Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2010 @ 08:10:

Ik moet even wat grappigs vertellen over Mr J. Gisteren at hij mee met de thuiszorg en die aten wraps en hadden er nacho-chipjes bij. Mr J vond die chipjes erg lekker, maar, hij mocht ze pas eten als zijn bordje leeg was. Toen keek hij of niemand keek, en pakte hij alles op en gooide het bij de sla erin. nou ja, wel het bord leeg Mooi verhaal, wijsneus.
BROODKORSTJES van de juf?!?!?!?! Stom dat ze geen 'reserve'brood hebben.

Hoe was het bij gyn?
Nee, de juf had het heel goed gedaan, het reservebrood was met melk, en dat wilde ze hem niet geven. Juf was heel lief. Klinkt watlullig, maar is echt zo, ik was tevreden .

Gyn oke. Uitstrijkje gemaakt en borst onderzocht. Ben doorgestuurd om een soort borstecho te maken. Is inderdaad een zenuw geraakt met de operatie, maar is waarschijnlijk "goed mee te leven" .
Fijn Jin, best goed nieuws dus bij de gyn
Dat klinkt wel redelijk ok dus bij de gyn.

Ah, dat is dan weer wel heel goed van de juf. (En toch vinnik het stom dat ze dan geen reserveetenzondermelk hebben ).
Goedemiddag. Ik wil geen regen meer. Dat is eruit

Lianne heeft goed geslapen vannacht, ze was alleen om 23.30u wakker van het hoesten. Ze blijft er dan zo in hangen, dat ze gaat kokhalzen en daar moet ze weer van huilen. Gelukkig werkt het hoestdrankje goed en drinkt ze nu ook meer. Ze is na het middageten naar bed gegaan, lekker gespeeld met Tim vanochtend. Dus wat verbetering. Ik heb uitgeslapen tot 08.30u, dus dat is te doen :-)

Lachen nog om Tim gisteravond. Ik vroeg wat en hij zei 'ja'. Ik zeg voor de grap:"Ja mama"

Hoor je hem zeggen met zo'n peuterstemmetje:"Ja mama"

Man en ik lagen in een deuk

Ha die Star en Sinterklaas

Nou Jin, dat heb je ook weer gehad. Heb je jezelf getrakteerd op een lekker bakkie thee?

Oh Mal, sla en nachochips is ook prima te doen :-)

Wat fijn dat je tevreden bent! Hoe is het met de misselijkheid, werken de pilletjes al?

Ga naar vent, die even thuis is. Hij heeft in de namiddag een feest op het werk. Ik krijg vanavond visite van vriendin. Gezellig!
Nou nou, druk hier weer...

om J. Slim hoor!

Kokos: Fijn dat het met L. pietsie beter gaat dan! Hopelijk knapt ze in het weekend verder op!

Amalia: haha evengoed nog haasten, niet fijn. Moet A. meteen eten? Niet nog even in draagzak zoet of zo? (Of zeg ik dan iets geks?)

Jin: haha broodkorstje... Arme zoete jongste! Kun je snel terecht voor vervolgonderzoek?
Wat lief Kokos, braaf kind! Fijn dat L. weer wat beter gaat.

Bridges, moet nog bellen, weet niet, zal niet heel lang zijn. Is in speciaal borstenonderzoekcentrum. Hoe gaat het met werken? Hoe zijn F. en T.? F. beetje zoet?
Enka, hoe gaat het met L.? Herstelt hij goed van de ingreep?
Kreeg een leuke terugkoppeling van juf van oudste. Ze is echt goed met hem bezig. Leert hem geduld te krijgen, mee te doen etc. Heel fijn. Ze vond het een kind dat heel veel structuur nodig heeft, maar ook een kind dat enorme humor heeft en erg slim is .
Werken prima hoor, lekker ook weer bezig. Prima wel, al had ik twee weken erbij ook nog prima gevonden

Kindjes gaat wel redelijk. T. lijtk F. iets meer met rust te kunnen laten (fijn!) En we kunnen de buien van F. momenteel goed negeren/afleiden/aanpakken. Ook op kdv is ze nu goed te doen dus al met al prima!

(Nu beetje zenuwen voor zondag, zusje komt weer...)
Mooi Jin! wat enorm fijn dat je deze juf treft die zoveel moois in hem ziet en dit ook op zo'n fijne manier naar jou kan terug koppelen! Super!
T. trouwens wel weer hondsbrutaal sinds hij naar school is. Gelukkig is hij op school wel heel lief dus zal wel het thuis uitleven zijn of zo. Gaat ook wel weer over.
Ik vond het echt leuk om positieve dingen over hem te horen, het is ook een heel leuk kind, echt waar .

Fijn dat T. haar iets beter met rust kan laten. Ik herken het hier andersom. Oudste vraagt om rust en jongste snapt dat niet. Of oudste moet voor straf op de kruk zitten en jongste gaat er naast zitten, ook zo handig .
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 27-08-2010 20:57
Reden: Vraag aan Bridges op de groep
% gewijzigd
Ik zet zusje wel even op de groep zo...

Haha handig van jongste dan. Ook herkenbaar hoor. F. vindt T. ook veel te leuk soms!
Ik heb mijn vraag weggehaald Bridges misschien beter. Ik ga straks even naar de groep!
Dank Jin! Staat daar inmiddels.
Bridges, ze had om 5 uur een voeding gehad en als ze dan om half negen wakker wordt kan ik haar niet 40 min mee naar school slepen en daarna pas voeden. Ook zo zielig . Nouja ik moet dat dus gewoon anders regelen.

Kamt P Paay haar haar wel eens?

En wat is er met Gordon aan de hand ?

Ik heb het naar m'n zin
Dacht dat jij altijd met 10 min. weer terug was van school. 40 min. is beetje lang ja
Zooooo Hepie en Hepie lekker bezig hiero?

Ik ga zo ook wel even op groep kijken

Jinster wat fijn dat juf zo'n lieve boodschap had!

Kokos, Lianne aan het opknappen en Tim een bijdehandje. Daar smelt je toch van he?
Jin, tuurlijk is het een leuk kind! De leukste oudste zoon toch?

Leuk dat juf dat zei

Bridges, T brutaal? Het is ook weer even wennen zo in het gareel toch? Gaat vast snel over. Hoop ik ha ha
Oh kijk, daar is Amaal ook al. Gezelli!

Ik las over A en het voeden idd. Ik zou haar om 8 uur idd wakker maken als dat lukt. If not dan de kinderwagen in en hopen dat ze door slaapt. Of nee, ik zou ws met de auto gaan zodat ik haar zodra ik L afgezet had even een slok kon geven.
Ach jeetje, Anton Geesink overleden... Helemaal nog niet zo oud. Nou zeg.
Maar goed.

Jin, wat een fijn bericht van juf, lief - klinkt als een super betrokken juf! Maf zeg, van die zenuw. Goed mee te leven is natuurlijk mooi, maar er is dus ook niets aan te doen?

Lekker dat T en F in wat rustiger vaarwater komen samen Bridges!
Hepie en Hepie... Tsss...

Ja, T. echt opvallend brutaal. Vast ook "logisch" zo na vakantie, weer moe en in het gareel ja. Ach. Gaat ook wel weer over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven