Good Luck!
donderdag 26 augustus 2010 om 15:47
L kwam net ook met een klokkijkboekje aan met de hele uren. Leuk.
Ja, 2 jaar stond er idd . Geeft niet Kokos, vond het al lief dat je er aan had gedacht
Volgens mij is het aan het eind vd middag droog. Kan ik L lopend ophalen bij vriendje. Wel fijn en komen B en A er ook nog even uit voor een frisse neus
Ja, 2 jaar stond er idd . Geeft niet Kokos, vond het al lief dat je er aan had gedacht
Volgens mij is het aan het eind vd middag droog. Kan ik L lopend ophalen bij vriendje. Wel fijn en komen B en A er ook nog even uit voor een frisse neus
donderdag 26 augustus 2010 om 20:38
vrijdag 27 augustus 2010 om 08:10
Kokos, hoe is het nu met Lianne?
Amalia, koekjes al op? Klinkt gezellig.
Star, haha bang voor de hulp-Sint
Ik moet even wat grappigs vertellen over Mr J. Gisteren at hij mee met de thuiszorg en die aten wraps en hadden er nacho-chipjes bij. Mr J vond die chipjes erg lekker, maar, hij mocht ze pas eten als zijn bordje leeg was. Toen keek hij of niemand keek, en pakte hij alles op en gooide het bij de sla erin. nou ja, wel het bord leeg
Amalia, koekjes al op? Klinkt gezellig.
Star, haha bang voor de hulp-Sint
Ik moet even wat grappigs vertellen over Mr J. Gisteren at hij mee met de thuiszorg en die aten wraps en hadden er nacho-chipjes bij. Mr J vond die chipjes erg lekker, maar, hij mocht ze pas eten als zijn bordje leeg was. Toen keek hij of niemand keek, en pakte hij alles op en gooide het bij de sla erin. nou ja, wel het bord leeg
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 27 augustus 2010 om 09:59
Jin, die opmerking
Mal, slim mannetje zeg .
Meisje 2x wakker vannacht . Wat bleek vanmorgen: ze had gepeoept. Ook zielig. Ik had wel geroken maar rook niets, dus gewoon lekker in het donker in bed gevoed en weer terug gelegd. Arm kind....
Pff, vanmorgen L weer te laat op school. 10 over 8 waren we al helemaal klaar, ik probeer A wakker te maken maar echt niet mogelij. Dus ik denk: dan blijft ze maar liggen. Half 9, wil net de jassen aandoen. A wakker.... Tja, dan moet ze nog drinken. Iets te last dus, vervelend voor L. Vind ik sneu. Voortaan dame toch maar wekken. Ik kan er niet op vertrouwen dat ze blijft slapen.
Mal, slim mannetje zeg .
Meisje 2x wakker vannacht . Wat bleek vanmorgen: ze had gepeoept. Ook zielig. Ik had wel geroken maar rook niets, dus gewoon lekker in het donker in bed gevoed en weer terug gelegd. Arm kind....
Pff, vanmorgen L weer te laat op school. 10 over 8 waren we al helemaal klaar, ik probeer A wakker te maken maar echt niet mogelij. Dus ik denk: dan blijft ze maar liggen. Half 9, wil net de jassen aandoen. A wakker.... Tja, dan moet ze nog drinken. Iets te last dus, vervelend voor L. Vind ik sneu. Voortaan dame toch maar wekken. Ik kan er niet op vertrouwen dat ze blijft slapen.
vrijdag 27 augustus 2010 om 10:29
Wat een geweldige nieuwe topics zie ik allemaal weer: wie verantwoordelijk bij ongewenst/ongewild zwanger, gat in schaamlip en verliefd op baas. 't Is dat ik het druk heb...
Jin voor de gyn met z'n (haar?) von unten frei machen. Moet je ook ademen naar je yoni, of is dat een verkeerde associatie van mij?
Star voor ex-sinterklaas op het schoolplein. Misschien mag je nog wel even bij hem op schoot als je het lief vraagt.
O, haha, en nee, jufknuffelen is geen protocol denk ik (hoop ik ) maar boel kindjes doen het. Congiergerette, leuk!
Kokos, haaai, daar ben je weer! Ziek meisje thuis dus, ligt ze lekker te slapen nu?
Mal, kleine handigert is het, die zoon van je, haha!
Amalia, aaaaah zielug! Waar had je dan geroken (ziet Amalia slaperig aan achterhoofd van baby snuffelen )?
Sjonge jonge
Jin voor de gyn met z'n (haar?) von unten frei machen. Moet je ook ademen naar je yoni, of is dat een verkeerde associatie van mij?
Star voor ex-sinterklaas op het schoolplein. Misschien mag je nog wel even bij hem op schoot als je het lief vraagt.
O, haha, en nee, jufknuffelen is geen protocol denk ik (hoop ik ) maar boel kindjes doen het. Congiergerette, leuk!
Kokos, haaai, daar ben je weer! Ziek meisje thuis dus, ligt ze lekker te slapen nu?
Mal, kleine handigert is het, die zoon van je, haha!
Amalia, aaaaah zielug! Waar had je dan geroken (ziet Amalia slaperig aan achterhoofd van baby snuffelen )?
Sjonge jonge
vrijdag 27 augustus 2010 om 11:37
Amalia, oh wat zielig! Ik heb ook gefaald, troost je. Ik moet ontbijt meegeven naar de kita en zag pas na tien minuten dat ik de rugzak met ontbijt van Jongste weer mee terug had genomen in de auto. Stom, zo zielig. Het is al zo´n braaf kind. Ik heel snel weer naar de Kita gereden, zaten ze allemaal al te eten. Jongste had een broodkorstje van de juf gekregen (zat smeerkaas op haar boterham en dat mag hij niet, vandaar het korstje). Ik voelde me heel slecht. Blij dat jij ook slecht bent . Zei hij ook nog: oh mamma wieder, oh Rücksack wieder, arm kind.
Mal, fijn dat hij zoveel oppikt. Goede invloed dus!
Hel, , nee, het is geen zweefpraktijk haha. Heb het weer ehm, achter de rug .
Kokos, hoe is het met L.? Nacht doorgekomen?
Mal, fijn dat hij zoveel oppikt. Goede invloed dus!
Hel, , nee, het is geen zweefpraktijk haha. Heb het weer ehm, achter de rug .
Kokos, hoe is het met L.? Nacht doorgekomen?