December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Oef: haha... nee hoor! alluf alluf alluf is een "goed doel" ... zo'n algemeen goed doel zeg maar, beetje zoals uhh... het rode kruis ofzo?

En Yora: ik zoek gewoon plaatjes met engelse zoektermen, kan je meestal veel meer vinden dan als je gewoon nederlands gebruikt... Ik heb jarenlang op een ander forum geschreven waarbij alle jarigen getrakteerd werden op virtuele taart, dan probeerde ik altijd een taart te vinden die bij hun nick pastte bijvoorbeeld... Joh, ik kwam toch grappige creaties tegen!

Wat een duidelijk filmpje trouwens! Wil het eigenlijk ook wel gaan proberen, maar denk dat ik dat toch ga doen als er iemand bij is, zeker voor de eerste keer....

Ik heb trouwens het ideale carnavalspak gevonden voor Kaya:

Toch jammer dat we niet aan carnaval doen he

Mette: wat een ziekeboeg zeg! Pff... en hoe gaat het met miss Nightingale zelf? Heb je nog wel tijd over om jezelf eens te ontspannen?

Hier gaat het dus allemaal erg goed. Kaya kruipt als een tierelier. Is bijna niet bij te houden! Ze gaat over en onder de honden door hihi! Ben er wel altijd bij hoor want ondanks dat die beesten het allemaal wel best vinden, blijf ik allert hoor.

Ze vindt de cd-kast helemaal het einde, alles er uit plukken. Net als alle kastdeurtjes trouwens. Daarom heb ik vorig wiekent een oud kastje naar beneden gehaald waar ik een paar spullen voor haar heb ingedaan. Kan ze de hele dag naar hartelust kastjeopenkastjedicht spelen.

Ze brabbelt er ook op los, vooral als we in de auto zitten (elk normaal kind sláápt in de auto, zij niet hoor: bababa wawawa, dadada, tatata en nog meer intelligents!).

Ook heeft ze nu echt het klappen in de handjes door. Gisteren stond de radio aan met Let's get Live, tussen de nummers hoorde je applaus en madam ging ook steeds meeklappen! Zooo lief!

Toen ze het kruipen had ontdekt vond ze het staan niet meer zo interessant maar sinds een paar dagen heeft ze het weer herontdekt. Ook strekt ze heel vaak haar beentjes en gaat dan met handjes en gestrekte beentjes zo half staan.... denk dat het niet lang meer duurt voor ze gaat proberen te stappen.

Zo, ga nu even een stofzuiger door het huis halen.

Laterzzz
Mette je hebt je portie wel weer gehad zeg !!! Hoe is het nu met Noof ??

Heb gister al sint maarten gedaan met Timo. Omdat het op zondag valt hebben ze het verplaatst hier. Was leuk. Een dweilorkest en alle kindjes er achter aan. Halverwege zijn wij gestopt om langs de deuren te gaan. Timo was er als de kippen bij haha. Bij de eerste deur riep ie; kijk mama, een snoepje !! Snapte er niks van hihi.

En Floortje was ook mee maar ik was na een uur weer thuis met haar. Ze was s middags pas om 16.30 uur wakker en om 19.30 uur was ze het al zo zat. Dus hup naar bed, vanacht om 2 uur de fles (ik was om 1uur thuis van feestje dus P ging gelukkig), om 7 uur fles en daarna sliepen zij en P tot 11.15 uur !!!!!!!!!!! En ik heb met Timo Cars zitten kijken. Ook gezellig.

En nu ligt mijn meissie weer. Toch niet fit hoor !!

Heb ondekt dat Floortje ook kruipt. Maar dan met blote benen want met broek aan is het laminaat te glad :-) !!
Mette: Ja hoe is het nu met Nova? Zielig zeg! Hopelijk is het niet dat beruchte rota-virus waar ze zo ziek van kunnen zijn. Heeft ze ook koorts of is ze verder wel vrolijk en gezond?

Floddertje: Leuk dat Timo zo enthousiast was met St Maarten. Hier in de randstad doet niemand eraan. Wat Knorretje al zei, als er ineens een kind voor de deur zou staan zou ik niet weten wat ik ermee moest.

En Floortje kan gewoon wel kruipen dus! Lachen joh, dat ze heeft gewacht tot haar broek uit was.

A1mee: Hihi, lachen! Kaya als roze inktvisje. Wel knap dat ze die baby hebben kunnen fotograferen met een lach op haar gezicht... Als ik die baby was zou ik not amused zijn!

Knor: Ah wat goed van de tip voor het haar opsteken. Ik ben er echt niet goed in hoor, maar het staat wel leuk altijd. Ik had het nu met een stuk of 12 speldjes gedaan en haarlak. Bleef best goed zitten en ik kreeg veel complimentjes. Maar goed ook, want ik was er zo lang mee bezig geweest. Als niemand wat had gezegd was ik boos geworden hoor!

Oef: Ach, Brian een blauw oog!! Shit zeg, het arme ventje! Calendula-zalf in huis? Helpt prima tegen blauwe plekken.

Ja het was gezellig gisteravond. Helaas was mijn favo neefje er niet, was wel jammer, maar verder hebben we lekker gegeten en weer een boel ooms en tantes gesproken. Iedereen benieuwd naar Manu natuurlijk, maar gelukkig had mijn moeder een mapje foto's met de kleinkids mee.

Het oppassen door mijn vriendin ging ook perfect. Ze heeft er zelf een van anderhalf dus genoeg ervaring.

Ik heb vanmiddag de uitnodiging van Manuels verjaardagsfeestje gemaakt. Op HM kunnen jullie een linkje vinden waar je hem kan zien.

Doei!
He meiden,

Het is hier nog rustig met Sintmaartenkindjes.

Even snel een update;

Noof heeft net een zetpil tegen de koorts gehad en ligt weer in bed. Toch kan ze af en toe nog wel lachen

Even snel nog; Tinus je kan het beste een soort losse

'dubbele' staart maken (je laat het laatste deel van je staart zitten dus 'dubbel') en de voorkanten "los" laten. Dan zet je de dubbele staart losjes vast met speldjes en dan zet je de losse plukken voor erbij vast. Zo heb je volume achter en leuke plukjes ertussen van de laatst vastgezette plukken. En ziet het er niet te 'strak' uit. Heel makkelijk als je het wat vaker doet zit het binnen een paar minuten. Ik steek zo vaak m'n haar op (en die van vriendinnen) en het zit altijd mooi. Soms maak ik van de voorste plukken invlechtjes dus extra feestelijk.

Ik ga even kijken bij Nova,

xx
He dames weer ff kort beloof binnenkort weer wat uitgebreider te reageren hoor!

Mette jeetje want een kots en stront zeg!! Hopelijk gaat het snel allemaal weer een beetje beter bij je thuis en word jij niet ook aangestoken! Veel beterschap.

Verder gaat hier alles super eigenlijk ben best wel vrolijk de afgelopen dagen eigenlijk en ben lekker bezig geweest met een hobbelpaard te verven. Lichamelijk gaat het ook wel weer wat beter alleen moet ik nog steeds spuiten in mijn buik word daar echt een beetje moe van maar ja mijn bloedstolling was nog steeds niet voldoende afgezwakt dus de pillen werken nog niet goed genoeg om de spuiten achterwege te laten. Verder ben ik nu dus alweer 3 weken ongesteld en ik vrees dat ik de rest van de tijd dat ik antistolling slik dat wel zal blijven. Van de week maar eens mijn hb laten checken voor de zekerheid. Met Davina gaat alles super die staat regelmatig gaat echt onwijs goed. Hier zijn ook de kastdeuren ontdekt dus we hebben van die haakjes gekocht zodat ze ze niet meer open kan krijgen. Het eten moet ze echt nog een beetje door krijgen ze speelt er meer mee dan dat ze het opeet hahahah. Wel heeft ze soms luiers vol met slijm en die stinken dan ook vreselijk. Volgens de huisarts is er niks aan de hand zolang ze er geen last van heeft maar ik vertrouw het toch niet helemaal eigenlijk. Aan de andere kant zijn darmonderzoeken nou ook bepaalt niet prettig natuurlijk en ze heeft verder ook geen last ergens van. Dus weet nog niet zo goed wat ik er mee wil eigenlijk. Ga het morgen nog maar eens aankaarten bij de huisarts denk ik.
Mette: Ach arm Noofje. Ik wens je alvast een hele rustige nacht zonder teveel gedoe, poep en kots...

Dank je voor de omschrijving van het haar opsteken, maar ik snap het niet zo goed. Bedoel je met een dubbele staart, 2 staarten?? Of een staart die je dan 'dubbelklapt' als een soort knotje? En dan met een elastiekje???

Mainecoon: Wat fijn dat dat je je weer zo goed voelt! Wel jammer van die ongesteldheid zeg. Irritant lijkt me.

Wat je zegt over Davina's slijmerige poep: heb je daar al eens een monstertje van genomen om te laten onderzoeken? Manu heeft ook weleens een vreemde poepsubstantie, maar ik heb me daar nooit zorgen over gemaakt.

Wel leuk trouwens, ik weet dat het voor veel meiden niet zo bijzonder is maar Manuel kan nu eindelijk zelf gaan zitten! Als ik hem op zijn billen zette bleef hij wel zitten, maar zelf in zitstand komen had ik amper nog gezien. En nu vandaag heb ik hem al een keer of tien op zijn billen zien zitten. Leuk leuk leuk!!

Wat gaat de tijd toch hard! Dat ventje heeft al zoveel geleerd de afgelopen maanden... Onvoorstelbaar dat ie een maand of 6 geleden zowat alleen nog maar kon liggen en zo'n hulpeloos wezentje was.
Tinus; dat sommige kindjes wat sneller zijn wil toch niet zeggen dat het niet bijzonder is ?!?!? Nooit meer zeggen hoor !!!! Gewoon JOEPIE weer een mijlpaal :-) !!!!!!!!

Mainecoon; fijn dat het met jou beter gaat !!!!! Ik zou het ook niet weten, Floortje heeft altijd erg definieerbare poep :-)

Ohhhhhh mette; kan je niet een foto op hm zetten van je haar ?? Wil ook zo graag eens leren !! Of draaf ik door ??

Blij dat ik gister st maarten heb gelopen. vanavond ineens harde knallen met regen !! Timo stond net bij het raam naar de kindjes te kijken en schrok zich een hoedje !! Gelukkig is hij niet heel bang aangelegd en ligt ie lekker te tukken !!
tinus; erg gaaf trouwens die uitnodiging !! welk programma gebruik je daar voor ??
Zo, daar ben ik ook weer eens na een druk weekend...

(2 dagen gewerkt en gister avond een vrijgezellen feest van een vriendin).

Vrijgezellenfeest was erg gezellig, ze hadden al een workshop sieraden maken gedaan, maar toen was ik nog aan het werk.

Ik ben wel naar het eten geweest, was erg lekker en gezellig maar lag pas om 00:30 in bed (ze gingen ook nog bij haar thuis drinken en filmpje kijken, maar ik ben afgehaakt! ), om 1:30 was Amber wakker (H was nog niet thuis, die was met de mannen op stap) en 6:00 ging de wekker weer.....

Vanavond optijd er in dus!

Floddertje, jeetje dat houdt ze lang vol dat kletsen!!

Oei, het wordt wel een beetje fris nu voor blote pootjes hihi, kniebeschermers een idee??!!

Sannie, hoe is het met de ziekenboeg???

Loewyz, wat jammer voor je schoonvader dat het oppassen niet door ging...

Is Merijn weer helemaal beter??

Mette, klinkt gezellig dat etentje!!

Lekker dat de nachten beter gaan! Hier is het juist de afgelopen dagen weer erg vroeg geweest (is het de een niet , dan is het de ander wel...) maar vanmorgen waren ze wel later! (H blij, want die was natuurlijk ook pas om 1:45 thuis!)

Amber kreeg eerst 2 tanden onder, toen 2 boven en toen 1 boven er naast en nu staat het al een poosje stil...dus dacht ook dat het setjes waren, maar dat gaat nu al niet meer op.

jeetje wat sneu dat Nova zo aan het spugen was! En dan begint je vent ook nog eens,...en de kat dus ook nog eens jippie!! hoe is het er nu mee??

A1mee, ik bedoel inderdaad zo'n boom, alleen hebben wij andere ballen!

Hihi, ik zou spontaan met carnaval beginnen als ik jou was!!

Leuk hoor dat het kruipen en zo zo goed gaat!

Nurse, hihi hoezo nesteldrang...!

Tinus, hoe was het etentje??

Leuk dat hij zelf kan gaan zitten!! Het is wat wat ze leren in 1 jaar!!

Oef, ach zielig ...en blauw oog!

Ik heb ook geen ervaring met St Maarten hoor!

Maincoon, fijn dat je je eindelijk weer wat beter voelt!!

Vreemd die luiers van Davina...

Amber is echt al een paar weken verkouden, maar had er eigenlijk geen last van, maar de laatste dagen is ze wel erg aan het snotteren en is ze toch wel wat aan het jengelen als het niet snel beter gaat toch maar eens langs de ha misschien...

Marloes

Boyd had op het KDV een mooie Nijntje lampion beschilderd. Nils heeft er een led-lichtje bijgemaakt. Ik ben met Boyd naar mijn ouders gereden en hebben daar voor de deur een liedje gezongen.

Toen mijn moeder de deur open deed, was ze zeer verrast. En Boyd stond daar met een big-smile naar zijn oma te kijken. We hebben een foto gemaakt dat opa snoepjes aan Boyd geeft (wel een hele zak vol met doosjes rozijntjes).

Daarna zijn we bij mijn ouders in de straat nog wat buren langsgegaan waar ik nu nog steeds contact mee heb. Zingend voor de deur, ze vonden het allemaal geweldig en we hebben dus flink wat buit gemaakt aan snoep. Boyd pakte het netjes van de schalen en hield het in zijn hand vast om te bekijken.

Toen bij ons nog even wat buren in de straat. Boyd heeft voor de eerste keer dus een hoop snoep binnengehaald. En dat zijn wij nu lekker aan het opeten.

Vanmiddag zijn we op het strand wezen wandelen. Het waaide best nog wel flink, de golven waren hoog. We konden de kinderwagen gewoon loslaten en Boyd ging vanzelf rijden. Lachen was dat, hij ging een stuk harder dan wij, we moesten er helemaal achter aan rennen.

Later hadden we nog een bui op onze kop en ook Boyd vond het niet meer zo leuk. Die huilde op een gegeven moment en was de wind, zon en regen een beetje erg beu.

Maar we zijn wel lekker even uitgewaaid.

Elke dag ga ik wel een aantal keren met Boyd 'spelen'. Dat wil zeggen: ik ga op de grond zitten/liggen en hij komt dan al gillend van enthousiasme naar mij toe en gaat me dan beklimmen. Of hij gaat mijn gezicht behappen met mond en kwijl. Dat koppie er dan bij van enthousiasme. MMMMMMMMMMMM. Heerlijk.

In principe hoef ik niet veel te doen, hij vermaakt zich met mij.

Floddertje,

Bij jullie wordt 11-11 dus anders gevierd dan bij ons in Noord Holland. Bij ons geen dweilconcert. Alleen de kinderen langs de deuren.

Gezellig met Timo Cars kijken. Heb vorig jaar de film in de bios gezien. Vond hem heel gaaf. Boyd krijgt voor zijn verjaardag een kindersofa met Cars erop.

Mette

Ik had bij jullie met St. Maarten toch wel wat meer kindjes verwacht in de wijk waar je woont. Huizen dicht bij elkaar, is makkelijk ophalen voor ze.

Hopelijk is Nova snel weer opgeknapt. En Tris ook.

Mainecoon

Fijn te lezen dat je puf hebt voor het hobbelpaard schilderen. En al 3 weken ongesteld. Jeetje dat is ook nog eens een extra aanslag op je lijf.

Tinus

Grappig he, dat je zo trots kan zijn op je kleine mannetje als hij wat kan. Zelfs de stoute dingen van Boyd vind ik toch stiekem heel geweldig. Zoals het steeds maar weer naar de knopjes van de video/radio gaan. Of zich optrekken aan de openhaard. Dat mag hij absoluut niet.
Floddertje: Uitnodiging heb ik gemaakt in Photoshop. Was wel even lastig, want op mijn werk gebruik ik zo'n digitale pen, maar op de laptop thuis heb ik met mijn vingers de cursor moeten besturen. Ach, het geeft wel een leuk kinderlijk effect, haha!

Wel een bikkel, die Timo! Moest ie huilen?

Marloes: Kan me voorstellen dat je bent afgehaakt na een lange werkdag. Wel leuk, ik heb ook 2x zo'n workshop gedaan. Ik vond het ontzettend leuk om te doen, lekker fröbelen!

Mijn etentje was ook erg gezellig (zie posting eerder vandaag.)
Geeeetver Mette, je was wel aan de beurt zeg, dit weekend met al die kots en poep!! Hopelijk dat iedereen inmiddels uitgekotst en gepoept is!

Wij hadden toevallig vanmiddag ook een kotspartij van Leah, hebben de we laatste tijd wel vaker, heb een beetje het idee dat ze het expres doet. Op de een of andere manier wil ze 's avonds ineens geen melk meer en als we dan toch die fles proberen te geven, dan gaat ze nephoesten, net zolang tot het eruit komt! Heel apart. En nu gebeurde dat vanmiddag dus ook. Ik baal ervan, want ze krijgt op die manier nog maar erg weinig melk binnen. Ze krijgt in principe genoeg zuivel, maar ik weet niet of ze nu wel genoeg ijzer binnen krijgt.

Oef, wat zielig dat Brian een blauw oog heeft!

*Ik hoor Leah zeuren boven, maar Vent gaat nu maar lekker, die heeft zich vandaag wel genoeg afzijdig gehouden, grumpl. Soms vergeet ie nog wel eens dat ie een kind heeft dat ook aandacht wil op zondag. Als het aan hem ligt zit ie de hele dag met zijn hoofd in de zondagskranten.*

Nurse, nog eventjes, voel je je verder nog goed? met mij alles prima, morgenochtend weer op controle. Het enige waar ik deze keer echt heel veel last van heb is maagzuur. Yuck!

Mainecoon fijn dat het beter met je gaat, hopelijk dat je ongesteldheid wel snel stopt, lijkt me erg vermoeiend. Vervelend dat Davina zulke vieze luiers heeft. Heb je al eens een kweekje laten onderzoeken? Ik heb zelf colitis en dat kan alleen maar dmv een darmonderzoek gevonden worden, maar normaal gesproken zou de eerste stap een kweekje zijn.

Verder niet al teveel gedaan dit weekend. Heb gisteren een tent, eh, zwangerschapsfeestjurk gekocht, hebben bedrijfsfeestje over drie weken dat ik ieder jaar moet organiseren. Vorig jaar hoefde ik niet te gaan omdat ik toen bezig was een baby te krijgen, maar deze keer kom ik er niet onderuit vrees ik.

Leahs tweede tand is er inmiddels ook door, netjes naast haar eerste ondertandje. Die eerste is er trouwens nog steeds niet helemaal uit. Ik had gedacht dat dat heel snel zou gaan, maar hij is nu al drie weken bezig.

En, tadaaa ze kan nu écht lopen! Ze kan haar enthousiasme nu meestal in bedwang houden en dan gaat het goed. Het gekke is, we moeten haar vooral niet teveel aanmoedigen want dat raakt ze overenthousiast en gaat ze rennen en valt dus.

Nou ik ga eens even verder kijken, fijne avond nog!
Omdat Boyd zo vrolijk elke dag is. Zing ik steeds het liedje: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk.

Maar ik wist eigenlijk niet waar ik dat vandaan had.

Even gegoogled en nu blijkt het een liedje te zijn van Herman van Veen en Alfred J. Kwak.

Heb even een linkje met tekenfilmpje, want het is een vrolijk liedje.

http://www.youtube.com/watch?v=BpB1HjD5giU
Tinus; kan je ook meerdere foto's op 1 pagina doen ?? Ik heb wat foto's van echo tot nu die ik in 1 uitnodiging wil verwerken.......
trouwens dat schrijven vond ik juist zo leuk !!
Floddertje: Ja hoor, je kan het zo gek maken als je zelf wilt!

Joni: Ja grappig he, Alfred J Kwak... Ik zing voor Manu vaak tijdens het badderen 'Spetter Pieter Pater, lekker in het water...)

Ainne: Yeah, wat gaaf dat Leah zelf al kan lopen!!

Als ze 's avonds dat flesje niet wil, dan toch gewoon niet? Of wordt ze wakker van de honger 's nachts?
ok..........ehhhhhh hoe doe ik dat :-) ?? Heb nu de foto's in word gedaan maar dan kan je niet lekker bewerken denk. Nou , ik ga ff puzzelen.........
Tinus, we hebben het nu inderdaad opgegeven, ze krijgt nu water 's avonds. Wakker worden 's nachts van de honger doet ze niet, ze houdt veels te veel van slapen!! Vanmorgen was het zelfs 8 uur voordat ze eens uitgesnurkt was (nanaaa Mette) en ze ligt er om 19 uur al in.

Het enige is dat ze nu nog maar twee flesjes krijgt en eigenlijk heb ik liever dat ze wat meer drinkt ivm met de voedingsstoffen, maar goed, kan het niet forceren. En op de creche krijgt ze in ieder geval heel gevarieerd eten, dus het zal op zich wel meevallen.

Groep

Geven jullie trouwens andere dingen te drinken dan water en fles? Ik wil eigenlijk nog geen sapjes of dat soort dingen geven, wil het liefst dat ze gewoon water wil, ik denk altijd, ze heeft nog 80 jaar om zoetigheid te drinken, dus waarom nu al beginnen, maar misschien is dat wat erg streng?
Nee, Word is geen opmaakprogramma dus dat werkt niet zo lekker.

Tja, ik vind het moeilijk om uit te leggen want zoals je weet werk ik op een Apple en heb ik professionele software. Ik weet helemaal niks van Microsoft en pc's dus ik weet eigenlijk niet wat je allemaal voor standaard programma's hebt. Misschien zou je iets van Photo-editor kunnen proberen ofzo? Heb je dat erop zitten?
Ainne: Ja ik snap dat je meer dan 2 flesjes wilt geven. Misschien wat eerder op de dag geven? Zelf geef ik nog 3 flessen melk (waarvan 1 ontbijt, als ik pap geef dan drinkt Manuel maar een beetje, melk gaat helemaal op) en tussen de middag een flesje roosvicee. Tja, ben er van bewust dat dat niet heel gezond is, maar hij vind het wel erg lekker. Diksap lust hij niet graag. En ach, verder zijn het nu ook nog maar een paar slokjes per dag.

Ik heb nog geen thee proberen te geven, maar dat mag ook!
Ik ga zo naar bed, lekker lezen...

Floddertje, als je hulp nodig hebt in de zin van een leuk ontwerpje... ik kan je mijn diensten als ontwerper wel aanbieden hoor ) Mail me maar als je er zelf niet uitkomt!
ok, dank je !! Ik ga nu alleen naar Paul de Leeuw (prioriteiten he :-)). Heb nu in elk geval uitgevonden hoe meerdere foto's op de pagina komen. Alleen nu wil ik 1 foto die er achter valt naar vorenhalen en weet niet hoe. Maar als ik er niet uit kom maak ik zeker van je aanbod gebruik !!!! Ik ga er van de week echt even voor zitten.

Fijne avond !!
Hmmm....

Ik was nog van plan langs te komen vanmiddag, maar was druk druk druk en toen vriendlief thuis was zijn we gelijk naar de verjaardag gegaan en toen we thuis waren was ik weer druk druk druk en nou is het alweer bedtijd!

Ohja, onze score van kindjes-langs-de-deur-bij-sint-maarten....is NUL!

Hahahahahahahahahahaha! Ik had er wel weinig verwacht, maar geen NUL!

Ach, we hebben ons wel vermaakt met de minitwixjes en minisnickers en minimarsjes!

En vanaaf heb ik ook nog eigengemaakte speculaas gemaakt! Mjammie! Huis ruikt er ook zo lekker van................

Nou, vriendlief en ik gaan tukken, 5 uur gaat de wekker weer!

Dikke knuf en tot gauw! Dan reageer ik weer wat meer!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Tja, het is ook gewoon mijn eigen schuld hè, had ik hier maar niet moeten verkondigen dat Leah altijd zo goed slaapt...

We hebben me toch een kl*tenacht achter de rug, niet normaal, ik voel me gewoon een zombie momenteel en mijn lenzen branden nu al mijn ogen uit. Leah is weer eens aan het hoesten en dat ging vannacht zo hard dat ze er iedere keer wakker van werd. Vent was Oostindisch doof en nadat ik een paar uur lang iedere 20 minuten in haar kamer stond om de speen er weer in te douwen, heb ik haar bij ons in bed genomen (dan slaapt ze meestal meteen), maar zelfs dat werkte niet. Ik geloof dat ze tegen vijven eindelijk echt in slaap viel, zucht.

Nou ja, vanavond allemaal maar extra vroeg naar bed. En op de creche zouden ze ook proberen om haar wat extra te laten slapen (al lukt dat meestal niet, Leah is te bang om wat van de lol te missen daar).

Gelukkig konden we wel een half uurtje uitslapen, want ik moest om 9 uur voor mijn check-up en da's net om de hoek van de creche. Baby doet het prima, lag gezellig naar de doppler te schoppen bij de dokter. Wel wat eiwit in mijn urine, wat ze voor de zekerheid op gaat sturen, maar niets om ongerust om te zijn.

En net een email ontvangen dat de nieuwe buggy onderweg is, dus mijn humeur is inmiddels wel wat verbeterd!

En nu ga ik lekker geboortekaartjesproefjes bestellen (de werkzin is ver te zoeken merken jullie wel). Weten jullie nog dat ik vorig jaar zo'n moeite had om kaartjes te vinden hier? Wil je geloven dat een NLse dame hier nu een online geboortekaartjessite gestart is! En er staan hartstikke leuke kaartjes bij.
Dames is het soms echt een blauwe maandag ofzo? Het is zo rustig hier! Davina ligt lekker te slapen, zal zo wel wakker worden voor haar boterhammetje. Ik heb nu links af en toe steken in mijn oor en ik voel mijn nekspier trekken en mijn kaakgewricht doet een beetje zeer ook .......... maar ja de dokter had geen plek op tijden dat ik wel kon dus dan houdt het even over. Heb nog geen koorts of iets dus zal wel loslopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven