3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 20:46
quote:rosanna08 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:42:
waarom krijg je de rillingen van PMT, wat voor idee heb je erbij?Heb beeld dat ik erbij heb is dat van een soort psychotherapeutische gymles. Afgezien van het feit dat ik veel lichamelijke klachten heb, en ik het dus niet fijn vind om al te veel met mijn lijf bezig te zijn, roept het gewoon weerstand op. Balspelletjes doen om bij je gevoel te komen, is niet mijn ding. Ook zit ik niet te wachten om de lichamelijkheid die erbij komt kijken. Ik heb absoluut geen problemen met intimiteit (integendeel zou ik bijna zeggen), maar wel alleen met de personen die ik binnen mijn persoonlijk cirkel kan verdragen. Zo'n therapiegroepje valt daar niet onder.
waarom krijg je de rillingen van PMT, wat voor idee heb je erbij?Heb beeld dat ik erbij heb is dat van een soort psychotherapeutische gymles. Afgezien van het feit dat ik veel lichamelijke klachten heb, en ik het dus niet fijn vind om al te veel met mijn lijf bezig te zijn, roept het gewoon weerstand op. Balspelletjes doen om bij je gevoel te komen, is niet mijn ding. Ook zit ik niet te wachten om de lichamelijkheid die erbij komt kijken. Ik heb absoluut geen problemen met intimiteit (integendeel zou ik bijna zeggen), maar wel alleen met de personen die ik binnen mijn persoonlijk cirkel kan verdragen. Zo'n therapiegroepje valt daar niet onder.
woensdag 25 augustus 2010 om 20:48
woensdag 25 augustus 2010 om 20:50
ik weet uiteraard niet hoe het door jouw therapeut ingevuld wordt, maar ik heb bij ons niet het gevoel als of het heel therapeutisch is, maar vooral leuk bezig zijn. Iedereen doet mee op zijn of haar niveau en het is aan jezelf om je grenzen te bewaken. Ik had altijd een bloedhekel aan gym op school, maar PMT vind ik wel leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 25 augustus 2010 om 20:54
@ Choco: nee, ik ben nog niet bij een haptonoom geweest. Krijg wel fysio.
@ Rosanna en Choco: ik ben een beetje bang voor het stempeltje patient. Herkennen jullie dat, of niet? Ik vind het zo'n falen dat ik therapie nodig heb. Heb wel wat gesprekken gehad hiervoor, maar had het altijd over mijn coach en niet over de ps...... (vind het heel moeilijk om dat woord uberhaupt te gebruiken).
@ Rosanna en Choco: ik ben een beetje bang voor het stempeltje patient. Herkennen jullie dat, of niet? Ik vind het zo'n falen dat ik therapie nodig heb. Heb wel wat gesprekken gehad hiervoor, maar had het altijd over mijn coach en niet over de ps...... (vind het heel moeilijk om dat woord uberhaupt te gebruiken).
woensdag 25 augustus 2010 om 21:01
O, misschien is het dan mijn eigen gevoel. Het voelt gewoon zo loserig dat ik hulp nodig heb.
Nog een vraag: werken jullie naast jullie therapie, of niet? Volgende week heb ik een afspraak met mijn bedrijfsarts. Ik werk nu arbeidstherapeutisch een paar uur per week. En dat gaat moeizaam. Ik wil eigenlijk al mijn energie in de therapie stoppen en niet werken. Kun je werken naast therapie?
En wat betreft dat stickertje: dat merk ik in mijn familie. Als ik eens onverwacht fel reageer, wordt er gelijk gezegd: dat is Chris weer met haar problemen. Als mijn zusje zo reageert, wordt er gezegd: dat is haar pittige karakter. Ik vind dat altijd erg pijnlijk.
Nog een vraag: werken jullie naast jullie therapie, of niet? Volgende week heb ik een afspraak met mijn bedrijfsarts. Ik werk nu arbeidstherapeutisch een paar uur per week. En dat gaat moeizaam. Ik wil eigenlijk al mijn energie in de therapie stoppen en niet werken. Kun je werken naast therapie?
En wat betreft dat stickertje: dat merk ik in mijn familie. Als ik eens onverwacht fel reageer, wordt er gelijk gezegd: dat is Chris weer met haar problemen. Als mijn zusje zo reageert, wordt er gezegd: dat is haar pittige karakter. Ik vind dat altijd erg pijnlijk.
woensdag 25 augustus 2010 om 21:01
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:33:
Voor MU
[afbeelding]
Gatver, stinkdingen.
Ga even de planten water geven buiten en daarna lekker douchen.
Weet nog niet of ik ga lezen (boek is uit dus heb een nieuwe, een hele lekkere dikke maar erin beginnen vind ik altijd raar, ben dan bang dat ik het niet leuk vind of zo) of nog even muziek ga luisteren.......
In ieder geval zeg ik vast welterusten!
Voor MU
[afbeelding]
Gatver, stinkdingen.
Ga even de planten water geven buiten en daarna lekker douchen.
Weet nog niet of ik ga lezen (boek is uit dus heb een nieuwe, een hele lekkere dikke maar erin beginnen vind ik altijd raar, ben dan bang dat ik het niet leuk vind of zo) of nog even muziek ga luisteren.......
In ieder geval zeg ik vast welterusten!