3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 22:02
Bi, mijn huis woont waar jouw huis ook woont maar als ik ga roken doe ik dat buiten en dan moet ik van Graaf altijd de plantjes water geven. En als ik dan weer binnenkom met een rookwalm om me heen zeg ik altijd braaf dat ik de plantjes water heb gegeven maar doe het nooit, mag hij lekker zelf doen. Snappie?
maandag 23 augustus 2010 om 22:02
quote:Gravinnetje schreef op 23 augustus 2010 @ 22:02:
Bi, mijn huis woont waar jouw huis ook woont maar als ik ga roken doe ik dat buiten en dan moet ik van Graaf altijd de plantjes water geven. En als ik dan weer binnenkom met een rookwalm om me heen zeg ik altijd braaf dat ik de plantjes water heb gegeven maar doe het nooit, mag hij lekker zelf doen. Snappie?Check!! Ik snap!
Bi, mijn huis woont waar jouw huis ook woont maar als ik ga roken doe ik dat buiten en dan moet ik van Graaf altijd de plantjes water geven. En als ik dan weer binnenkom met een rookwalm om me heen zeg ik altijd braaf dat ik de plantjes water heb gegeven maar doe het nooit, mag hij lekker zelf doen. Snappie?Check!! Ik snap!
maandag 23 augustus 2010 om 22:03
quote:FlorisFlorijn schreef op 23 augustus 2010 @ 22:01:
Pfff... ik neem toch maar ff een paracetamol tegen de hoofdpijn. De laatste keer dat ik dat geslikt heb was na mijn keizersnee. Ik word er altijd een beetje stoned van. Dus als ik in ene wartaal begin uit te slaan weten jullie waar het van komt.
nog meer dan anders?
Pfff... ik neem toch maar ff een paracetamol tegen de hoofdpijn. De laatste keer dat ik dat geslikt heb was na mijn keizersnee. Ik word er altijd een beetje stoned van. Dus als ik in ene wartaal begin uit te slaan weten jullie waar het van komt.
nog meer dan anders?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 23 augustus 2010 om 22:04
quote:FlorisFlorijn schreef op 23 augustus 2010 @ 22:01:
alsof dat opvalt
alsof dat opvalt