sjiwawa

25-08-2010 20:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben sjaan en ik heb al een tijdje meegeleze en nu wil ik gewoon es van me afschrijven. het zal waarschijnlijk wel een lang verhaal worde maar ik wil wel graag jullie mening over mijn probleem want ik zit er heel erg mee. dus als je niet tege lange texten kan kun je beter ff naar een ander topic gaan ofzo.. of toch proberen om het te leze en dan hoop ik dat je mij je mening wil geve.. dat hoop ik echt.. ik zit er namelijk echt heel erg mee.

ik wil namelijk een hond, een sjiwawa maar nu las ik dat hun oogjes eruit kunnen floepen en dat lijkt me heel eng.ken ik dan beter een pleister over zen oogjes plakken of iets van een zonnebril of zijn daar dan weer die kleertjes voor, dat ik dan een soort zweetbandje om zijn voorhoofd doe ofzo of valt het wel mee met ploppende oogjes? ik vint het namelijk egt een heel erg eng idee

bedankt

XXX sjaan
Neem een vis! Lekker makkelijk.
kan secondelijm egt? heb nameiljk een hele leuke sjiwawa gezien maarja ik durf dus egt niet vanwege dat oog. en ik ben er natuurlijk niet altijd bij want soms heb ik effe sex ofzo en dan kan hij niet mee in de badkamer

XXX sjaan
Neuuuh niet grappig idd.

Wie verzint er dan wél een leuke?
Het Viva forum is papaja.
Ja in de badkamer is wel een handige plek he? Wordt zo'n smeerboel anders met die pindakaas en die hond die niks kan zien.
Het Viva forum is papaja.
Laatst was er een verzonnen topic dat echt hilarisch was. Over de weduwe en het onterven van haar kinderen.

Dat was top.

Dit is precies het tegenovergestelde.

Niet grappig en een dom soort humor.

NEXT!
pindakaas? en ik doe het in de badkamer met mijn tweede vriend want anders ziet mijn egte vriend het aan het bed denkik als ik daar sex gehad hebt

XXX sjaan
as jullie tog niet aardig kenne doen ga ik wel weer hoor het was een serieuse vraag

XXX sjaan
chiwawa

In dit topic hadden ze het er ook al over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven