Goed restaurant Rotterdam?

25-08-2010 11:28 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag geef ik een afstudeeretentje voor m'n familie (we zijn met z'n achten) in Rotterdam. En nu ben ik op zoek naar een geschikt restaurant. M'n familie komt uit durp in Fryslan en houden niet van exotisch eten (lees:thais,indisch,japans, turks etc.). Een goed stuk vlees is belangrijk en je moet er goed kunnen zitten (niet te druk of chic, goede bediening en goede stoelen).

Heeft iemand misschien een suggestie?
Ga naar Humprey's. Kop van Zuid en sinds kort ook in Rotterdam Centrum.

Ik ben alleen bij die op Zuid geweest. Mooie zaak, goed eten (een 3 gangen keuzemenu voor 23,50), ook gewoon biefstuk, zalm etc...maar geen eetcafe kwaliteit als je begrijpt wat ik bedoel. Ook geschikt voor grotere gezelschappen.

Gefeliciteerd met je afstuderen trouwens, waar ben je op afgestudeerd als ik vragen mag?

De zaak zelf ziet er redelijk hip en chic uit maar je kunt er ook gewoon in je casual kleding komen trouwens...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Oh je kunt het menu trouwens downloaden op de site van Humprey's.
Ik ben niet bekend in R'dam, maar Humphrey's in A'dam is niet echt lekker...

Er zijn meerdere topics over geweest trouwens...
vickyp wijzigde dit bericht op 25-08-2010 11:41
Reden: aanvulling
% gewijzigd
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ook ik vond humpreys ok. Wel vrij druk op een zaterdag, maar dat zal overal zo zijn.

Moooi is ook leuk, wel duurder en misschien te sjiek als je familie er niet van houdt.
Ook niet bekend in R'dam, maar de Humphreys staat hier (middelgrote stad) ook niet goed bekend.
quote:VickyP schreef op 25 augustus 2010 @ 11:39:

Ik ben niet bekend in R'dam, maar Humphrey's in A'dam is niet echt lekker...

Er zijn meerdere topics over geweest trouwens...Nee daar hoorde ik meer mensen over idd...maar wat mij betreft is Rotterdam echt ok?? Al zou ik met zoiets ook niet naar de nieuwe vestiging gaan in Centrum...die is pas open en dan zitten er natuurlijk nog "kinderziekten" in.
Gefeliciteerd met je afstuderen. Zelf gaan we graag naar Kaat Mossel. Wel vrij druk zeker op zaterdagavond.
quote:sprokkelientje schreef op 25 augustus 2010 @ 11:31:

Ga naar Humprey's. Kop van Zuid en sinds kort ook in Rotterdam Centrum.

Ik ben alleen bij die op Zuid geweest. Mooie zaak, goed eten (een 3 gangen keuzemenu voor 23,50), ook gewoon biefstuk, zalm etc...maar geen eetcafe kwaliteit als je begrijpt wat ik bedoel. Ook geschikt voor grotere gezelschappen.

Gefeliciteerd met je afstuderen trouwens, waar ben je op afgestudeerd als ik vragen mag?

De zaak zelf ziet er redelijk hip en chic uit maar je kunt er ook gewoon in je casual kleding komen trouwens...

Ik ben wel eens bij Humphrey's op de Kop van Zuid geweest met een bedrijfsuitje/diner. Restaurant is qua sfeer en ambiance aardig, maar het eten viel mij kwalitatief tegen. Ik zou daar niet uit eten gaan met een afstudeeretentje.

Overigens ben ik niet anti-Humphrey's. Humphrey's in Amersfoort, Amsterdam en Groningen vond ik wel goed en lekker.

Misschien is Grand Café Restaurant Hoofdstuk II - Oostmolenwerf 14-24 - 3011 TL Rotterdam een goed alternatief.

*Voor hetzelfde geld gaan er nu forumleden reageren dat zij Hoofdstuk II niet te kanen vonden.*
Gaucho`s is erg lekker.. maar wel prijzig. Is wel een argentijn maar voor echt goed vlees kan je daar terecht.Hebben zeer zeker een goeie bediening en is een mooie ambiance.

Verder zijn er legio van mogelijkheden.

-Hoofdstuk II is leuk en lekker.

-Koeien en Kreeften bij t nieuwe luxor.

t ligt er een beetje aan wat je wil!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nu we het toch over goede restaurants in Rotterdam hebben. Is er al iemand naar de Harbour Club Rotterdam (restaurant) geweest die dat kan navertellen daarover kan vertellen?
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn in Rotterdam?

Als het je familie om vlees gaat:

- Gauchos (argentijnse steaks etc)

- Gonzales (lekker binnen barbequen aan je eigen tafel)

Maar er is vast nog veel meer. jammer dat ze niet van exotisch eten houden want dat is toch echt wel de charme van Rotterdam... (ik heb ineens zo'n trek in een surinaams broodje...)
Noblesse oblige
Hoofdstuk II daar heb ik járen terug ook mijn afstudeeretentje gehouden.

Leuk en lekker en nog een knipoog naar je studie met alle boeken die er om je heen staan

Sophiepapa: het personeel van Hotel New York staat nu volgens mij in the Harbour Club hoe sloom!
anoniem_53649 wijzigde dit bericht op 25-08-2010 12:29
Reden: aanvulling The Harbour Club
% gewijzigd
De tuin van de vier windstreken (kralingse plas), Gauchos (bergsche voorplas), Floor (stadhuisplein) of De Bergsche Plas (lage bersche bos). Allemaal geen ingewikkeld, maar wel kwalitatief goed eten.
Wereldeettent Bazar voldoet volgens mij precies aan jouw eisen. Op de Witte de wit.
Bazar voldoet juist helemaal niet! Het mag niet 'uitheems' zijn...
Een van de Berenrestaurants, misschien. Lekker eten, geen liflafjes, niet al te duur en flinke porties. Aan de Boompjes zit een leuke, met uitzicht over de Maas.
..
Humphreys R'dam is een stuk beter dan Utrecht en Amersfoort. Maar nog niet echt bijzonder.

Kaat Mossel is heel leuk, wel heel druk.

Ver buiten 't centrum zit mijn favo restaurant, Courzand. Maar goed, kan me voorstellen dat je liever iets in het centrum zoekt.

Eendracht is heeeeel goed. Kijk voor het menu maar op http://www.restauranteendracht.com/. Volgens Iens een 8.7, en dat kan ik alleen maar beamen!

Italiaans een optie? Ik heb een paar keer heel lekker gegeten bij Pasta Genova.

Sijf is leuk. The American Dream Cafe vroeger ook, maar daar ben ik al een tijd niet meer geweest.

Kijk anders 'ns op Iens.nl, handige site is dat!
Ohja, ik zie het..neem mij niet kwalijk, weinig nachtrust gehad..

In dat geval Restaurant Zinc Callandstraat.
quote:4Hellokitty schreef op 25 augustus 2010 @ 12:32:

Wereldeettent Bazar voldoet volgens mij precies aan jouw eisen. Op de Witte de wit.

Ik vond 't juist daar zo tegenvallen. Slechte bediening!!

Cafe Ari is ook leuk bedenk ik me nu. Volgens mij ook op de Witte de With.
Als je iets wilt zoeken wat zowel leuk is voor mensen die wel van iets bijzonders houden en ook voor de meer eenkennige eters, kan ik je Kip aanraden. Wij hebben daar ons huwelijksdiner gehad en dat was prima. De schoonfamilie vond 't prima te eten, want parelhoen lijkt eigenlijk best wel op 'n halve haan.....

Als je 'n menuutje afspreekt, is het beter te betalen dan à la carte, overigens.
Koeien en kreeften

de jonge De Jong

En niet bekend met de Harbour Club in R'dam, maar in die op Scheveningen is het heerlijk eten. Wel (praktisch) alleen vis, dus sowieso niet geschikt voor to.
Als ik jou was zou ik lekker voor Gauchos gaan (kop van Zuid of Bergse Plas). Errug lekker eten, een stukje goed vlees (ik zal als ik jou was voor de Bife De Lomo gaan. Die is zooooooooo lekker. Je kan me er echt 's nachts voor wakker maken. Als je d'at hebt geproefd wil je nergens anders meer biefstuk/ossenhaas/stukje vlees eten! Hmmjamjamjamjamjamjam) en een hele relaxte sfeer.

Eet smakelijk en veel plezier!
quote:sassafras schreef op 25 augustus 2010 @ 13:22:

Als je iets wilt zoeken wat zowel leuk is voor mensen die wel van iets bijzonders houden en ook voor de meer eenkennige eters, kan ik je Kip aanraden. Wij hebben daar ons huwelijksdiner gehad en dat was prima. De schoonfamilie vond 't prima te eten, want parelhoen lijkt eigenlijk best wel op 'n halve haan.....

Als je 'n menuutje afspreekt, is het beter te betalen dan à la carte, overigens.

Ja, kip is best duur, wel lekker! hmm!

De beren zou ik trouwens niet doen hoor, als ik jou was. Dat is niet echt gezellig vind ik. Meer voor een tussendoor hap, maar niet om zo iets feestelijk te vieren.
Houden ze van knoflook? Look is dan een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven