hoe moet ik dit uitleggen???
maandag 23 augustus 2010 om 21:05
Mijn man en ik liggen in scheiding en we zijn er samen uitgekomen dat hij de laatste schulden op zich neemt, staat ook in convenant. Ik stond er eerst niet achter omdat ik het niet eerlijk vond maar hij stond er op omdat ik straks weinig inkomen zo hebben (bijstand) en hij een eigen bedrijf heeft wat nog in een beginstadium zit maar wel goede perspectieven geeft en dat hij dat wel zou kunnen bolwerken.
En dat gaat ook wel goed.
Maar ik ken mijn eigen man niet meer op dit vlak wat financieel betreft
Ik breng normaliter ongeveer 500 euro netto in het laatje en daar worden dus de boodschappen van gedaan.
Ik had een kredietlimit van mijn bank die dus nu is ingetrokken dus ik kan niet meer aan mijn geld komen. Betekent dus dat ik deze maand van hem afhankelijk ben wat betreft huishoudgeld.
En dat is een crime, elke keer als ik geld nodig heb en het vraag moet ik overal verantwoording voor afleggen waarom ik het nodig heb. Ik vraag niet meer dan 120 tot 150 euro in de week, Ik mag ook zijn pasje niet meenemen en als het echt niet kan checkt hij gelijk op zijn rekening of ik niet stiekum meer heb opgenomen.
Waar is mijn onafhankelijkheid??
Hoe meer geld hij binnen krijgt hoe meer hij er op gaat zitten.
Wat zal ik dan blij zijn als ik straks samen met mijn dochter in een ander huis in de bijstand zit............hoef ik niets meer te verantwoorden
En dat gaat ook wel goed.
Maar ik ken mijn eigen man niet meer op dit vlak wat financieel betreft
Ik breng normaliter ongeveer 500 euro netto in het laatje en daar worden dus de boodschappen van gedaan.
Ik had een kredietlimit van mijn bank die dus nu is ingetrokken dus ik kan niet meer aan mijn geld komen. Betekent dus dat ik deze maand van hem afhankelijk ben wat betreft huishoudgeld.
En dat is een crime, elke keer als ik geld nodig heb en het vraag moet ik overal verantwoording voor afleggen waarom ik het nodig heb. Ik vraag niet meer dan 120 tot 150 euro in de week, Ik mag ook zijn pasje niet meenemen en als het echt niet kan checkt hij gelijk op zijn rekening of ik niet stiekum meer heb opgenomen.
Waar is mijn onafhankelijkheid??
Hoe meer geld hij binnen krijgt hoe meer hij er op gaat zitten.
Wat zal ik dan blij zijn als ik straks samen met mijn dochter in een ander huis in de bijstand zit............hoef ik niets meer te verantwoorden
maandag 23 augustus 2010 om 22:25
quote:dangeensuus schreef op 23 augustus 2010 @ 22:20:
Dat hoor je toch ook
En wat die scheiding betreft, is het niet zo dat het convenant er pas is als de scheiding rond is?
Been there, done that... en kei vergeten!
Maar de experts onder ons kunnen daar wellicht wat opheldering over geven... ik dacht dat het één met het ander samen moest gaan...
Dat hoor je toch ook
En wat die scheiding betreft, is het niet zo dat het convenant er pas is als de scheiding rond is?
Been there, done that... en kei vergeten!
Maar de experts onder ons kunnen daar wellicht wat opheldering over geven... ik dacht dat het één met het ander samen moest gaan...
maandag 23 augustus 2010 om 22:27
quote:oranjemuts schreef op 23 augustus 2010 @ 21:59:
Oke nog een keer
Mijn partner maakt misbruik van het feit dat hij alle schulden op zich neemt, ik kan geen kant op maar laat maar even................lukt even niet meer.
Kreeg net een smsje dat ik wel even het belteWe moeten even wachten tot TO weer geld heeft losgepeuterd bij haar soon-to-be-ex voor beltegoed om weer mobiel verder te kunnen forummen.
Oke nog een keer
Mijn partner maakt misbruik van het feit dat hij alle schulden op zich neemt, ik kan geen kant op maar laat maar even................lukt even niet meer.
Kreeg net een smsje dat ik wel even het belteWe moeten even wachten tot TO weer geld heeft losgepeuterd bij haar soon-to-be-ex voor beltegoed om weer mobiel verder te kunnen forummen.
maandag 23 augustus 2010 om 22:29

maandag 23 augustus 2010 om 22:32

maandag 23 augustus 2010 om 22:35
quote:dangeensuus schreef op 23 augustus 2010 @ 22:30:
En zo niet Djaaz, dan ben je bij deze toegelaten tot het groepje, de ballotagecommissie genaamd DGS heeft je goedgekeurd.
Dàt maakt mijn week goed... en die moet nog beginnen!
quote:Broedkippetje schreef op 23 augustus 2010 @ 22:33:
Valse krengen dat jullie er zijn!
Eensch!
(and I love it)
En zo niet Djaaz, dan ben je bij deze toegelaten tot het groepje, de ballotagecommissie genaamd DGS heeft je goedgekeurd.
Dàt maakt mijn week goed... en die moet nog beginnen!
quote:Broedkippetje schreef op 23 augustus 2010 @ 22:33:
Valse krengen dat jullie er zijn!
Eensch!
(and I love it)