sjiwawa

25-08-2010 20:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben sjaan en ik heb al een tijdje meegeleze en nu wil ik gewoon es van me afschrijven. het zal waarschijnlijk wel een lang verhaal worde maar ik wil wel graag jullie mening over mijn probleem want ik zit er heel erg mee. dus als je niet tege lange texten kan kun je beter ff naar een ander topic gaan ofzo.. of toch proberen om het te leze en dan hoop ik dat je mij je mening wil geve.. dat hoop ik echt.. ik zit er namelijk echt heel erg mee.

ik wil namelijk een hond, een sjiwawa maar nu las ik dat hun oogjes eruit kunnen floepen en dat lijkt me heel eng.ken ik dan beter een pleister over zen oogjes plakken of iets van een zonnebril of zijn daar dan weer die kleertjes voor, dat ik dan een soort zweetbandje om zijn voorhoofd doe ofzo of valt het wel mee met ploppende oogjes? ik vint het namelijk egt een heel erg eng idee

bedankt

XXX sjaan
Nog zo'n wannabe.
volges mij ken je daar van die spesjaale duikbrilletjes voor kope, van die pieter van de hoogebant dinge... aster dan un oogje uitfloept raakt ie nie kwijt en kan je hontje in t donker ook nog wat zien, da kannie met un sonnebril weer nie natulek
Pffffffff...... té nep gewoon.....
bedankt veronicas voor je reactie en het is denk wel een goed idee ook. maar hoe ken ik dat ooggie er dan weer inkrijgen want dat lijkt me ook wel eng of moet ik dan elke keer naar de dierenarts om het weer erin te laten doen?

XXX sjaan

ook handig opput strant!
enkeltje NS station Emmeloord dan maar?
Een sub-nick van een vaste forummer die een keer leuk wil doen. Is geen succes.
gewoon mettun teelepeltje weer dr trug in floepen

moejje ff handigheid in krijgen, maar je mag wel op mijn sjiwawa kome oefene hoor (as je in de buurt woont teminste... rotterdamzuid FTW!)
ah nee ik woon in amsterdam

heb jij ook sjiwawas?

XXX sjaan
Tuuk.
Ik sou de sjiwawa gewoon een blindoek omdoen. Heel strak aansjorre en dan kunne die ooge der ook niet uitvloepe.

En nee, ik heb self geen sjiwawa. Wel een poes.

Superflauw dit
Toch maar een puppet aangemaakt Christiane?

Ik zou ducttape over zijn ogen plakken. Ziet hij niets meer maar dan blijven zn ogen tenminste zitten waar ze horen.
Het Viva forum is papaja.
jamaar dan denkt ik dat die sjiwawa niks ziet met die blinddoek en dan mot ik altijd bij hem blijve dat is ook niet handig

XXX sjaan
quote:Elynn schreef op 25 augustus 2010 @ 20:11:

Ik sou de sjiwawa gewoon een blindoek omdoen. Heel strak aansjorre en dan kunne die ooge der ook niet uitvloepe.

En nee, ik heb self geen sjiwawa. Wel een poes.Heeft je poes ook uitfloep-ogen?
ken je dan geen blindehondegeleidehond voor m kope sjaan?
hahahahaha

klein druppeltje secondenlijm...floepen ze er nooit meer uit
quote:BrightEyes80 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:14:

[...]

Heeft je poes ook uitfloep-ogen?Ja, maar daar fertel ik om de preifasssie liefer niks ofer op het vorum.
ja blindegeleidehond is wel idee maar straks floepen zijn ogen er ook weer uit en dan kom je in zon viese cirkel teregt

XXX sjaan
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 augustus 2010 @ 20:13:

Toch maar een puppet aangemaakt Christiane?

Nee, hoor. This isn't me.

Ook deze is - naar mijn mening - weer zo niet grappig.
Of je naait ze vast...

Ik zou morgen even naald en draad gaan kopen...
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven