Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Kokos, Lianne ziek thuis dan? Arm meisje, drie uur slapen, dan is ze vast beroerd!
L kwam net ook met een klokkijkboekje aan met de hele uren. Leuk.

Ja, 2 jaar stond er idd . Geeft niet Kokos, vond het al lief dat je er aan had gedacht

Volgens mij is het aan het eind vd middag droog. Kan ik L lopend ophalen bij vriendje. Wel fijn en komen B en A er ook nog even uit voor een frisse neus
Koekjes zijn klaar! Met B gebakken. Kind helemaal blij, zo schattig
Sterkte met Lianne. Niet leuk, zeker niet zo in het begin vh jaar
Ik praat op het schoolplein vaak met de opa van een vriendje van Ceetje. Nou blijkt de beste man jaren Sinterklaas gespeeld te hebben hier in het dorp, in mijn tijd dus ook, en ben meteen weer een beetje bang voor hem
quote:Star schreef op 26 augustus 2010 @ 13:51:

O ja, Jeetje is al oudste kleuter dit jaar

Na de herfstvakantie. Als ze het zelf ook ziet zitten.
Half uur beneden geweest; 39 op de thermometer.
quote:Suze02 schreef op 26 augustus 2010 @ 17:16:

[...]

Na de herfstvakantie. Als ze het zelf ook ziet zitten.O was ze wat huiverig?
Bah, lekker paracetamolletje en weer slapen dus voor Lianne. Sterkte!
Beterschap voor L. Kokos! Bah niet fijn!

Hier op de K. geen klassenknuffel, wel op de Nederlandse School. Ik verheug me nbu al op de logee . Moet je ook nog in een schriftje schrijven welke geweldige avonturen de knuffel heeft beleefd....
Saaierds .

Fijne avond allemaal!
Zo'n knuffel ving ik eigenlijk ook ranzig...
Ik zei al tegen oma, knuffel mocht vijf dagen bij oma logeren .
Kokos, hoe is het nu met Lianne? Ik hoop dat je de nacht doorkomt .

Getsie, morgen naar de gyn, en vooral van het zinnetje, machen Sie sich bitte von unten frei krijg ik de kriebels .
sorry Jin, moest er even om lachen. Maar succes morgen!

Kokos: sterkte met L.

Tot later allen! (morgen of zo...)
Hai Bridges, doei Bridges! Slaap lekker, ik hoop dat alles goed is!
Kokos, hoe is het nu met Lianne?

Amalia, koekjes al op? Klinkt gezellig.

Star, haha bang voor de hulp-Sint

Ik moet even wat grappigs vertellen over Mr J. Gisteren at hij mee met de thuiszorg en die aten wraps en hadden er nacho-chipjes bij. Mr J vond die chipjes erg lekker, maar, hij mocht ze pas eten als zijn bordje leeg was. Toen keek hij of niemand keek, en pakte hij alles op en gooide het bij de sla erin. nou ja, wel het bord leeg
Goedemorgen!

Mr J. is uitgekookt, geweldig!
Ja, ik vind dat het ineens weer heel hard gaat.

Het is denk ik wel goed dat hij nu de jongste in de klas is, pikt veel op van de andere kindjes.
Jin, die opmerking

Mal, slim mannetje zeg .

Meisje 2x wakker vannacht . Wat bleek vanmorgen: ze had gepeoept. Ook zielig. Ik had wel geroken maar rook niets, dus gewoon lekker in het donker in bed gevoed en weer terug gelegd. Arm kind....

Pff, vanmorgen L weer te laat op school. 10 over 8 waren we al helemaal klaar, ik probeer A wakker te maken maar echt niet mogelij. Dus ik denk: dan blijft ze maar liggen. Half 9, wil net de jassen aandoen. A wakker.... Tja, dan moet ze nog drinken. Iets te last dus, vervelend voor L. Vind ik sneu. Voortaan dame toch maar wekken. Ik kan er niet op vertrouwen dat ze blijft slapen.
Wat een geweldige nieuwe topics zie ik allemaal weer: wie verantwoordelijk bij ongewenst/ongewild zwanger, gat in schaamlip en verliefd op baas. 't Is dat ik het druk heb...

Jin voor de gyn met z'n (haar?) von unten frei machen. Moet je ook ademen naar je yoni, of is dat een verkeerde associatie van mij?

Star voor ex-sinterklaas op het schoolplein. Misschien mag je nog wel even bij hem op schoot als je het lief vraagt.

O, haha, en nee, jufknuffelen is geen protocol denk ik (hoop ik ) maar boel kindjes doen het. Congiergerette, leuk!

Kokos, haaai, daar ben je weer! Ziek meisje thuis dus, ligt ze lekker te slapen nu?

Mal, kleine handigert is het, die zoon van je, haha!

Amalia, aaaaah zielug! Waar had je dan geroken (ziet Amalia slaperig aan achterhoofd van baby snuffelen )?

Sjonge jonge
Amalia, oh wat zielig! Ik heb ook gefaald, troost je. Ik moet ontbijt meegeven naar de kita en zag pas na tien minuten dat ik de rugzak met ontbijt van Jongste weer mee terug had genomen in de auto. Stom, zo zielig. Het is al zo´n braaf kind. Ik heel snel weer naar de Kita gereden, zaten ze allemaal al te eten. Jongste had een broodkorstje van de juf gekregen (zat smeerkaas op haar boterham en dat mag hij niet, vandaar het korstje). Ik voelde me heel slecht. Blij dat jij ook slecht bent . Zei hij ook nog: oh mamma wieder, oh Rücksack wieder, arm kind.

Mal, fijn dat hij zoveel oppikt. Goede invloed dus!

Hel, , nee, het is geen zweefpraktijk haha. Heb het weer ehm, achter de rug .

Kokos, hoe is het met L.? Nacht doorgekomen?
ik ben slecht... Lekker dan .

Ja zou best het achterhoofd geweest kunnen zijn idd Hel
Het korstje vd juf, da's wel triest ja....
Was een grapje Amalia, ik zou je niet slecht durven noemen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven