3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 21:42
Och meis gravinnetje, het is ook lastig. Veranderen van leven voor zo'n kleine -en voor haar mams.
Het hoort er een beetje bij. Over een tijdje gaat ze daar haar draai vinden en komt t goed. In die zin heeft je man gelijk.
Haar wat erkenning geven maar ook duidelijk maken dat t toch doorgaat, kinderen van 4 gaan naar de kleuters en niet meer naar het kdv.
Het hoort er een beetje bij. Over een tijdje gaat ze daar haar draai vinden en komt t goed. In die zin heeft je man gelijk.
Haar wat erkenning geven maar ook duidelijk maken dat t toch doorgaat, kinderen van 4 gaan naar de kleuters en niet meer naar het kdv.
maandag 23 augustus 2010 om 21:44
maandag 23 augustus 2010 om 21:46
maandag 23 augustus 2010 om 21:50
Zucht.... jullie hebben ook gelijk en ik weet het ook wel. Beide dagen heb ik het zand uit haar bilnaad (en die andere naad) moeten halen vanwege het gerollebol in de zandbak en kreeg ik haar ook niet mee van het schoolplein af vanwege diezelfde zandbak...... In het weekend moest ik juf Sylvia spelen.....
Maar toch.... mijn kleine baby die ik zo stimuleer om zelfstandig te zijn. Mijn enige baby en met zoveel pijn en moeite gekregen. Ik wil haar zo graag beschermen tegen de grote wereld terwijl ik haar juist zo stimuleer om hem in te stappen. Het is zo dubbel allemaal. Juist omdat het zo'n ontzettend lief meisje is, dat zo makkelijk beinvloedbaar is door anderen en zo sociaal en zorgzaam. Waar gewoon overheen gelopen wordt als ze haar grenzen niet aangeeft, en dat doet ze dus niet. Dat is misschien de grondslag van mijn gevoel, ze is niet weerbaar. Het is gewoon zo'n lieve muts......
Nou ik maar even douchen en lekker janken onder de douche. Misschien kom ik dan een beetje los van mijn kind. Trusten meiden. Bedankt voor het luisterend oo(g)r.
Maar toch.... mijn kleine baby die ik zo stimuleer om zelfstandig te zijn. Mijn enige baby en met zoveel pijn en moeite gekregen. Ik wil haar zo graag beschermen tegen de grote wereld terwijl ik haar juist zo stimuleer om hem in te stappen. Het is zo dubbel allemaal. Juist omdat het zo'n ontzettend lief meisje is, dat zo makkelijk beinvloedbaar is door anderen en zo sociaal en zorgzaam. Waar gewoon overheen gelopen wordt als ze haar grenzen niet aangeeft, en dat doet ze dus niet. Dat is misschien de grondslag van mijn gevoel, ze is niet weerbaar. Het is gewoon zo'n lieve muts......
Nou ik maar even douchen en lekker janken onder de douche. Misschien kom ik dan een beetje los van mijn kind. Trusten meiden. Bedankt voor het luisterend oo(g)r.