ervaringen met schoolbordverf?

24-08-2010 16:00 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
He allemaal

Ik ben met schoolbordverf aan de gang geweest, maar ik moet een tweede laag aanbrengen. Nu staat er achter op de pot dat het pas na 16 uur overschilderbaar is.

Zou dit ook al eerder kunnen? Of verpest ik het dan helemaal.

Niet zo'n zin om te wachten...
Tjaaaaa wat is wijsheid?
Meestal staat zoiets er niet voor niets op..
wij hebben het er gewoon opgedaan toen het droog was. Is verder niets mee gebeurd
Natuurlijk weet je zelf al het antwoord: wel wachten! haha.. het is natuurlijk onzin om te kijken wat er gebeurd als je het wel doet, word alleen maar lelijk!
@ barbarella, dat hoopte ik al. Het voelt nu ook droog... hmm.. what to do...

Nog meer positieve ervaringen?
HET IS BARBABELLA, niet rella
Natuurlijk is het wijsheid om te wachten tot die 16 uur verstreken zijn. Maar ik ben zelf nogal ongeduldig in die dingen. Ik tik meestal voorzichtig met mijn vingers tegen de verf om te voelen of het al stevig en droog voelt en zoja, ga ik eroverheen. Gaat meestal wel goed. Soms ook niet. Voor mij persoonlijk geld iig: doe dat niet bij radiatorverf....
@ barbabella: SORRY! sorry sorry!
Bestaat er geen trouwens geen barbarella? Klinkt me zo bekend in de oren...
Van Kwantum? Als je die dun opzet kan je er na een half uurtje weer een laagje opzetten. Ik heb dat 4x herhaald: prima muurtje geworden.
@ suze2hier: Nee, de mijne is van de Hema... weet niet of dat veel uitmaakt..
Ik zou er mee wachten, staat er niet voor niets op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
paars zijn is veel leuker dan in een bikini lopen
Niet doen! Mijn man heeft dit geintje ook een keer gehad met een 1e laag, leek droog, bij de 2e laag trok hij flarden van de 1e mee. Je ziet het nu nog, zo zonde.

Was geen schoolbordverf, maar ik zou het risico niet nemen.
Waarom het risico nemen terwijl je ook kan wachten?

Straks is alles voor niks, zonde van je verf ook.
Is het trouwens wat die schoolbordverf? Ik overweeg om het op een deur te smeren. 'Pakt' het krijt net zo goed als als op een echt schoolbord?
The time is now
Joh, kijk vanavond na het eten hoe droog de rest is, en doe dan de 2e laag er op. Lijkt me wel dat het eerst echt goed moed drogen voordat je met krijt aan de gang gaat. Dus dan zou ik zeker een dag wachten.

Het het ooit jaren geleden ook gebruikt, op de wc deur. Had je iig wat te lezen als je op de wc zat haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven