Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Get Babba, wat een vervelend nieuws!!! Heel veel sterkte voor jou en manlief...en houd ons op de hoogte als je naar Z-A vertrekt...

Verder hier geen nieuws...dagje bezoekjes afgelegd. Nu komen vanavond vrienden eten maar manlief is nog erg snotterdesnotter dus die zit met Jasmijn in bad. Ik ga Jas er maar uit halen en pyamaatje aandoen, die gaat vroeg naar bed.

Morgen werken dus niet zoveel tijd!
Lieve Babba; wat een kutbericht! Gecondoleerd ook voor je vriend.

Hopelijk kunnen jullie snel naar ZA om afscheid te nemen. Heel veel sterkte!

xxx Ris
Baba, gecondoleerd.....wat een naar bericht zeg, dikke knuffel voor jullie!

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen over de meeting! (zo mogelijk nog meer jaloers dan ik al was, dat ik niet mee kon) ach valt wel wat mee hoor...maar toch....

Hier een typisch weekend van eten, slapen werken. ben net terug en mag morgen weer vanaf 7.00 aan de bak (wekker gaat om 5.45 blegh) maar ben wel al om 14.00 thuis, zie ik meisje ook weer eens (vanochtend voor het laatst om 9.30 toen ik d'r ging wassen)

@pebbles, wat leuk om te horen dat Mayte je als een vrolijk meisje lijkt (en krokus ff flink m'n dochter ophemelen he;-)) is ze natuurlijk ook, maar madame heeft natuurlijk ook zo d'r kuren.

@Krokus, het klinkt bijna alsof het een opluchting voor je is dat ik Roan een druktemaker vond (is ook zo) is ook niet lullig bedoeld hoor (gut wat komt het weer lullig m'n vingers uit) maar wordt je daarin dan zo veel en vaak onderkend? Ik bedoel, je hoeft maar een paar uurtjes met hem mee te maken om te kunnen concluderen (zelfs als leek lijkt me) dat het ook echt een druktemakertje is. (werkelijk waar, zit bijna geen seconde stil, wriemel dewriemel) en de opmerking" bijna alle babies zijn wel eens druk" is dan zo'n mega dooddoener waar je dan echt niet op zit te wachten.

ga nog ff bij de november babies kijken, of er al wat actie in de taxi zit, die babies laten wel op zich wachten hoor

truste!
Nou hele hectische en onwerkelijke dag.

We vertrekken dinsdagavond en komen volgende week op donderdag terug. Dus ruim 1 week.

Vader van mijn vriend vierde gisterenavond zijn verjaardag, dus iedereen was er. Uiteindelijk was hij naar bed gegaan, feest ging nog door. 1 van zijn vrienden kwam hem wakker maken, maar dat werd hij dus niet. Er gewoon tussenuit gepiept.

Vorig jaar is zijn vader hier geweest met zijn vrouw (ouders gescheiden toen vriend jong was) en heeft hij een super trip door Europa gemaakt. En gelukkig heeft hij afgelopen maart Aimee gezien. Zijn we nu wel heel blij mee.

We logeren bij zijn moeder komende week. In het huis van zijn vader slapen al heel veel gasten. ZA groot land dus ook mensen van ver.

Ivm Aimee wel fijn dat we toch niet helemaal op plaats van happening zijn.

Nu allemaal bedenken wat er mee moet. Vond het zo jammer dat Aimee heel veel zomerkleren weinig aan had, dus nu toch nog. Hehe.

Ik kom morgen nog wel even bijlezen. Nu slapen, ogen vallen dicht.

Bedankt allemaal!
Babba; Gecondoleerd! jee wat een naar bericht! Sterkte met alles hoor. en een dikke knuffel voor je vriend.

meiden ik had een heel druk weekend. we hadden gisteren een verjaardag van mijn schoonzusje en toen hebben we hun kind mee genomen die logeerde een nachtje hier. ze is mee geweest sint maarten lopen. dus helemaal total los. gisteren in bed gedaan en niemand meer gehoord

wel druk hoor zo 'smorgens met drie en dan moest Bram naar school! de twee kleintjes liggen nu weer lekker op een oor!

mijn hoofd zit voil snot en mijn gewrichten doen zeer., mijn schouders en nek zijnhelemaal stijf! kan geen pijnstillers nemen, want moet vanavond bloed geven :(

van de week mss maar ff langs de huisarts.

ik vond het supergezellig hoor zaterdag. wan een poppje is Aimee. En Ella lijkt echt op jouw Ris. EN jasmijn men die kan gewoon al praten ik ben helemaal onder de indruk! en Floor geweldig doet gewoon zeer aan je oren

ja was echt leuk

ik ga stofzuigen :(
@ringel, klinkt inderdaad misschien raar, maar ik vind het wel prettig om een bevestiging te hebben dat ik het niet overdrijf. Ik heb soms best wel moeite met die drukte. Wanneer ik aan mensen probeer uit te leggen op wat voor manier hij druk is krijg ik altijd te horen "ach, dat zijn alle babies weleens", of "het is een jongen, die zijn altijd zo". Dat maakt dat ik me onzeker voel of ik het wel goed doe, want overdrijf ik het dan? Valt het allemaal wel mee en is het puur mijn eigen nog licht overspannen gevoel? Verstandelijk weet ik heel goed dat het dat niet is. Ik ben inmiddels niet meer bang dat hem iets markeert. Heb gewoon een hele drukke baby. Mocht daar later adhd uitkomen, dan kijk ik niet raar op.
Babba, Sterkte meid!
@baba, heel veel sterkte de komende week. Je zal nu wel druk met inpakken zijn.

2Krokus, kan me dan wel voorstellen dat een bevestiging dan wel eens lekker is en dat je, je niet hoeft te verdedigen, omdat hij druk is. Vergeleken bij Roan is mayte maar een slome duikelaar (maar dan wel een heel lieve)

OP m'n werk zitten de collega's te wachten op de boodschap dat ik weer in verwachting ben (hoe zo ik straal iets uit?????) Maak er geen geheim van dat ik graag nog een 2e wil, maar nu nog ff niet hoor, eerst van m'n wijffie genieten (vind het dus echt niks dat ik er gisterochtend voor het laatst heb gezien en vanmiddag toen ik haar bij de oppas vandaan haalde pas weer)

ben nu zo gaar als een weet niet wat (iets wat heel erg gaar moet worden, draadjesvlees ofzo) dus ga weer ff bank hangen!
Meiden, heb vanavond weinig puf, ik ben ontzetttend beroerd. Nog steeds megaverkouden, hele hoofd doet zeer, kiezen zelfs ook, aspirine helpt niet. Ga nu in bad en manlief doet Jasmijn dus kan hier niet langer blijven zitten Morgen werken misschien daarna meer...
@babba: fijn dat jullie zo snel die kant op kunnen en het verblijf daar ook geregeld is. Het is wel een vervelende manier om zo'n verre reis te maken.

Nadat manlief zaterdag niet lekker was (hij is tijdens de meeting al naar bed gegaan) werd ik gistermiddag niet lekker. We waren al vroeg in de middag weggegaan nadat Floor het had uitgeschaterd op de schommel daar.

Ik voelde toen al wat rommelen in mijn maag. Aan het eind van de middag was het echt niet leuk meer en ben ik gaan douchen en om half 7 tegelijk met Floor naar bed. Een paar uur misselijk liggen zijn en om 9 uur werd ik wakker en kon ik nog maar net op tijd slaapdronken de wc halen, ik voelde me toen wel heel erg beroerd. Laatste keer dat ik moest overgeven was tijdens de bevalling, toen voelde me ik ook al niet zo florissant .

Daarna ging het wel weer maar wel de hele dag gammel vandaag want bijna 24 uur niet gegeten en wat erin zat is er weer uitgekomen.

Voordeel: ik was een kilo afgevallen vanochtend maar ik ben bang dat dat er heel snel weer aan is.

Nog een avondje vroeg naar bed en dan gaat het wel weer denk ik.

@mmmoi: ook al in de lappenmand. Je loopt wel te kwakkelen he de laatste tijd? Een weekje uitzieken zou best eens lekker zijn maar daar is het dan vaak niet erg genoeg voor.

@ringel: haha, op mijn werk waren ze al een pool aan het houden over wanneer de tweede bij ons zou komen. De snelste datum is tot nu toe september 2009 maar ik hoop toch dat het ietsje eerder wordt.

@niniane: hoe gaat het met de schilderingen? Op de muur zijn ze natuurlijk een stuk indrukwekkender dan op een papiertje.

@krokus: als ze Roan zelfs in het ziekenhuis een druktemaker vonden dan heb je volgens mij weinig bevestiging meer nodig. Ik vind het op de foto's wel een schatje hoor. Plaats anders eens wat nieuwe foto's, het is alweer een tijdje geleden dat we wat van Roan hebben gezien volgens mij.

@pepiet: ben je ondertussen weer een kind armer? Het lijkt me best leuk om 3 of meer kinderen te hebben maar als ik jou dan hoor ga ik wel twijfelen hoor.

@annie: nog wat opgestoken dit weekend? Wel super dat je hulp krijgt. Is er al naar de ogen van Mats gekeken of kan dat nu nog niet?

Mijn moeder paste vandaag op Floor en toen ik wat eerder thuis kwam (want nog steeds niet helemaal lekker) was ze helemaal blij.

Floor had weer slecht geslapen vandaag en dan wordt ze een monstertje (een gillend monstertje dan;-) ). Mijn moeder was dus erg blij dat ik eerder thuis kwam.

@pebbles, jullie hebben de knoop doorgehakt;-) (zag je staan bij 2007/ 2008, en ben helemaal niet nieuwsgierig hoor) GO FOR IT!!!!!!!
Ella is poepvervelend met slapen steeds.... zaterdag was het goed, maar gisterenavond/nacht was weer gruwelijk.

Ze wéét dat we wel komen als ze lang genoeg krijst, maar op een gegeven moment heeft ze zoveel gekrijst dat ze vergeten is wat haar doel was en heeft ze dus echt verdriet.... dus vannacht om 12 uur; ik eruit, naar d'r toe, zij lachen, ik kwaad, speen gegeven en kind weer goed gelegd, terug naar bed, 10 minuten laten krijsen. Zelfde ritueel, weer 10 minuten laten krijsen, in de tussentijd ruzie gemaakt met de man (leuk). Toen was ze helemaal over de flos. Ben ik weer naar d'r toe gegaan, 20 min op haar kamer gebleven, niks gezegd alleen af en toe haar speen teruggegeven. Toen deed ze iets heel schattigs... keek ze me aan met die lodderige oogjes en ging ze "ja" knikken. Dus ik knikte "ja" terug. Ze draait zich om en valt in slaap. Vanmorgen om half 8 wakker moeten maken.

Ik heb even een kleertjes vraag. Ik had vanmorgen kleertjes klaargelegd voor Ella (broekje, romper met lange mouwen en een overgooiertje), maar mijn moeder vond dat te dun. Prima, ze hoeft geen kou te lijden. Maar nu had mijn moeder haar wel heel warm aangekleed (vond ik dan); de romper met lange mouwen, een maillot, een gewatteerde broek (die te groot was) een gewatteerde trui (ook te groot) en nog gebreide slofjes.

Ze zijn alleen heen en weer naar mijn ouders gelopen; in de wandelwagen met voetenzak. Mijn vader is een koukleum en in hun appertementje is het zo warm dat ik er het liefst in mijn zomerkleren rondloop.

(vandaar ook dat ik wat dunnere kleertjes neer had gelegd).

Wat doen jullie je kind aan nu?

Heb ff niet gelezen; sorry. Zit nogal vol met Ella en mezelf.

Morgen voor het eerst sinds 6 weken weer voor de klas.... brrrrr
@Ris, succes morgen........

Wij kleden Mayte geloof ik ook wel warm aan geloof ik, maar ben wel van de laagjes. Zoals vandaag heeft ze een romper met lange mouwen, shirtje, spijkerbroekje sokjes en leren slofjes aan (check wel regelamtig d'r nek of ze het niet koud heeft) Heb haar ook regelmatig een gewatteerde broek met maillot aan en een romper met lange mouwen, shirtje en trui of vestje.

Voor buiten op de fiets komt er dan nog een skipak overheen (is ook waterafstotend) en het jasje heeft een binnenjas en daarover heen komt dan nog een jas (en dan in totaal 3 ritsen!) wat ik zeg warm.

Bij wat jij had klaar gelegd zou ik dan nog wel een shirtje over de romper en onder de overgooier doen. maar verder lijkt het me prima.
@ringel: haha, ik kan hier ook niks geheim houden. We twijfelen nog wel een beetje hoor maar dat was de eerste keer ook. Best spannend allemaal.

@ris: wat een gemodder met het slapen van Ella maar wel lief dat ze dan uiteindelijk op zo'n manier gaat slapen.

Ik kleed Floor trouwens ook niet warm hoor, wat jij had klaargelegt zou ik ook uit kunnen kiezen. Normaal gesproken draagt ze een broekje (ik heb niet eens gevoerde) met een romper zonder mouwen en een longsleeve eroverheen. En dan met sokjes en voor buiten met schoentjes.

Warmer heb ik ook niet, geen truien ofzo. Voor buiten alleen een jasje er overheen.

Succes morgen, komt vast goed!
Ohhh Pebbles. Ik heb nu ook gespiekt. Spannend.

iK geef Aimee ook niet zoveel lagen aan, eigenlijk zelfde als Floor. Misschien wanneer het echt koud wordt wat truien aan.

Ben nu alles aan het pakken. Ik ben vandaag helemaal niet lekker, buikgriepachtig en ongesteld...

Net horen we een raar geluid op de kamer van Aimee. Is ze aan het overgeven. Eerste keer in haar leven. Timing. Nu bedje bij ons op de kamer. Ze had 38 graden, dus niet echt koorts. Maakt me wel extra zenuwachtig voor reis, een ziek kind. Hoop dat het dit was. Ze wilde verder niets drinken. Dus duidelijk misselijk.

Ik ben nu 1,5 week weg. Lees misschien daar wel bij en anders als ik terug ben.

x
Hahaha, die Pebbles, spannend he! Leuk hoor, maar eh, Ringel, wat deed jij daar dan, hihihihihi!

Babba, goede reis meid, sterkte. Ik hoop dat Aimee niet ziek wordt en voor veel troost kan zorgen!

Met school gaat het k*t. Dingen die ik had verwacht te halen heb ik finaal verprutst, weet het allemaal niet meer. Werd vnadaag gebeld door een uitzendorganisatie die een leuke baan heeft voor 24 uur. hmmmmmm, ik ga maar eens goed nadenken.

Latsig he, Ris, qua kleding. Ik hou mezelf nog steeds aan de regel, zelfde aantal lagen als ik, plus soms er iets bij. Zo in huis lijkt het me geen probleem met wat je haar aantrekt, het zal bij jullie toch ook zo'n 20 graden zijn. Handjes zijn in ieder geval geen graadmeter qua temperatuur, als het nekje warm voelt, is het goed. Als we naar buiten gaan, zorg ik in iederr geval ervoor dat ie wel warm is aangekleed, dikke jas en ik heb al een maillot in huis.

Mensen, ik ga slapen!
ff illegaat op het werk

@babba: het klinkt alsof jij en Aimee hetzelfde hebben als manlief en ik dit weekend hadden. Misschien toch een virusje ofzo. Bij ons was het met een dag alweer stukken beter, ik hoop bij jullie ook. Zeker met zo'n lange vliegreis voor de boeg. Mocht ik je niet meer spreken, veel sterkte komende week.

@annie: scherp opgemerkt annie, wat deed ringel daar? haha.

Balen dat de studie niet helemaal is wat je er van voor had gesteld. Zeker nu er een leuke vacature op je pas is gekomen. Je kan altijd op gesprek gaan en afwachten wat eruit komt voordat je beslist.

nu weer snel aan het werk, het is weer erg druk
ik denk dat het een virus is; ik loop om de vijf minuten naar de plee! en spugen. ik voel me echt als een vaatdoek. blehhhh. ga zo mijn bed in als Mees ook gaat. Geen zwemmen vandaag en Bram hou ik vanmiddag thuis.

babba; succes en sterkte met Aimee, hopelijk knapt ze wat op.

ik kleed Mees gewoon aan. rompertje zonder mouwen, truitje, broek (soms gevoerd) sokken en schoentjes. en als ik op de fiets naar buiten ga; een jas en een sjaal, muts en handschoenen, maar die trekt ie uit. skipak? en wat nu als het gaat vriezen? wat moet Mayte dan aan? ik doe Mees in de wagen wel in de wagenzak. en ik zorg dat ie lange sokken/majootje aan heeft op de fiets.

Annie; lastige keuzes allemaal. valt school tegen?

Ris; lastig met Ella he. Ik weet nog dat Bram ook zo'n periode heeft gehad.

wij hebben de 15 minuten techniek toegepast. elke 15 minuten gaan kijken en dan op een neutrale toon zeggen dat ie moest gaan slapen. geen getuttel, geen troosten en vooral niet uit bed halen. t heeft een week geduurd!

succes morgen!

ik ga nu snel mijn bed in!
@pepiet, we kleden haar wel warm he? Het skipak wat ze nu op de fiets aanheeft, is niet echt gevoerd, maar meer een broek voor "eroverheen" als een soort van regenpakachtig iets. Ik heb nog een "echt" skipak boven in d'r verkleedkist liggen maar die is echt mega superdik (van tante uit Zweden, dus ik neem aan bestemd voor Zweedse temepraturen) En jullie ook beterschap!

@Annie, jammer at het niet is wat je er van had verwacht. en nu met die uitslagen is het helemaal een domper. Ik zou gewoon op gesprek gaan bij het uitzendbureau en als ze je willen hebben gewoon doen! Die studie kan dan wel even in de vriezer. (of helemaal kappen, kan ook natuurlijk)

@ Pebbles, sja wat moest ik daar? Zag bij het overzicht je naam staan (als laatste reactie) en kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen....solly.......:-P

Verder heb ik er op het moment niet veel te zoeken.....zou wel willen, maar lief wil eerst wat meer puntjes op de I en dan voor nummero duo! Lijkt me trouwens ook wel lastig om meerdere topics bij te houden. Mocht ik zwanger geraken zijn jullie natuurlijk 1 van de eersten die het horen!

Mayte is weeeeeeeer snot verkouden (ikzlf ook weer trouwens) dikke klodders groen snot bij elke niesbui (ook bij beiden) zit er zowaar over na te denken om me voor morgen ziek te melden, ben helemaal dizzy in m' n hoofd.

@baba, beterschap en een voorspoedige reis.........en heeeel veel sterkte natuurlijk, miss dat de zon jullie daar goed doet.
@Babba idd wat een timing. Wilde je nog even sterkte wensen. Zal je nu wel helemaal nodig hebben nu jij en aimee niet lekker zijn.

@pebbles hier ook een nieuwsgierig aagje heb ook even gespiekt. Leuk hoor en spannend natuurlijk weer!

Ik heb me nu ik weer zwanger ben ook niet weer bij een ander topic aangesloten, dat kan ik dan allemaal niet bijhouden hoor. Em het januari topic was al behoorlijk vol. Knap dat je dat kan.

Zo te lezen hebben jullie het leuk gehad op de meeting. Foto's op de groep ook erg leuk. Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet kon komen. Maar we hebben de hele dag aan de muurschildering gewerkt dus heb mijn tijd wel nuttig besteed. Het is alleen nog lang niet af. Ik ben wel goed in het grove werk maar de details laat ik aan de echte kunstenaar over. Die vriendin komt nu nog een paar avonden langs en as zaterdag gaan we weer samen aan de slag.

We hebben het nu dus echt superdruk elk vrij uurtje besteed ik aan inpakken Kyran en slapen (kan 's nachts niet goed meer slapen dus doe de hele dag door hazenslaapjes als ik de kans krijg). Heb deze twee/drie weken dus ook niet zoveel tijd voor het forum probeer wel mee te lezen maar reageren kost een beetje teveel tijd. En de computer zal binnenkort ook wel ingepakt worden en dan heb ik dus geen internet meer bij de hand. Mss dat ik illegaal op werklaptop van N-man mag maar daar is hij niet echt blij mee.

Ik en Kyran zijn op het moment zwaar verkouden (met groene snottebellen). Kyran wordt nu dus ook 4 a 5 keer per nacht wakker (net als ik wel even slaap natuurlijk). Man, ik kan me niet voorstellen hoe moeders met nachtspookjes (bv. mmmoi en jasmijn) dat volhouden. Je kan niet anders dat snap ik dan ook wel weer maar ik ben na twee nachten echt helemaal kapot.
@niniane, het einde is in zicht gelukkig. Dan kan je lekker genieten van het rustig aan doen, slapen wanneer het nodig is enz enz.

@pebbles, gaan voor nr 2. Spannend hoor. Ik moet er nog niet aan denken. Wij kijken over een half jaartje wel eens hoe het met mij gaat en of we er weer voor willen gaan.

@ringel, wij kleden Roan helemaal niet zo warm aan geloof ik. Als hij een ongevoerd broekje aanheeft krijgt hij een majootje eronder. Verder gewoon een longsleeve of een trui. Als we weggaan z'n winterjas.

Roan is tegenwoordig om 5 uur wakker. Heel fijn is dat. Z'n dag is dan echt begonnen. Heb hem de afgelopen nachten om 6 uur de fles gegeven en toen weer teruggelegd. Hij ligt er 's avonds al om 18.30 in omdat hij het niet langer volhoudt. Wel lastig hoor, want je komt een beetje in een cirkeltje. 's Ochtends vroeg wakker, dus eind van de dag kapot en vroeg naar bed. Met als gevolg dat hij 's ochtends weer vroeg wakker is. Iemand tips? Ook wil hij 's middags bijna niet meer slapen. Het kdv gaf de tip om hem 's ochtends maximaal een uur te laten slapen. Dan is hij 's middags waarschijnlijk wel moe genoeg om even te slapen. Dat ga ik de komende dagen gewoon toepassen.
Meiden, daar ben ik weer...

Is idd een virus volgens mij, ik ben gisteren in bad gegaan zoals ik zei en daarna mijn bed in. Lag er al om 19 uur in. Manlief kwam heel lief schaaltje yoghurt brengen want ik had nog helemaal niks gegeten. Geen trek, misselijk, knallende koppijn. Hij ging de strijk doen (!!!hij is echt super, toch?) en ik ging even slapen. Na een uurtje werd ik wakker, misselijk!!! Had gelukkig al een emmer naast me, helemaal vol gek*tst. Manlief kon het weer opruimen Ik was me toch een partij beroerd. Had ook wat verhoging, 38,3. Vanochtend ging het al stukken beter dus ging ik toch maar gewoon werken. Jasmijn naar oma. Ik had de hele dag wel hoofdpijn dus veel aspirines op, verder ging het wel. Daarna op ziekenbezoek bij leerling die geopereerd was. Daarna Jasmijn ophalen, die was gelukkig weer heel lief geweest. Vanavond ook nog geen warm eten op; geen trek. Schaaltje vla. Jasmijn wel heeeel veel gegeten en lekker d'r bed in. Duurde een tijdje maar slaapt nu wel gelukkig.

Ook het veel wakker zijn 's nachts van de babies is volgens mij een virus. Is een tijdje zo en gaat dan weer over. Jasmijn heeft er nu ook alweer 14 dagen ofzo last van. Wakker; uur huilen en dan weer slapen. Doe dezelfde methode als Ris. Ken ook de gevoelens die jij uitte en het ruziën met manlief op zo'n moment...hoe herkenbaar...

@Pebbles: Ik had natuurlijk al tegen je gezegd zaterdag dat ik het'wist' van je kinderplannen. Ik vind het wel snel hoor. Ik denk nu zelf dat ik in mei/juni ofzo wel weer starten wil, maar nu ik er zo over nadenk, vind ik dat nóg wel snel. Misschien dan wel niet meer...je houdt ons wel op de hoogte hè?

@Babba: Heel veel sterkte, als je dit nog leest. Vervelend dat precies nu ook Aimee ziek geworden is. Hoop dat ze snel opknapt en dat het dat griepje van een dag is dat velen van ons opgepakt hebben.

@Ringel: Jasmijn krijgt een jurkje of rokje met maillot, en bij een broekje gewoon sokken. Of het moet een 3/4 broekje zijn... daarop een romper met kort mouwtje en een shirtje, of een vestje of truitje. Als we gaan fietsen haar winterjas met sjaal, muts en wantjes en natuurlijk schoenen. Soms in huis ook slofjes aan. Ik zou onder een broek nog niet gauw een maillotje doen, want wat moet je dan idd als het echt vriest?

@Niniane: Lekker, bijna klaar met huis...plaats je nog ff foto's over een tijdje? Ben zo benieuwd hoe alles geworden is!

@Krokus: Ook zo'n slechte slaper dus...hoop voor ons dat het weer een periode is die snel over is.

@Annie: Pabo valt tegen dan...vervelend voor je. Wat is het precies voor baan waar je het over had?

@Pepiet: Voel je je al iets beter? Was het bij jou ook een dag écht ziek en een dagje kwakkelen daarna, zoals ik nu? Ik heb vandaag dus niet meer gespuugd...toen ik gisteren zo misselijk was bedacht ik wel gelijk: 'O ja, zo was het toen ik zwanger was...dat wil ik voorlopig nog lang niet!!!'

@Allen: Vraagje, ik heb het geloof ik zaterdag ook al gevraagd, maar zijn jullie kids ook zo snel wakker? Jasmijn kan soms overal doorheen slapen en gisteren ging manlief even de thermometer pakken op haar kamer en bij het kraken van de deur werd ze al wakker. Gelijk gillend rechtop zitten. Uur bezig geweest om haar weer in slaap te krijgen, bij mij in ziekbed. Daarna over gelegd; weer wakker. Gelukkig ging ze toen wel weer slapen. Ik word hier wel moedeloos van. We moeten echt onwijs zachtjes doen. Toen ze heel klein was sliep ze overal doorheen en kon ik stofzuigen! Nu kan ik 's avonds als ik ga slapen niet eens even bij haar gaan kijken uit angst dat ze wakker wordt en weer drama maakt... van vriendinnen hoor ik (kindjes zijn ouder) dat ze om zeven uur naar bed gaan (jas ook) en dan niet meer wakker worden tot de volgende ochtend, wat je ook doet. Dat lijkt me heerlijk! Is dat zoiets dat pas later komt, of is het zo dat als het nu al prut is, dit zo blijft???
Mmmoi, Kyran wordt wel snel wakker, maar slaapt ook snel weer verder. Wij doen alles wel heel stil vooral 's avonds. Maar wij hebben dan ook een heel klein flatje nu. Bv. de keuken met droger en wasmachine staat op nog geen halve meter van Kyrans kamer dus logisch dat ik niet was 's avonds of met veel kabaal de vaatwasser in ga ruimen dat soort dingen. Of mensen die op bezoek zijn geweest en in de gang nog blijven kletsen, ja dan wordt hij wakker Overdag kan je wel de droger aan doen dan slaapt hij wel maar iets korter. Maar stofzuiger oid doe ik als hij weer wakker is. Ben trouwens benieuwd of ik in het nieuwe huis wat meer "bewegingsvrijheid" heb. Hij slaapt dan boven dan moet ik toch gewoon de huiskamer kunnen stofzuigen of de vaatwasser in/uitruimen?

Verder kan ik niet echt met je meepraten. Wij behoren voorlopig (muv de laatste twee nachtjes dan) tot de gelukkige ouders die een kind hebben dat idd slaapt van 1900 tot 0600 uur. En ik kan voor ik ga slapen en midden in de nacht dus ook even kijken hoe hij erbij ligt zonder dat hij echt wakker wordt. Wel jammer dat dat bij jullie zo moeilijk gaat.
@pepiet: het beruchte forum-virus heeft bij jou dus ook toegeslagen? Mochten we het eten van iemand de schuld gaan geven dan heeft dat denk ik weinig zin want manlief had zaterdagochtend al last van zijn maag.

Al weer een beetje opgeknapt?

@niniane: ik kan me van jou wel voorstellen dat je het bij 1 topic houdt. Je hebt het al zo druk en toen jij zwanger werd van nr.2 toen was je nog maar net bekomen van de eerste.

Ik ben er nu in mijn hoofd steeds vaker mee bezig en ik vind het wel leuk om weer die spanning in zo'n groep te hebben van "wie zou er deze maand zwanger worden?" en die tijd dat je rond dezelfde tijd bent uitgerekend, elke dag weer spannend wie er bevallen zou kunnen zijn.

Lekker hoor, dat het einde van de verhuizing nu in zicht is. Kan je daarna eindelijk een beetje van je zwangerschapsverlof gaan genieten. Zet maar wat foto's op de groep van de kinderkamers als ze klaar zijn.

@krokus: met de start die jullie hebben gehad en een lekkere druktemaker als Roan in huis kan ik me goed voorstellen dat je het nog even afwacht.

Wij hebben dan wel het geluk gehad dat buiten het slapen van de eerste weken Floor een voorbeeldige baby was. Nu met het gillen is het wat lastiger maar ik ervaar het nog steeds niet als zwaar. Helaas kan een volgende baby heel anders zijn dus het is maar afwachten hoe dat gaat en of het wel lukt enzo.

Als Floor moe is maar ik vind het nog te vroeg voor haar om naar bed te gaan dan doe ik haar meestal in bad. Dan is ze meteen weer vrolijk, zijn we weer een half uur verder en ze slaapt daarna heerlijk.

@ringel: haha, ik ben zelf ook altijd veel te nieuwsgierig hoor. En met het uitzicht op de zekerheid van regelmatige sex zijn mannen best snel over te halen (en hij maar hopen dat het nog heeeeel lang duurt voor je echt zwanger bent).

Morgen ga ik met Floor naar mijn nichtje in Amsterdam. Gelukkig kan ik nu buiten de spits gaan rijden dus ik hoop dat het beter gaat als vorige week.

@pebbles, bedankt voor de tip. Toevallig heb ik die gisteren net toegepast. Hahaha. Uiteindelijk heb ik het zelfs kunnen rekken tot 19.15. Een unicum voor ons want hij ligt altijd om 18.45 in bed. Vaak zelfs eerder. Vanochtend was hij om 5.15 wakker. 20 minuten later dan gisteren, er zit dus een stijgende lijn in. Ach, het zal wel een fase zijn.

Het kinderdagverblijf had nog een tip voor het niet willen slapen van Roan 's middags. We gaan hem nu 's ochtends maximaal een uur op bed leggen. Kijken of hij 's middags dan wel een uurtje wil slapen.

Ff fruithap doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven