sjiwawa
woensdag 25 augustus 2010 om 20:02
Hallo ik ben sjaan en ik heb al een tijdje meegeleze en nu wil ik gewoon es van me afschrijven. het zal waarschijnlijk wel een lang verhaal worde maar ik wil wel graag jullie mening over mijn probleem want ik zit er heel erg mee. dus als je niet tege lange texten kan kun je beter ff naar een ander topic gaan ofzo.. of toch proberen om het te leze en dan hoop ik dat je mij je mening wil geve.. dat hoop ik echt.. ik zit er namelijk echt heel erg mee.
ik wil namelijk een hond, een sjiwawa maar nu las ik dat hun oogjes eruit kunnen floepen en dat lijkt me heel eng.ken ik dan beter een pleister over zen oogjes plakken of iets van een zonnebril of zijn daar dan weer die kleertjes voor, dat ik dan een soort zweetbandje om zijn voorhoofd doe ofzo of valt het wel mee met ploppende oogjes? ik vint het namelijk egt een heel erg eng idee
bedankt
XXX sjaan
ik wil namelijk een hond, een sjiwawa maar nu las ik dat hun oogjes eruit kunnen floepen en dat lijkt me heel eng.ken ik dan beter een pleister over zen oogjes plakken of iets van een zonnebril of zijn daar dan weer die kleertjes voor, dat ik dan een soort zweetbandje om zijn voorhoofd doe ofzo of valt het wel mee met ploppende oogjes? ik vint het namelijk egt een heel erg eng idee
bedankt
XXX sjaan
woensdag 25 augustus 2010 om 20:04
woensdag 25 augustus 2010 om 20:14