December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
He meiden,

Noof heeft vannacht weer een poepexplosie gehad Niet normaal, het was net of er in haar slaapzak een poepbom had gelegen. De hele slaapzak vol, poep tussen d'r tenen over d'r benen, overal.

Lekker om 4.00 's nachts..

Maar goed, gisteravond drama, ze wilde niet in d'r bed, huilenhuilenhuilen echt een heel zielig huiltje. En nog behoorlijke koorts ondanks de zetpil. Dus er steeds maar weer uit gehaald. Samen GooischeVrouwen gekeken met papa chicken en misterspeenie op de bank.

Daarna maar in ons bed, daar heeft ze driekwartier geslapen, toen weer wakker, diarree dus een schone broek en een paar slokken melk, en gelukkig wilde ze toen wel in d'r eigen bed. Goed geslapen tot 4.00 dus, wakker door de poepexplosie, en zooo huilen echt heel zielig

Daarna nog een paar slokken melk en weer geslapen tot 8.00.

Dus dat was echt goed van d'r.

Ik ben vandaag thuis gebleven van m'n werk, net even bij de huisarts geweest. Ze had buiten de diarree droge luiers en ze spuugt nog steeds dus wilde het even laten checken. Ook omdat we natuurlijk nog niet weten wat er met het bloed aan de hand is, maar even extra voorzichtig.

Maar de huisarts kon geen ontstekingen vinden, longen en oren goed en de vochtbalans in de slijmvliezen was redelijk dus we moeten haar wel in de gaten houden qua uitdrogen.

Hij zou nog even overleggen met de kinderarts of er nog bloed afgenomen moet worden ivm bloedbeeld en dit virus, maar dat horen we nog.

Ze ligt nu in bed, ga even de stofzuig door de kamer halen.

xx
Mette:

Was het zoveel?

volgens mij wil Noof gewoon gooische vrouwen niet missen! Maar wel onwijs zielig hoor, zo'n ziek musje. Is Tris alweer wat opgeknapt of ligt die ook nog steeds in de lappenmand?

Let je wel op dat je zelf niet ook ziek word? Da's natuurlijk wel makkelijk gezegd en iets moeilijker gedaan maar toch....

En ja hoor: ik hoor alweer tatatatata door de beebiefoon... Tot strax!
hai meiden, hier ook al poepexplosies! maar niet zo erg als noof zo te lezen.

Zielig hoor, hopelijk is t gewoon wat verkeerd gegeten of zo. Brian heeft volgens mij teveel water gedronken waardoor zn slaapzak vanmorgen ook vol zat. Heerlijk wakker worden altijd ;(

Ainne balen van de nacht wel fijn dat zusje het goed doet! En handig dat je nu wat makkerlijker geboorte kaartjes kunt vinden.

He mainecoon nou weer dat, het houd ook nooit op ellende. En wat vervelend dat je nu contstant ongesteld bent?! lijkt me ook niet goed voor je bloedarmoede.

Brian heeft zn ochtendslaap helemaal overgeslagen, en ging pas om 12 uur weer naar bed. Ik ben benieuwd of dit het begin is van de lange middagslaap. Ik hoop t want dat lijkt met toch wel een stuk makkelijker.

Morgen moet ik voor die ct-scan, ben vandaag al de hele dag contrast-spul aan t drinken, morgenochtend ook nog mee ontbijten. Lekker bitter bleeegh.

Nou ja ik hoop maar dat ze niks zien en dat het verhaal daar mee af is. Moet er niet aan denken wat ik anders allemaal te horen kan krijgen.

Oh ja mn schildklier heeft weer een groeistuip gehad geloof ik. Ook raar maar kan geen kwaad.

Ik merk nu trouwens wel goed dat die ijzer pillen werken hoor, ging net uit gewoonte ook op bed liggen maar ik kon niet in slaap komen. Ook wel weer s lekker!

Veder alles ok hier voel me prima.

goh wat zal ik s gaan doen nu Brian slaapt???
Oh jongens, sorry dat ik er de hele tijd niet ben hoor! Ik zag zelfs zo snel tussen neus en lippen door felicitaties aan mijn adres, nog erg bedankt daarvoor!

Ik heb mezelf voorgenomen om er vanavond er eens ev voor te gaan zitten en jullie even helemaal op de hoogte te brengen. We gaan het meemaken......

In ieder geval groetjes vanaf hier en ik vind jullie lief!
Mette: Hou Nova goed in de gaten hoor!! Als ze inderdaad het Rotavirus heeft is ze nog niet jarig! Klotevirus is dat. Heeft ze dat niet dan is het nog niet fijn natuurlijk... Sterkte meis!

Oef: Jij ook met de ct-scan en de poepluiers 's morgensvroeg.

Wel toevallig, Manuel wilde vanmorgen na zijn fles ook niet meer slapen. Maar hij heeft wel van 10 tot 12.30 geslapen en ligt er nu ook alweer in, slaapkop!

Basu: Snap best dat jij even andere dingen aan je hoofd hebt. Maar zou leuk zijn als je vanavond eventjes bij komt kletsen hier!

Ainne: Rot dat je zo'n klotenacht hebt gehad. Hoe is het nu met je meissie? Mag ze wel naar het kdv komen als ze ziek is? Of is het slechts een verkoudheidje? Toch vervelend!

Ik ben net terug van het cb met de kleine man. Wel vreemd, het was natuurlijk al de zoveelste keer dat we daar kwamen, maar ineens vond hij het helemaal niets. Hij was heel stilletjes en onder de indruk van de andere kindjes. Toen hij gewogen en gemeten moest worden zette hij het op een gillen!!

Bij de verpleegkundige was hij weer lekker vrolijk. Alles was goed. Helaas was het ook weer prikjestijd en dat werd natuurlijk weer HEEEEEL hard krijsen... 't arme ventje. Hij ligt nu met een voorzorgs-paracetamol tussen zijn billetjes te slapen.

Oh ja, hij was 9080 gram en 73 cm (ik zal Loewyz even mailen).

Verder heb ik verderop op het forum een topic geopend over het trekken van kijkers voor ons huis. In 7 maanden tijd zijn er behalve dat vreemde stelletje geen kijkers geweest. Balen!!! Nu heb ik op aanraden van medeforummers de makelaar gebeld en we gaan wat dingetjes in huis aanpassen en dan nieuwe foto's maken. Over een week of 2 komt hij langs en in die tussentijd gaan we 2 muurtjes in een lichtere kleur schilderen en veel opruimen! Hopen dat het werkt...

Buenas Noches!!!

ff snel:

Over de emmer:

wij hebben geen speciale luieremmer, gewoon n normale en die heb ik op de badkamer staan.

@Mette

dikke wat een ge-kots, blegh! Heul veul beterschap.

Oppassen dat jij niet ook ziekjes wordt he?!

@Oef

arme Brian...tsja nu is t blauwe-plekjes.tijdperk

Melinda is best makkelijk en snel tevreden, maar heeft een eigen willetje en een sterk karakter (zeg je dat zo? ) Wij nemen der "overal" mee naartoe en dat gaat goed. Toen ze 3 weken oud was is ze n heel weekend mee naar Barcelona geweest.

***zwaait naar ons roze monster Knorretje ***

Hihihihi, hier geen Sint Maarten, hahahahaha

@A1mee

ah niet zo flauw doen, wij willen Kaya in dat pakje zien, hihihi!

Lief he? dat ze zo brabbelen? Melinda doet dat ook, de héle dag door, alleen zij slaapt wel in de auto!

@Floddertje

hihihihihi, die Floor....

@Tinus

Yeay! n mijlpaal derbij...joepiee!

Leuk kaartje!!

@Mainecoon

fijn dat je weer (wat) beterder voelt.

@Marloes

beterschap met snotneusje Amber enneh leuk t feessie.

@Joni

klinkt als een super 1e SintMaarten van Boyd

@Ainne

YeaY, Leah loopt al

hoe is het nu met Leah?

Melinda krijgt of appelsap of gevarieerd (speciaal voor babies), water en thee heb ik ook geprobeerd, maar die laatste vind ze niet zo.

dikke voor je kutnacht, hoop dat t vannacht beter gaat.

@Mette

getver wat een stinkzooi, blegh. Hoe is het nu met Noof en met jou en Tris?

@Oef

sterkte morgen

@Basu

lieverd, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! we weten t toch?! wel leuk dat je ondanks, toch bij kkomt kletsen...:hug:

@Tinus

arme Manu..fijn dat ie weer is goedgekeurd.

Duimen dat t nu wel gaat lukken met jullie huissie.

*** wat is het rustig hier zeg ***

@Nurse

waar hang jij uit? Toch niet stiekem aan t bevallen he???

@Iedereen

n hele dikke

hier alleen maar bankgehangen en nix bijzonders gedaan. We zijn zo langzaam aan het appartement naar onze zin aan t opknappen. we moeten toch iets nu we niet gaan verhuizen.

Melinda is zo gek als n deur Zit ze op de knietjes en dan gaat ze omhoog-omlaag-omhoog-omlaag.

En een gebrabbel:

digidigi tikitiki mamamamamaam apapapapap dadadada tatatatatata cacacacac lalalalalala etc...

kastje open en als we der niet snel genoeg bij zijn dan is t stuk wat erin stond. Ook heel veel klappen in de handjes. Ze gaat ook steeds meer dingen nadoen, heel lief

Ze zet steeds meer stapjes helemaal alleen, ben benieuwd wanneer ze echt zal gaan lopen.

Tot later!

Liefs

GUCCi

Wat is het rustig geweest hier vandaag!

Joni, leuk dat St. Maarten zo'n succes was! Wel gemeen van jullie dat jullie zijn snoeppies opeten!

Ainne, wat lastig dat Leah zo moelijk doet over haar melk...

Wat knap dat ze al loopt!!!

Amber krijgt ook wel diksap te drinken.

Ik hoop dat je vannacht een betere nacht krijgt!

Fijn dat de controle weer goed was!

En leuk dat de buggy er aan komt!

handig die kaartensite!

Floddertje, wil het lukken met je kaartje??

Knorretje, wat "vervelend" nou dat er helemaal geen kinderen langs zijn geweest!!

maincoon, hoe is het er mee nu??

Mette, wat sneu al die poepexplosies (voor allebei!)

Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen, want jullie en Niova hebben al genoeg te verduren...

Oef, ook al zo'n lekker poepverhaal! Hoe is het nu met hem?

Succes morgen en ik ga duimen dat er niks geks gevonden gaat worden....

Basu, we snappen het hoor dat het even wat stiller is van jou uit...

Tinus, heeft Manu geen last van de prikjes??

Ik hoop het niet!

Jeetje balen zeg van het huis, ik hoop dat deze stappen gaan erken, kan me voorstellen dat je het wel een beetje benauwd krijgt nu....

Gucci, je hebt groot gelijk dat je het appartement dan maar een beetje opknapt!

Ben benieuwd wanneer melinda echt los is qua lopen!

Amber wordt echt steeds ondeugender, vanmiddag kwam ze naast me staan terwijl ik bij de computer zat, zet ze ineens haar tanden in de leren stoel, dus ik haar even verteld dat dat niet de bedoeling is, staat ze me gewoon uit te lachen om vervolgens weer een hap te nemen....dus ik haar weg gezet, maar ze kwam weer terug, mondje dicht gehouden, hand tegen de stoel gehouden, maar toen beet ze dood leuk in mijn hand!!!

En bij alles wat ik deed bleef ze maar ondeugend naar me lachen....het monster!

Marloes
He Marloes nou het gaat hier wel goed hoor. Ga zo maar eens slapen ben een beetje moe. Davina is weer helemaal goed gekeurd en weegt nu 9160 en is 71.5 lang dus die doet het goed hihihih maar ja dat wisten we al. Ze heeft natuurlijk ook weer inentingen gehad dus hopelijk heeft ze daar verder geen last van. Verder was mijn inr nog steeds niet goed schijnbaar want ik ben niet gebelt door de trombose dienst dus ik zal woensdag weer bloed moeten prikken en tot die tijd door gaan met spuiten in mijn buik. Pppffff word wel een beetje moe van al dat gespuit en geprik, moet iedere dag spuiten en word maandag, woensdag en vrijdags geprikt en dat al sinds de longembolies ......... voel me net een voodoopop. Maar goed gaat wel weer over. Hihihihi en wat een gekke ondeugende meid heb je!
Goedemorgen!

He Tinus, heb je topic net gelezen, Moppetoet geeft je goede gerichte tips, aardig van haar.

Ik zal zelf ook nog eens voor je kijken, stond de postcode op HM?

O Noof heeft geen zin meer in de box,

x
Ik ga denk ik zo als Noof d'r fruitje gehad heeft en naar bed gaat ook maar weer m'n bed in. Ben een beetje misselijk en heb pijn in m'n hoofd.

Gatver dat kon ik nou net níet gebruiken..

x
he getsie mette

beterschap meissie!
Maincoon, ik hoop dat je snel van het prikken af bent....

Mette, getsie, niet toch ziek worden hoor!! Hoe is het nu met Nova??

Ik heb een nieuw topic geopend op HM!!

Marloes
oe snel ff naar HM!
HI. Nou ik ben ook aan de beurt, geloof ik. Vanmorgen gebruikelijke tijd opgestaan om te gaan werken, maar ik voelde me meteen al rottig: misselijk en diarree. Heb JP even geholpen om Manuel klaar te krijgen voor mijn schoonmoeder en ben daarna mijn bed weer ingegaan. Eerlijk gezegd voel ik me nu wel weer redelijk, hopelijk blijft het hierbij. Alleen wat slapjes, maar ja... heb ook nog niks gegeten.

Raaaaar! Het is voor het eerst dat ik een hele dag thuis ben zonder Manuel. Afgezien van een halve dag toen hij ging wennen op het kdv, maar toen had ik nog verlof.

Ik ga ook even op HM kijken.
Hallo!! Ben ik ook weer. 't Is van het weekend echt superdruk geweest met verjaardagen. Donderdag was natuurlijk Tim zijn echte verjaardag. Vrijdag heeft hij het op het KDV gevierd. Was ook heel leuk, trouwens. Hij heeft getrakteerd en kreeg een hele mooie feestmuts.

Zaterdag kwam alle familie op visite. Ik had gezegd vanaf twee uur, maar iedereen kwam uiteindelijk om half vier tegelijk. Was dus even ietwat hectisch, maar wel heel gezellig. Mocht Tim weer een kaarsje uitblazen! Hij was wel onwijs moe 's avonds. Maar ondanks alle drukte zijn alle kinderen heel lief geweest.

Zondag werd Tim zijn vriendinnetje Luca 1 jaar (haar moeder een ik waren op dezelfde dag uitgerekend!). Dus was het weer feest! Het is dus maar goed dat het nu even wat rustiger is. Kan ie een beetje bijkomen!

Gisteren ben ik aan het werk geweest voor de pr van De Nacht van het Zilver (www.nachtvanhetzilver.nl). Nog een uitnodiging gemaakt voor relaties van de deelnemers. En daarnet heb ik...een sollicitatiebrief geschreven!

Ik liep onverwachts tegen een vacature aan bij een gemeente hier in de buurt die een communicatiemedewerker zoeken voor 18 uur. Klinkt super, dus daar moest ik toch echt op reageren. Spannend hoor!!! Het lijkt me eerlijk gezegd nu toch ook wel weer lekker om iets buitenhuis te kunnen doen...

Nou, so far mijn ego verhaal. Nu es kijken of ik nog een beetje op jullie kan reageren!

Het is schandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig maar ik beloof jullie plechtig dat ik vanaf volgende week weer meer langskom hier maar mn nesteldrang kickt echt in nu, daarbij zijn er een aantal kleine klusjes in huis die nog gedaan moeten worden (traptredes nog 1x lakken bijv.) die ik ook nog wil af hebben... ook heb ik wat verplichtingen deze week zoals een paar verjaardagen enzo.

Vandaag naar het CB geweest, Roxanne heeft dr 11 maanden prikken gehad en ligt nu met een zetpilletje en een fles achter dr kiezen op bed. (jaaa ze begint kiezen te krijgen, achgerm.)

Dr score vandaag was:

11 kilo en 150 gram

46 cm hoofdomtrek

en 80,5 cm lang

Morgen mag ik officieel thuisbevallen.. Jahoe!

Beeb zit nu nog netjes op zn plekkie.

Sorry, sorry sorry.... ik hou het hier even bij wil weer verder met mn klusjes, was, strijk en ik wil mn keukenkastjes nog doen

hihi..

Heel veel liefs!! Sterkte en beterschap aan de zieken hierzo, Tim nog van harte!!! En de rest een dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet wat ik misdaan heb in m'n vorig leven maar het moet vast HEUL erg geweest zijn;

Net uit bed, Noof wakker en ik voelde me al iets beter, iig m'n maag iets rustiger. En jaaa hoor, Noof helemaal onder de diarree, wederom een explosie in d'r slaapzak..

Ik sta dat al kokhalzend schoon te maken, hoor ik de kat in de logeerkamer over z'n nek gaan

Tijdens het opruimen van de kattenkots (weer met groot geschut want we hebben vloerbedekking boven..) moest ik zelf overgeven in m'n kotsbakkie..

Jezus wat had ik een zelfmedelijden zeg, moest er zelfs van janken zo beroerd voelde ik me

Lig nu lekker op de bank, Noof is lief aan het spelen heeft wel al 4 diarree broeken in het afgelopen uur!! gehad, en ik hoor het nu weer lopen..

Dacht even te kijken ofdat dr iets was geschreven nog voordat ik de trap ga lakken, lees ik jou berichtje Mette Damn! t gaat dr heftig aan toe in huize Noof...

Heel veel beterschap!! Klinkt echt niet lekker!
Mette: ach ach ach... wat een shitzootje bij jullie! Lieverd, dikke knuffel! Heb je de huisarts gebeld? Ik herinner me van mijn vriendin met een poepend/kotsende baby dat ze kleine beetje (verdund) appelsap moest geven, geen water.

Ik ben ook al 14x naar de wc geweest. Ik heb het gelukkig niet zo heftig als in huize Mette, maar ben wel flink aan de dunne (lekker!) Heb net met moeite een appel en half kopje thee naar binnen gewerkt, nu probeer ik een beetje drinkbouillon. Getsie zeg, hoop wel dat het snel over is want we gaan komende vrijdag naar Centerparcs en daar heb ik zo naar uitgekeken!

Nurse: Wow Roxanne is een lekker reusje hoor! Of Manuel een kaboutertje, kan ook.. misschien ligt de waarheid in het midden? Hij was gisteren precies 2 kilo lichter en 10 cm kleiner!

Enne... kan jou die keukenkastjes schelen man. Ga lekker met buik en al rustig zitten joh!
zoooooow Roxanne op schoot... kijken ofdat t wil lukken.

Mette:

Hoe ist nu?

Tinus:

Jij ookal aan het kwakkelen? Mén! heerst t oid?

Lekker!!!!!!!1 Centerparcs?! gaat jullie kleine man ook mee?

En Roxanne is gewoon groot, t scheelt veel tussen die twee ja!!!

Mn keukenkastjes....

Nope (nog) niet aan toegekomen.... :P

Het valt me nu pas op dat ik echt goed moet nadenken wat we allemaal in huis moeten hebben voor zo'n kleintje weer....

Zo moest de wieg uitgewassen worden, new-born pampers in huis gehaald worden... nutrilon nr 1 voor t geval dat enz.... echt dingen om te vergeten!!!

xxx
Mette; dikke knuffel !!!!

Sorry hoor maar ben met kaartje aan het stoeien. En ben brak. Gister sinds tijden weer eens gehockeyd en heb spierpijn en ben moe. Ging pas 1 uur slapen. Veuls te laat voor moeders !!
Meiden! Ben er wel hoor! Vandaag laatste ochtend van een reeks van 3, ben bekaf! Morgen een late dienst, hopelijk kan ik dan even bijbeppen hier!

In ieder geval beterschap aan de meiden die ziek zijn!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Moge!

Knor: Jeetje wat was je weer vroeg vanmorgen! Ik zag een posting van 5.42 en ik dacht meteen 'zou Nurse aan het bevallen zijn?' maar nee, het was onze vroege vogel Knor!

Nurse: Ja grappig waar je allemaal weer aan moet denken met zo'n nieuw klein humpie. Ik kwam laatst nog de baby-uitzet-lijst tegen. Leuk om weer terug te zien. Wel gek dat dat pas van een jaar geleden is, het lijkt veel langer geleden.

Tuuuurlijk gaat de kleine man mee! Centerparcs is het ultieme vakantiepark voor kleine kinderen zeggen ze vaak, dus we gaan dat maar eens even uittesten. We gaan naar een park in Duitsland, 3 en een half uur rijden. Ben erg benieuwd hoe dat gaat, zo'n eind met Manuel. Maar we gaan 's morgens rijden als het tijd is voor zijn slaapje en een keer een lange stop maken voor een boterham/flesje/luier/rondje kruipen.

Met mij gaat het een stuk beter dan gisteren. Ben wel thuis gebleven nog vandaag en Manuel is naar het kdv dus ik heb het rijk alleen. Gisteravond alleen wat wit brood gegeten en later nog een kommetje kwark. Dat laatste viel wel verkeerd, want ik was meteen weer beroerd. Verder lekker geslapen vannacht en vanmorgen om 7u eruit gegaan om Manu aan te kleden. JP heeft hem weggebracht en ik ben ook niet meer terug naar bed gegaan. Gisteren al lang genoeg in bed gelegen... We moesten Manu vanmorgen wakker maken trouwens! Hij heeft echt van 19 tot 7 geslapen. Zo hoort het, meneer!

Mette: Hoe gaat het bij jullie? Ik heb zo met je te doen! Ik was gisteren al beroerd en moest er echt niet aan denken om ook nog voor Manu te moeten zorgen. Heb je een beetje hulp? Je moeder ofzo?

Het heerst echt hè, die buikgriep. Ik durf het niet te hard te roepen, maar ik hoop dat het hier bij blijft, dan ben ik er goed mee weggekomen. Een paar collega's van Kp liggen ook thuis in bed, en vrienden van mij zijn ook allemaal al aan de beurt geweest. Rotvirus, bah!
Tinus, fijn dat je je weer beter voelt, ik hoop inderdaad voor je dat het hier bij blijft! H had het vorige week, maar dat was eigenlijk ook maar 1 dag.

Lekker zeg centerparcs, geniet er van!!

Patries, klinkt gezellig al die verjaardagen!

Spannend zeg die sollicitatie!!

Nurse, jeetje wat een reus is die meid van jullie!

En je hebt meldplicht he nu!! We willen snel brusjes naam weten!

Mette, jeetje ik heb echt met je te doen!!

Hoe is het nu met jou , Noof en de kat??

Floddertje, is het nog gelukt met het kaartje?

Knorretje, succes nog even vandaag!

Ben vanmorgen voor het eerst wezen kleuterzwemmen met Justin, dat gaat van school uit. Je moet hem dan zelf daar brengen en later naar school bengen, maar ze krijgen daar officieel verlof voor van school!

Ik was benieuwd of hij zou gaan zonder mij, want dat betreft is het een schijterd! Maar hij dook er zo in en keek niet meer naar me!!

Hij vond het super!

Marloes
YIEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

De hematoloog belde net met GOED nieuws!

Nova heeft een soort 'kink' in haar immuunsysteem waardoor ze dus dat vreemde bloedbeeld heeft. ZE IS DUS NIET ZIEK!!!!!! Ze heeft wat atypische lymfocyten en een vermeerdering van de lymfocyten. Haar beenmerg is dus actiever dan normaal. Ze legde het uit als in; Zie Nova voor je als een taart (haha); ziet er goed uit, en goed afgebakken maar als je er een puntje zou uithalen dan zie je dat de verdeling niet helemaal goed is, maar dat doet niets af aan de smaak van de taart.

Door de lange narcose en zware antibioticakuur daarachter aan kan haar lijfje dat iets moeilijker aan dan andere kindjes. Maar zoals ze al zei; dat zie je niet aan Nova zelf; alleen aan d'r bloed.

Ze hebben het bloedbeeld met de hematolgen/oncologen/immuniologen bekeken en allemaal komen ze tot deze conclusie. Zeldzaam maar niet gevaarlijk!!

O mén, ben zo blij dat ik niet eens de woorden ervoor kan vinden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven