Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
woensdag 25 augustus 2010 om 21:18
Ik had trouwens na de geboorte van jongste zoon erge last van mijn pols gekregen, peesontsteking. Daar heb ik uiteindelijk een injectie in gekregen, dacht dat ik van mijn stokje zou gaan!!! Die was nog erger dan de hele bevalling (nou viel die bij 2e ook wel erg mee ).
En nu heb ik het dus weer . Hartstikke pijn met bepaalde bewegingen. Ik weet dat rust helpt, maarja, ik kan toch moeilijk A niet tillen of altijd met rechts tillen (leuning zit bv rechts dus til i k haar met links en ik ben rechts dus til haar sowieso bijna altijd links).
goed, ik baal dus. Eerst dat gedonder met dat carpale tunnel syndroom in de zwangerschap en nu dit weer. En zo'n prik helpt onwijs goed maar dat durf ik nooit meer!
Sorry, even klagen...
En nu heb ik het dus weer . Hartstikke pijn met bepaalde bewegingen. Ik weet dat rust helpt, maarja, ik kan toch moeilijk A niet tillen of altijd met rechts tillen (leuning zit bv rechts dus til i k haar met links en ik ben rechts dus til haar sowieso bijna altijd links).
goed, ik baal dus. Eerst dat gedonder met dat carpale tunnel syndroom in de zwangerschap en nu dit weer. En zo'n prik helpt onwijs goed maar dat durf ik nooit meer!
Sorry, even klagen...
woensdag 25 augustus 2010 om 21:22
pff ben het weekmenu aan het verzinnen vind het altijd weer een hele toestand. Dan ga ik morgen voor de hele wk boodschappen doen
ik heb nu;
donderdag; macaroni met smac en komkommer (eet ik alleen met de kinderen)
vrijdag; Kinderen brood en soep, man en ik als ze op bed liggen mosselen met brood mmmm
zaterdag kebabspies, zelfgemaakte tzaziki en een griekse salade
zondag spinaziequiche met geitenkaas en salade
maandag boontjes met aardappels en een stukje vlees
dinsdag tagliatelle met zalm en courgette
woensdag broccoli, aardappels en een stukje vlees
donderdag nasi met sate en kroepoek
pfffff
ik heb nu;
donderdag; macaroni met smac en komkommer (eet ik alleen met de kinderen)
vrijdag; Kinderen brood en soep, man en ik als ze op bed liggen mosselen met brood mmmm
zaterdag kebabspies, zelfgemaakte tzaziki en een griekse salade
zondag spinaziequiche met geitenkaas en salade
maandag boontjes met aardappels en een stukje vlees
dinsdag tagliatelle met zalm en courgette
woensdag broccoli, aardappels en een stukje vlees
donderdag nasi met sate en kroepoek
pfffff
woensdag 25 augustus 2010 om 21:25
donderdag 26 augustus 2010 om 08:54
Arme amalia, zo'n inj wil je niet idd. Maar misschien kun je toch proberen A op je rechterarm te doen voorlopig? En leuning, bedoel je van de trap? Dan kun je er misschien achteruit af, met A op je rechterarm en linkerhand aan de trapleuning. Zowiezo moeilijk met 3 kleintjes in huis om rust met je pols te nemen.
Vriendinnetje van mij had een half jaar terug haar enkelband ingescheurd, met 5 kinderen waarvan oudste 6. Zij is echt heel creatief geworden in op haar billen overal naar toe, in op en af schuiven. Maar zó onhandig natuurlijk.
Goed weekmenu roze wolk! Zou niks voor mij zijn, boodschappen voor de hele week. Ik vind voor 2 dagen al een crime. Hoe krijg je al dat spul voor een hele week mee naar huis?? En knap dat je het in de koelkast gestouwd krijgt.
Straks gesprek (zie hyves), Lmeisje moet mee, vonden ze geen probleem gelukkig. Ga wel even proberen haar voor ik wegrij even vol te tanken, ga daar liever geen melk geven, is toch een beetje een gekke binnenkomer lijkt me.
Vriendinnetje van mij had een half jaar terug haar enkelband ingescheurd, met 5 kinderen waarvan oudste 6. Zij is echt heel creatief geworden in op haar billen overal naar toe, in op en af schuiven. Maar zó onhandig natuurlijk.
Goed weekmenu roze wolk! Zou niks voor mij zijn, boodschappen voor de hele week. Ik vind voor 2 dagen al een crime. Hoe krijg je al dat spul voor een hele week mee naar huis?? En knap dat je het in de koelkast gestouwd krijgt.
Straks gesprek (zie hyves), Lmeisje moet mee, vonden ze geen probleem gelukkig. Ga wel even proberen haar voor ik wegrij even vol te tanken, ga daar liever geen melk geven, is toch een beetje een gekke binnenkomer lijkt me.
donderdag 26 augustus 2010 om 09:48
Ik hoop net ook voor pinkeltje.
Nou zeg, er kan wel een giro 555 actie voor NL opgezet worden; als het zo hard door blijft regenen overstroomd de boel hier ook nog.
Had trouwens gister die bracelet even gepakt, blijkt voor rechts! Ik dacht het al dat het vorige x rechts was maar kon net me niet voorstellen. Dat is raar toch?
Net A in de tummy gedaan. Badje vindt ze nl niets, douchen ook matig. Dit vond ze volgens mij redelijk ok.
Get ik wilde een berg fruit halen op de markt maar dat fa ik in die regen echt niet doen : no: . Nu heb ik alleen appels en daar houdt B niet van.
Nou zeg, er kan wel een giro 555 actie voor NL opgezet worden; als het zo hard door blijft regenen overstroomd de boel hier ook nog.
Had trouwens gister die bracelet even gepakt, blijkt voor rechts! Ik dacht het al dat het vorige x rechts was maar kon net me niet voorstellen. Dat is raar toch?
Net A in de tummy gedaan. Badje vindt ze nl niets, douchen ook matig. Dit vond ze volgens mij redelijk ok.
Get ik wilde een berg fruit halen op de markt maar dat fa ik in die regen echt niet doen : no: . Nu heb ik alleen appels en daar houdt B niet van.
donderdag 26 augustus 2010 om 10:09
Meld!
Hopelijk is het bij Pinkeltje nog allemaal rustig, maar dat zal vast niet...
't Is inderdaad ontzettend aan het plenzen, vanmorgen al helemaal natgeregend. Straks even lekker opwarmen met jongste in het grote bed, en dan maar meteen een dutje doen. Ze lag gisteravond laat nog te roepen, dus nu maar wat vroeger slapen, en dan vanavond op tijd erin. Hopelijk helpt dat wat...
Sardegna, succes! Hopelijk wordt het wat en blijft Lmeisje rustig...
Amalia, onhandig met je pols. Misschien toch maar kiezen voor de injectie, als de rest ook onhandig is?
Rozewolk, mij lukt het nooit, zo'n weekmenu. Al was het maar dat ik halverwege de week altijd trek krijg in andere dingen. Heb nu al telkens met man discussie over wat we gaan eten, dat ik dan andere dingen wil dan wat hij gehaald heeft aan boodschappen...
Nu maar een vroege middagdut...
Hopelijk is het bij Pinkeltje nog allemaal rustig, maar dat zal vast niet...
't Is inderdaad ontzettend aan het plenzen, vanmorgen al helemaal natgeregend. Straks even lekker opwarmen met jongste in het grote bed, en dan maar meteen een dutje doen. Ze lag gisteravond laat nog te roepen, dus nu maar wat vroeger slapen, en dan vanavond op tijd erin. Hopelijk helpt dat wat...
Sardegna, succes! Hopelijk wordt het wat en blijft Lmeisje rustig...
Amalia, onhandig met je pols. Misschien toch maar kiezen voor de injectie, als de rest ook onhandig is?
Rozewolk, mij lukt het nooit, zo'n weekmenu. Al was het maar dat ik halverwege de week altijd trek krijg in andere dingen. Heb nu al telkens met man discussie over wat we gaan eten, dat ik dan andere dingen wil dan wat hij gehaald heeft aan boodschappen...
Nu maar een vroege middagdut...
donderdag 26 augustus 2010 om 10:36
goedemorgen!
Wat een weer zeg bah mijn regenpak is niet meer waterdicht zo bleek vanmorgen.
Ik doe altijd alle boodschappen in de bakfiets, normaal gesproken doe ik op donderdagavond boodschappen maar ik heb het nu net gedaan toen ik zoon naar school bracht. De andere kinderen zijn toch bij schoonouders (want dit is vanaf volgende wk mijn werkdag)
Vlees voor volgende wk doe ik in de vriezer, net zoals brood. Ik haal op dinsdag alleen nog fruit bij op de markt en soms nog wat extra's. Man bemoeit zich nooit met het eten, ik kook en ik verzin het menu. Ik vraag altijd wat wil je eten maar het maakt hem niks uit.
succes sardegna met je gesprek! Heb nog niet hyves bijgelezen maar ik denk wel te weten waar het over gaat!
konijn is zijn binnenhok aan het slopen dat is een goed teken
Wat een weer zeg bah mijn regenpak is niet meer waterdicht zo bleek vanmorgen.
Ik doe altijd alle boodschappen in de bakfiets, normaal gesproken doe ik op donderdagavond boodschappen maar ik heb het nu net gedaan toen ik zoon naar school bracht. De andere kinderen zijn toch bij schoonouders (want dit is vanaf volgende wk mijn werkdag)
Vlees voor volgende wk doe ik in de vriezer, net zoals brood. Ik haal op dinsdag alleen nog fruit bij op de markt en soms nog wat extra's. Man bemoeit zich nooit met het eten, ik kook en ik verzin het menu. Ik vraag altijd wat wil je eten maar het maakt hem niks uit.
succes sardegna met je gesprek! Heb nog niet hyves bijgelezen maar ik denk wel te weten waar het over gaat!
konijn is zijn binnenhok aan het slopen dat is een goed teken
donderdag 26 augustus 2010 om 10:46
@amalia jee ik las er wordt voor NL een 555 actie opgezet omdat we overstromen ja ik heb geen tv meer dus ik denk HELP mis ik wat
wat balen van je pols ! Zou symphytum of arnica heel helpen ? Iets homeopatisch of. Antroposofisch ? Of is dat te optimistisch ?
@RW voor heel de week dat wil ik ook. Ik wil viortaan met mn man met de auto boodschappen halen want nu per dag met de wandelwagen. Kunnen we geen recepten uiwisselen ?
Ma :
pastaschelpjes met peperboursin spekjes en spinazie vers of deelblokjes met salade rucola
di:
stokbrood donkerbruin gebakken in olijfolie met knoflook en geitenkaas ; crostini dus. En voor man en mij met avocado en cherrytomaat belegd en voor de kinderen met een champignon ui mengsel ( dat moet in de oven )
kan je met soep ook combineren of salade
bijv tonijnsalade of zalmsalade
wo
lasagna ( kan je elke groente doorprakken )
do
aardappelschijfjes in schil ( lidl - zo lekker )
varkenshaas ( lidl niet bio alleen ) om sate van te maken ) met sate en gebakken uitjes en haricots verde
vr
roerbakmie met kip of ander vlees, roerbakgroenten, ei en een makkelijk conimexje als je zelf geen saus wilt maken
pfff en voor weekend geen inspiratie
uit eten ????
Zondag jaar getrouwd !
Vandaag 26ste ... Toch nog bij stil gestaan, oviool past exact haar mutsje voor de geboorte
en oja foto gemaakt
vanmorgen gemasseerd em ze vond het leuk
straks 4 jongens tussen de middag
en ze fietsen alle 4 zelf !!
Zo wil ik het donderdags doen.
5x5 wat rot dat je even niet zo'n goede tijd hebt
knuffel !
Tieger hoi!
uma nog nagenieten van de echo ?
Sardegna heb ik nou al gehoord hoe het hondje heet en zo ?
Succes met je gesprek !
Rikst loopt het vandaag met school etc ? Alweer gewend ?
Pinkeltje toch bevallen ?
wat balen van je pols ! Zou symphytum of arnica heel helpen ? Iets homeopatisch of. Antroposofisch ? Of is dat te optimistisch ?
@RW voor heel de week dat wil ik ook. Ik wil viortaan met mn man met de auto boodschappen halen want nu per dag met de wandelwagen. Kunnen we geen recepten uiwisselen ?
Ma :
pastaschelpjes met peperboursin spekjes en spinazie vers of deelblokjes met salade rucola
di:
stokbrood donkerbruin gebakken in olijfolie met knoflook en geitenkaas ; crostini dus. En voor man en mij met avocado en cherrytomaat belegd en voor de kinderen met een champignon ui mengsel ( dat moet in de oven )
kan je met soep ook combineren of salade
bijv tonijnsalade of zalmsalade
wo
lasagna ( kan je elke groente doorprakken )
do
aardappelschijfjes in schil ( lidl - zo lekker )
varkenshaas ( lidl niet bio alleen ) om sate van te maken ) met sate en gebakken uitjes en haricots verde
vr
roerbakmie met kip of ander vlees, roerbakgroenten, ei en een makkelijk conimexje als je zelf geen saus wilt maken
pfff en voor weekend geen inspiratie
uit eten ????
Zondag jaar getrouwd !
Vandaag 26ste ... Toch nog bij stil gestaan, oviool past exact haar mutsje voor de geboorte
en oja foto gemaakt
vanmorgen gemasseerd em ze vond het leuk
straks 4 jongens tussen de middag
en ze fietsen alle 4 zelf !!
Zo wil ik het donderdags doen.
5x5 wat rot dat je even niet zo'n goede tijd hebt
knuffel !
Tieger hoi!
uma nog nagenieten van de echo ?
Sardegna heb ik nou al gehoord hoe het hondje heet en zo ?
Succes met je gesprek !
Rikst loopt het vandaag met school etc ? Alweer gewend ?
Pinkeltje toch bevallen ?
donderdag 26 augustus 2010 om 10:53
Ik doe ook altijd voor de hele week boodschappen hoor, lekker makkelijk.
En dat doe ik met de auto, of via Albert.nl de laatste tijd.
Oh, dat kan ik nu wel even doen, goeie!
Oh en dat uurtje eerder naar bed leverde een 2 uur eerdere voeding op, om 5 uur lag ik met een kind aan de borst in bed . Vanavond toch maaar een uurtje later naar bed voor dame
En dat doe ik met de auto, of via Albert.nl de laatste tijd.
Oh, dat kan ik nu wel even doen, goeie!
Oh en dat uurtje eerder naar bed leverde een 2 uur eerdere voeding op, om 5 uur lag ik met een kind aan de borst in bed . Vanavond toch maaar een uurtje later naar bed voor dame
donderdag 26 augustus 2010 om 13:17
Vraagje: als je thuiskomt met een slapende baby in de maxicosi laat je die dan erin liggen of stop je die in bed, met (in geval van Lmeisje) 90% kans dat ze dan wakker wordt en voorlopig blijft. Wat doen jullie?
Ik haal haar er altijd uit (niet goed voor ruggetje enzo in de MC), maar nu heb ik haar voor een keertje laten liggen en ze slaapt zo heerlijk verder.
hoera voor RW konijn, is weer fit!
Goed Viool, gestroomlijnde pannekoekenlunch. 5 punten verdiend voor de S-cape
Ik haal haar er altijd uit (niet goed voor ruggetje enzo in de MC), maar nu heb ik haar voor een keertje laten liggen en ze slaapt zo heerlijk verder.
hoera voor RW konijn, is weer fit!
Goed Viool, gestroomlijnde pannekoekenlunch. 5 punten verdiend voor de S-cape
donderdag 26 augustus 2010 om 13:40