Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
donderdag 26 augustus 2010 om 12:00
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 26 augustus 2010 @ 11:54:
Catrice bladdert nu ook al, ondanks base en topcaot...
Hoop dat er vandaag een paar lakjes in de bus liggen, Elle..... doe die LUBU eens om mij te plezieren....
Ik doe die Lubu op hoor Glitterz
Ik kan alleen geen foto plaatsen
Wanneer had je besteld?
Catrice bladdert nu ook al, ondanks base en topcaot...
Hoop dat er vandaag een paar lakjes in de bus liggen, Elle..... doe die LUBU eens om mij te plezieren....
Ik doe die Lubu op hoor Glitterz
Ik kan alleen geen foto plaatsen
Wanneer had je besteld?
donderdag 26 augustus 2010 om 13:33
donderdag 26 augustus 2010 om 13:54
Geen remover gebruiken hoor, komt de kwaliteit niet ten goede volgens mij.
Kijk hier eens:
nagellakverdunner
Link werkt niet maar het is op deze site.
3,50 voor een flesje!
www.moonnails.nl
Kijk hier eens:
nagellakverdunner
Link werkt niet maar het is op deze site.
3,50 voor een flesje!
www.moonnails.nl

donderdag 26 augustus 2010 om 14:13
quote:tijgermeisje schreef op 26 augustus 2010 @ 13:33:
Update van mn zoektocht naar nagellakverdunner: de verkoopster bij de Douglas zei dat ze die van Mavala niet meer verkopen, en dat n paar druppels acetonvrije remover ook werkt als verdunner.
Heb daar toch zo mn twijfels bij.
Heeft iemand dat al eens met goed gevolg geprobeerd?
geen remover gebruiken, met of zonder aceton, allebei slopen ze je lak. Logisch ook.
Ik heb een maand of 2 geleden bij de douglas nog verdunner gekocht, maar online is het veel goedkoper. Moonnails dus bv of nailpolishfashion, hoewel het bij de laatste duurder was volgens mij.
Update van mn zoektocht naar nagellakverdunner: de verkoopster bij de Douglas zei dat ze die van Mavala niet meer verkopen, en dat n paar druppels acetonvrije remover ook werkt als verdunner.
Heb daar toch zo mn twijfels bij.
Heeft iemand dat al eens met goed gevolg geprobeerd?
geen remover gebruiken, met of zonder aceton, allebei slopen ze je lak. Logisch ook.
Ik heb een maand of 2 geleden bij de douglas nog verdunner gekocht, maar online is het veel goedkoper. Moonnails dus bv of nailpolishfashion, hoewel het bij de laatste duurder was volgens mij.

donderdag 26 augustus 2010 om 14:15
quote:Spijker schreef op 26 augustus 2010 @ 11:08:
Leg me dat eens uit van die basecoats en topcoats. Ik heb ook bijna altijd dat mn nagels vergeeld zijn, omdat ze altijd bedekt zijn met nagellak.
Maar is dat erg dan? Er gaat toch weer nieuwe lak overheen soms dan moet ik blanco door het leven ivm werk Dan heb ik liever geen geelgroene klauwen.
Leg me dat eens uit van die basecoats en topcoats. Ik heb ook bijna altijd dat mn nagels vergeeld zijn, omdat ze altijd bedekt zijn met nagellak.
Maar is dat erg dan? Er gaat toch weer nieuwe lak overheen soms dan moet ik blanco door het leven ivm werk Dan heb ik liever geen geelgroene klauwen.
donderdag 26 augustus 2010 om 18:39
donderdag 26 augustus 2010 om 18:46
Ik had n kleur op die ik zelf gemengd had: bijna exact de kleur van mn flesje foundation, stond best gaaf al zeg ik het zelf!
Langer dan 3 dagen heeft het echter niet mogen duren.
Doen jullie van die rubberen handschoenen aan bij het soppen/afwas/handwas doen? En scheelt dat echt, qua langer doen met 1 lakbeurt? Ik neem het me regelmatig voor maar vergeet het altijd.
Doen jullie van die rubberen handschoenen aan bij het soppen/afwas/handwas doen? En scheelt dat echt, qua langer doen met 1 lakbeurt? Ik neem het me regelmatig voor maar vergeet het altijd.
donderdag 26 augustus 2010 om 18:57
quote:tijgermeisje schreef op 26 augustus 2010 @ 18:46:
Ik had n kleur op die ik zelf gemengd had: bijna exact de kleur van mn flesje foundation, stond best gaaf al zeg ik het zelf!
Ik doe geen handschoenen of zo aan hoor, als de lak gaat chippen gaat er nieuwe op.
Ik hou van afwisseling
Ik doe geen handschoenen of zo aan hoor, als de lak gaat chippen gaat er nieuwe op.
Ik hou van afwisseling
donderdag 26 augustus 2010 om 19:02
@Ellen, sorry, moet ik ff in mn email duiken, denk je echt dat ik nog weet waar ik wat besteld hebt, die NFU Oh in ieder geval bij JS en die andere bij euhmmm......is ff zoeken en gevonden nageldiscounter.
Ik trek maar 1 handschoen aan, ik was af met bijna kokend water.... dus 1 hand in t sopje, de andere met de borstel erboven. Kan er tenminste met regelmaat iets anders op mn nagels.
Ik trek maar 1 handschoen aan, ik was af met bijna kokend water.... dus 1 hand in t sopje, de andere met de borstel erboven. Kan er tenminste met regelmaat iets anders op mn nagels.
donderdag 26 augustus 2010 om 19:15
donderdag 26 augustus 2010 om 20:56
Ik bestel ff niets, ze zijn al weken mn buurman aan het stalken met mijn pakketjes....(net weer een doos opgehaald....) hij zegt t niet erg te vinden, maar ik vind het wel even ok zo.
Denk dat ik er maar een kratje bier tegenaan gooi omdat hij zo goed op mn pakjes past.
(8 stuks de afgelopen maand...ohohhh)
Denk dat ik er maar een kratje bier tegenaan gooi omdat hij zo goed op mn pakjes past.
(8 stuks de afgelopen maand...ohohhh)
donderdag 26 augustus 2010 om 21:20
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 26 augustus 2010 @ 20:56:
Ik bestel ff niets, ze zijn al weken mn buurman aan het stalken met mijn pakketjes....(net weer een doos opgehaald....) hij zegt t niet erg te vinden, maar ik vind het wel even ok zo.
(8 stuks de afgelopen maand...ohohhh)Da's best veel
(8 stuks de afgelopen maand...ohohhh)Da's best veel
donderdag 26 augustus 2010 om 21:45
8 ja, waarvan 3 voor vriendlief, die zouden nl op vrijdag en zaterdag bezorgd worden en dan zijn we gewoon thuis. Mooi niet dus die kwamen op dinsdag binnen. Vriendlief is zelf altijd pas tegen 22u thuis dus het enige wat hij bij hem thuis aan laat komen moet in zn brievenbus passen. (Dat doen de onderdelen voor modelbouw helaas niet)
1 voor mijn moeder, maar die heb ik express niet naar haar huis gestuurd omdat ze het anders niet aan zou nemen.
En 4 voor mezelf (waarvan 1 doos die ik zelf ook niet verwacht had, waren allemaal gratis producten om uit te proberen, had collega geregeld.)
Buurman is overigens hele dagen thuis want is ontslagen wegen recessie en solliciteert zich het laplazerus maar tot heden niets gevonden. Kan ik er meteen een zooitje bramen, courgettes, paprika's en komkommers bij doen. (Lang leve mn moestuintje)
1 voor mijn moeder, maar die heb ik express niet naar haar huis gestuurd omdat ze het anders niet aan zou nemen.
En 4 voor mezelf (waarvan 1 doos die ik zelf ook niet verwacht had, waren allemaal gratis producten om uit te proberen, had collega geregeld.)
Buurman is overigens hele dagen thuis want is ontslagen wegen recessie en solliciteert zich het laplazerus maar tot heden niets gevonden. Kan ik er meteen een zooitje bramen, courgettes, paprika's en komkommers bij doen. (Lang leve mn moestuintje)
vrijdag 27 augustus 2010 om 11:19
Hallo!
Na verlekkerd te hebben gekeken naar alle mooie foto's en lakjes, dacht ik ik post zelf ook maar eens wat.
Na bijna m'n hele leven te hebben nagelgebeten, nu eindelijk écht gestopt, en om mezelf gemotiveerd te houden, koop ik af en toe een leuk lakje.
Was laatst bij Kiko, waar ze hele gave lakjes verkopen voor 1,90 per stuk! Nadeel: ze zitten alleen in Duitsland, Spanje en Italië, en hebben (nog) geen webshop...
Na verlekkerd te hebben gekeken naar alle mooie foto's en lakjes, dacht ik ik post zelf ook maar eens wat.
Na bijna m'n hele leven te hebben nagelgebeten, nu eindelijk écht gestopt, en om mezelf gemotiveerd te houden, koop ik af en toe een leuk lakje.
Was laatst bij Kiko, waar ze hele gave lakjes verkopen voor 1,90 per stuk! Nadeel: ze zitten alleen in Duitsland, Spanje en Italië, en hebben (nog) geen webshop...