3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.

Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.

You can check out any time... but you can never leave!!
Och meis gravinnetje, het is ook lastig. Veranderen van leven voor zo'n kleine -en voor haar mams.

Het hoort er een beetje bij. Over een tijdje gaat ze daar haar draai vinden en komt t goed. In die zin heeft je man gelijk.

Haar wat erkenning geven maar ook duidelijk maken dat t toch doorgaat, kinderen van 4 gaan naar de kleuters en niet meer naar het kdv.
Hoezo wil je eigenlijk om half tien al slapen Sgaapie,

Ben je ziek?

Dat spuukje graag het moede hoofd wil neerleggen snap ik, maar ik vinnut nog zo vroeg voor jou
Ik heb ook tranen met tuiten gehuild toen mn moeder me 'wegbracht' naar mn eerste schooldagen. Dat heeft ze me verteld, want zelf weet ik er niks meer van. Dus traumatisch was het niet... het hoort er bij en is voor mama meestal nog moeilijker dan voor de peuter-die-bijna-kleuter-is.
@friez: ben nu 43, happy en genoeg geleerd en meegemaakt om te relativeren. dat geeft rust. en vorig jaar getrouwd met een jongere man, grijns, dat helpt ook wel.

EGELLLLTTTTJJJJJE!

Werlkom thuis lief!

De stoere gravinnetje zit gewoon effetjes verstopt achter het weke moederhart.

Komt echt goed hoor!

Been there etc (Ik heb ook zo gehuild toen jongste naar school ging.)

Hij was er aan toe,mama helemaal niet!
Ik snap het wel Gravin. Werber brengt hier de baby altijd weg naar het KDV, want ik ben zo'n huilie dat ik 'r gelijk weer mee terugneem als ze moet huilen.
quote:seize schreef op 23 augustus 2010 @ 21:44:

@friez: ben nu 43, happy en genoeg geleerd en meegemaakt om te relativeren. dat geeft rust. en vorig jaar getrouwd met een jongere man, grijns, dat helpt ook wel. Een jongere man, ik kan het iedereen aanraden
Friez, nu ben ik weer helemaal wakker, omdat ik keihard moest lachen om Ernie
quote:FlorisFlorijn schreef op 23 augustus 2010 @ 21:46:

Ik snap het wel Gravin. Werber brengt hier de baby altijd weg naar het KDV, want ik ben zo'n huilie dat ik 'r gelijk weer mee terugneem als ze moet huilen.Werber?? Ga je op de sjieke toer??
Seize heeft een toyboy?

Bofferd!
quote:Bianca40 schreef op 23 augustus 2010 @ 21:47:

[...]

Werber?? Ga je op de sjieke toer??
FLORIS!!!!!

Echt FF soms ben je een ontzettend watje weet je dat
quote:spuka schreef op 23 augustus 2010 @ 21:47:

Friez, nu ben ik weer helemaal wakker, omdat ik keihard moest lachen om ErnieJa tss, dat was de bedoeling nie! Jij moest naar het slaapliedje luisteren!
Hallo!

Was ik in ene ¤105 kwijt bij de ah!!!
Tsssk, werber Hilarisch!
quote:spuka schreef op 23 augustus 2010 @ 21:48:

Echt FF soms ben je een ontzettend watje weet je dat Ssst.... niet verder vertellen hè? Ik heb een reputatie hoog te houden.
Floor is een watje, floor is een watje
Zucht.... jullie hebben ook gelijk en ik weet het ook wel. Beide dagen heb ik het zand uit haar bilnaad (en die andere naad) moeten halen vanwege het gerollebol in de zandbak en kreeg ik haar ook niet mee van het schoolplein af vanwege diezelfde zandbak...... In het weekend moest ik juf Sylvia spelen.....

Maar toch.... mijn kleine baby die ik zo stimuleer om zelfstandig te zijn. Mijn enige baby en met zoveel pijn en moeite gekregen. Ik wil haar zo graag beschermen tegen de grote wereld terwijl ik haar juist zo stimuleer om hem in te stappen. Het is zo dubbel allemaal. Juist omdat het zo'n ontzettend lief meisje is, dat zo makkelijk beinvloedbaar is door anderen en zo sociaal en zorgzaam. Waar gewoon overheen gelopen wordt als ze haar grenzen niet aangeeft, en dat doet ze dus niet. Dat is misschien de grondslag van mijn gevoel, ze is niet weerbaar. Het is gewoon zo'n lieve muts......

Nou ik maar even douchen en lekker janken onder de douche. Misschien kom ik dan een beetje los van mijn kind. Trusten meiden. Bedankt voor het luisterend oo(g)r.
IBI! Hoi meis

Voor jou twee hugjes. (Heb forumzusje gesproken)
quote:friezinnetje schreef op 23 augustus 2010 @ 21:49:

Floor is een watje, floor is een watje

Pas op hoor! Ik ga je wegpesten...

Lekker koese Graafje
quote:FlorisFlorijn schreef op 23 augustus 2010 @ 21:49:

[...]

Ssst.... niet verder vertellen hè? Ik heb een reputatie hoog te houden.

Niet verder vertellen?

Te laat Floris! Heb net een smsalarm rondgestuurd...............
Het komt wel goed Gravin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven