3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:41
Klinkt goed SuperIBI!! En ik vind je onderschrift ook heeel mooi!
En ja... pissig vanwege vannacht... want nu ben ik verrot en chagrijnig omdat ik niet genoeg geslapen heb. Ze kwam langs, dat vond ik wel stoer, en ik heb haar - weer - verteld dat ze ons echt niet wakker moet bellen als ze zo graag wil zuipen.
A. we schrikken ons te pletter want mn schoonmoeder is ook al 86 jaar jong en aan het kwakkelen
B. ik wil gewoon slapen!!
Nu gezegd dat ze de volgende keer (die komt er niet zegt ze) ons op een onwijs chique en duur etentje moet trakteren als ze het weer flikt!
En tegen haar vriend gezegd dat ie haar de volgende keer (die komt er nieehieeet zegt ze) gewoon bij een politiebureau af moet leveren en daar lekker in een celletje moet laten ontnuchteren. Dat vond ie wel een strak plan
En ja... pissig vanwege vannacht... want nu ben ik verrot en chagrijnig omdat ik niet genoeg geslapen heb. Ze kwam langs, dat vond ik wel stoer, en ik heb haar - weer - verteld dat ze ons echt niet wakker moet bellen als ze zo graag wil zuipen.
A. we schrikken ons te pletter want mn schoonmoeder is ook al 86 jaar jong en aan het kwakkelen
B. ik wil gewoon slapen!!
Nu gezegd dat ze de volgende keer (die komt er niet zegt ze) ons op een onwijs chique en duur etentje moet trakteren als ze het weer flikt!
En tegen haar vriend gezegd dat ie haar de volgende keer (die komt er nieehieeet zegt ze) gewoon bij een politiebureau af moet leveren en daar lekker in een celletje moet laten ontnuchteren. Dat vond ie wel een strak plan
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:42
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:43
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:45
dinsdag 24 augustus 2010 om 22:00
Ibi... ik heb net als iedereen hier ook bewondering voor je, heel veel bewondering zelfs!!
Maar ik wil je wel graag het volgende meegeven: Doordat iedereen je zo sterk vindt, krijg je misschien ook het gevoel dat je altijd sterk MOET zijn.... en dat hoeft dus niet meis.... hier niet!!
Dat wilde ik even zeggen
Maar ik wil je wel graag het volgende meegeven: Doordat iedereen je zo sterk vindt, krijg je misschien ook het gevoel dat je altijd sterk MOET zijn.... en dat hoeft dus niet meis.... hier niet!!
Dat wilde ik even zeggen