3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
quote:rosanna08 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:42:

waarom krijg je de rillingen van PMT, wat voor idee heb je erbij?Heb beeld dat ik erbij heb is dat van een soort psychotherapeutische gymles. Afgezien van het feit dat ik veel lichamelijke klachten heb, en ik het dus niet fijn vind om al te veel met mijn lijf bezig te zijn, roept het gewoon weerstand op. Balspelletjes doen om bij je gevoel te komen, is niet mijn ding. Ook zit ik niet te wachten om de lichamelijkheid die erbij komt kijken. Ik heb absoluut geen problemen met intimiteit (integendeel zou ik bijna zeggen), maar wel alleen met de personen die ik binnen mijn persoonlijk cirkel kan verdragen. Zo'n therapiegroepje valt daar niet onder.
Modules zijn therapievormen.

Ik heb bv creatief, genogrammen (uitpluizen van stamboom met karaktertrekken en patronen), doelengesprekken (je maakt een doel en mbv schema's maak je stappen in de goede richting) en groepsgesprek.

PMT lijkt me heerlijk!
Creatief en doelengesprekken krijg ik ook.

Jij zit toch niet waar ik naar toe ga
ik weet uiteraard niet hoe het door jouw therapeut ingevuld wordt, maar ik heb bij ons niet het gevoel als of het heel therapeutisch is, maar vooral leuk bezig zijn. Iedereen doet mee op zijn of haar niveau en het is aan jezelf om je grenzen te bewaken. Ik had altijd een bloedhekel aan gym op school, maar PMT vind ik wel leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je heb last van je lijf zeg je. Ben je wel eens bij een haptonoom geweest? Daar zijn mijn therapeuten enorme voorstanders van.
Chris niet in P?
@ Choco: nee, ik ben nog niet bij een haptonoom geweest. Krijg wel fysio.

@ Rosanna en Choco: ik ben een beetje bang voor het stempeltje patient. Herkennen jullie dat, of niet? Ik vind het zo'n falen dat ik therapie nodig heb. Heb wel wat gesprekken gehad hiervoor, maar had het altijd over mijn coach en niet over de ps...... (vind het heel moeilijk om dat woord uberhaupt te gebruiken).
Was weer ongeduldig..
Ook hier een ex-theapie ganger. Dagbehandeling 3 dagen per week. Wij hadden therapien als goldstein (sociale vaardigheden) PMT, creatieve therapie, thema enz. enz.

Aan het begin was ik ook heel zenuwachtig maar ben wel heel blij dat ik het gedaan heb. Succes!
@Choco: Nee, in Z.
ik voel me geen patiënt, heb er ook geen moeite mee om aan mensen te vertellen dat ik in therapie zit
Z is ook goed heb ik begrepen. Fijne groep
Ik voel me ook geen client. Ik ben gewoon iemand die het moeilijk heeft (gehad) en heb daar hulp voor gezocht
ik ben ook een extherapie gangster.. vertel er straks wel meer over als film is afgelopen.
He Roos, zou jij volgende week ook kunnen invallen voor mij??
o nee.. geen ex.. heb nog steeds therapie.
Euh therapiegangers, jullie werken niet toevallig bij mij he??

O, misschien is het dan mijn eigen gevoel. Het voelt gewoon zo loserig dat ik hulp nodig heb.

Nog een vraag: werken jullie naast jullie therapie, of niet? Volgende week heb ik een afspraak met mijn bedrijfsarts. Ik werk nu arbeidstherapeutisch een paar uur per week. En dat gaat moeizaam. Ik wil eigenlijk al mijn energie in de therapie stoppen en niet werken. Kun je werken naast therapie?

En wat betreft dat stickertje: dat merk ik in mijn familie. Als ik eens onverwacht fel reageer, wordt er gelijk gezegd: dat is Chris weer met haar problemen. Als mijn zusje zo reageert, wordt er gezegd: dat is haar pittige karakter. Ik vind dat altijd erg pijnlijk.
Haha appel sorry ik las gangster als in 'yo yo I'm a gangstah'

een therapie gangstah
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:33:

Voor MU

[afbeelding]

Gatver, stinkdingen.

Ga even de planten water geven buiten en daarna lekker douchen.

Weet nog niet of ik ga lezen (boek is uit dus heb een nieuwe, een hele lekkere dikke maar erin beginnen vind ik altijd raar, ben dan bang dat ik het niet leuk vind of zo) of nog even muziek ga luisteren.......

In ieder geval zeg ik vast welterusten!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 augustus 2010 @ 20:55:

Aan het begin was ik ook heel zenuwachtig maar ben wel heel blij dat ik het gedaan heb. Succes!Dank je wel. Ik ben inderdaad nogal nerveus voor het hele gebeuren.
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 21:00:

He Roos, zou jij volgende week ook kunnen invallen voor mij?? ik zou graag willen, maar ik heb dan al iets
Lekker koese Gravin!
Nah jammer Roos!
quote:Christiane04 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:01:

O, misschien is het dan mijn eigen gevoel. Het voelt gewoon zo loserig dat ik hulp nodig heb.

.Ik voel me juist een loser omdat ik geen therapie volg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven