3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zondag 22 augustus 2010 om 21:09
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:39:
Chris... zij heeft hier inderdaad meegeforumd maar is op een nogal vervelende manier gepermaband (overigens wel terecht hoor).
Sorry voor mijn late reactie, maar ik had even ruzie met mijn pa (nee, niet over Duits voetbal ).
Ik weet niet wie het is, maar als ik vermoed wie het is, zie ik haar hier ook liever niet meer terug. Al heb ik natuurlijk geen recht van spreken als nieuweling.
Chris... zij heeft hier inderdaad meegeforumd maar is op een nogal vervelende manier gepermaband (overigens wel terecht hoor).
Sorry voor mijn late reactie, maar ik had even ruzie met mijn pa (nee, niet over Duits voetbal ).
Ik weet niet wie het is, maar als ik vermoed wie het is, zie ik haar hier ook liever niet meer terug. Al heb ik natuurlijk geen recht van spreken als nieuweling.
zondag 22 augustus 2010 om 21:13
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 21:10:
Chris, als het is wie jij denkt dat het is dan zal zij het wel zijn
is het weer goedgemaakt met je pa?
Als in paars?
Nee, we hebben min of meer boos opgehangen. Hij heeft de laatste tijd veel darm en maagklachten, maar wil niet weten of hij iets ernstigs heeft. Ik ben het daar niet mee eens en geef hem goede tips om gezond te eten.
Vertelt hij vol trots dat hij veel vruchtensap drinkt. Blijkt sap te zijn met kunstmatige vitamines en zoetstof. Leven en laten leven, maar kunstmatige dingen zijn gewoon niet gezond. Toen ik dat zei, werd hij geirriteerd en was ik een gezondheidsfreak. Dat stak me om te horen.
Chris, als het is wie jij denkt dat het is dan zal zij het wel zijn
is het weer goedgemaakt met je pa?
Als in paars?
Nee, we hebben min of meer boos opgehangen. Hij heeft de laatste tijd veel darm en maagklachten, maar wil niet weten of hij iets ernstigs heeft. Ik ben het daar niet mee eens en geef hem goede tips om gezond te eten.
Vertelt hij vol trots dat hij veel vruchtensap drinkt. Blijkt sap te zijn met kunstmatige vitamines en zoetstof. Leven en laten leven, maar kunstmatige dingen zijn gewoon niet gezond. Toen ik dat zei, werd hij geirriteerd en was ik een gezondheidsfreak. Dat stak me om te horen.