Mode & Beauty alle pijlers

Epilator schoonmaken

22-08-2010 22:18 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Met een oude tandenborstel? Water en zeep lijkt me niet..tenzij er op het het apparaat staat dat het wel kan!
Zo vies wordt hij toch niet? Bij de mijne zit een borsteltje om hem schoon te borstelen.. Is echt genoeg.

Hoe meer je met water gaat prutsen, hoe eerder hij kapot gaat.
Met het borsteltje wat erbij geleverd wordt en als ik echt heel enthousiast aan de slag ga, doop ik dat borsteltje in de alcohol waar je scheerapparaten mee schoon mag maken.
Die van mij is waterdicht, dus die kan onder de kraan... maar een borsteltje op een droge kop borstelt de haren al weg hoor.

Af en toe borstel ik met alcohol, om te ontsmetten.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Als ik mijn oksels doe, wordt 'ie wel vies doordat ik crème-deo gebruik. En ik epileer graag voor ik ga douchen. Ik maak 'm gewoon schoon met water en afwasmiddel. Hij is toch gewoon van plastic met metaal dat niet (snel) roest?
Ik maak het altijd eerst schoon met het borsteltje. Vervolgens ontsmet ik het met een wattenstaafje en alcohol. In de gebruiksaanwijzing stond ook dat je na gebruik moet ontsmetten met alcohol om irritaties tegen te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven