3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Maar wat fijn dat het zo goed gaat op je werk! Ik hoop zo dat je een vaste aanstelling krijgt... en zo te lezen verdien je het echt!



Vind je het fijn om te werken? Om dan even uit het ziekenhuis-gedoe te zijn?
Alle reacties Link kopieren
zo he, waar is iedereen nu weer gebleven??



Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier! volg gewoon de geur van tropische fruitsalade met een bos bloemen ernaast!
Alle reacties Link kopieren
Was eeven aan het bijlezen Friez!
Alle reacties Link kopieren
ja, er is weer heel wat bij te lezen Pop!
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ga zo op bed.



Tot morgen allemaal
Ik was even druk Friezzz... ik geloof dat ik maar naar bed ga, dan weet ik zeker dat ik klaar ben met werken!!



Pfffffffffff is geen leuke dag nie vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Friez!
Alle reacties Link kopieren
zo.. ben ik weer!
Slaap lekker Friezzzzz
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Bi!
Alle reacties Link kopieren
trusten friez
Alle reacties Link kopieren
haai Apppel!
quote:apppel schreef op 24 augustus 2010 @ 22:24:

zo.. ben ik weer!En waar heb jij uitgehangen???
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Bi
quote:poppedotje schreef op 24 augustus 2010 @ 22:25:

Slaap lekker Bi!Neeejoh... nog niet... ik zei toch: Bijna
Slaap lekker voor wie gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker allemaal.
Slaap lekker Chris



Had ik al gezegd dat ik het leuk vind dat je hier bent?
Ik ben er ook van tussen... Adios
Oh ja.... zit ik hier zo weer in mijn uppie!

Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 24 augustus 2010 @ 22:28:

Slaap lekker Chris



Had ik al gezegd dat ik het leuk vind dat je hier bent?Ik vind het ook leuk dat ik hier ben. Dank je trouwens
Alle reacties Link kopieren
Bianca40, 72 seconden geleden

Ik ben er ook van tussen... Adios





jaja... dat zal wel!
zo ben ineens aan het inkakken truste
Ik ben er ook, ik zeg alleen niets Ik lees en lees en lees......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven