Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
vrijdag 27 augustus 2010 om 08:52
Zwaai!
Even een korte meld, geen reacties op anderen. Krijgen vandaag twee meisjes hier vanmorgen, eerste is al gearriveerd en die is nu samen met oudste druk met de treinbaan en de blokken.
Nu dus nog even wat opruimen, voordat de tweede ook komt. Man heeft jongste naar het kinderdagverblijf gebracht, dus straks 3 vierjarigen
Even een korte meld, geen reacties op anderen. Krijgen vandaag twee meisjes hier vanmorgen, eerste is al gearriveerd en die is nu samen met oudste druk met de treinbaan en de blokken.
Nu dus nog even wat opruimen, voordat de tweede ook komt. Man heeft jongste naar het kinderdagverblijf gebracht, dus straks 3 vierjarigen
vrijdag 27 augustus 2010 om 10:06
Wollen spulletjes heb ik nooit gehad voor de babies. Ik ben een katoenmens. Gelukkig kun je tegenwoordig veel eco-katoen krijgen (zelfs rompertjes bij hema) Ik hou zelf helemaal niet van wol op blote huid, word daar altijd kriebelig van. Ook van zachte babywol, wollen thermo-ondergoed etc. Misschien is het psychisch hoor, maar ik vind het voor mezelf niks en heb daardoor automatisch nooit naar wollen babyspul gekeken.
Zijde klinkt wel goed viool, maar lijkt me erg duur? Vriendin had dochter met eczeem en die stopte haar daarom ook altijd in zijden pakjes, dat waren wel echt heerlijke pakjes volgens mij (zo zag het er wel uit). Coconnetje voor het slapen creëer ik met puckababy (katoen )
Wrakkig opstaan valt in vergelijking met babytijd van de oudste 2 erg mee omdat we toen hele slechte nachten hadden, en dat ook nog eens een jaar lang. Maar het gevoel is van destijds nog heel herkenbaar viool. Wel had ik vaak rond 17-en een inzinkmoment, vooral op werkdagen dat ik dan ook nog avondspreekuur had (werkte ik van 8.00 tot ong 19.30/20.00 zeg maar).
En Lmeisje doet to nu toe hele goeie nachten, afgelopen nacht was het bv weer half 11 - 5 uur - 8 uur. En verder gewoon lekker in bedje slapen. Heerlijk toch? Ik voel me een luxe mama.
Zijde klinkt wel goed viool, maar lijkt me erg duur? Vriendin had dochter met eczeem en die stopte haar daarom ook altijd in zijden pakjes, dat waren wel echt heerlijke pakjes volgens mij (zo zag het er wel uit). Coconnetje voor het slapen creëer ik met puckababy (katoen )
Wrakkig opstaan valt in vergelijking met babytijd van de oudste 2 erg mee omdat we toen hele slechte nachten hadden, en dat ook nog eens een jaar lang. Maar het gevoel is van destijds nog heel herkenbaar viool. Wel had ik vaak rond 17-en een inzinkmoment, vooral op werkdagen dat ik dan ook nog avondspreekuur had (werkte ik van 8.00 tot ong 19.30/20.00 zeg maar).
En Lmeisje doet to nu toe hele goeie nachten, afgelopen nacht was het bv weer half 11 - 5 uur - 8 uur. En verder gewoon lekker in bedje slapen. Heerlijk toch? Ik voel me een luxe mama.
vrijdag 27 augustus 2010 om 10:10
Oh, als ik eraan terug denk hoe het bij de jongens ging: iedere nacht meer dan 1 x drinken (2 of 3 x als je rond 0.00 als nacht meetelt en alles voor 6.00 ook). En heel vaak niet terug in bed willen na het drinken. Of gewoon twee uur lang om de 10 minuten even een paar minuten huilen. pfffff. Ik was een wandelend wrak.
Het zijn het hele lieve en goed slapende jongens nu
Het zijn het hele lieve en goed slapende jongens nu
vrijdag 27 augustus 2010 om 10:19
haha hippiewinkel wij hebben hier ook een hele grote ik haal er ook regelmatig wat (is verbonden aan mijn werk) oudtse zoon vind die kaboutersap altijd zo lekker.
nee hoor viool vind je niet irritant vind het juist leuk al die tips enzo!
zo vanmorgen weer wat geleerd, ik had al het gevoel dat ik overal achteraanliep qua info op de basisschool, blijkt dat er iedere wk een digitale nieuwsbrief is maar die heb ik nog nooit ontvangen, zo heb ik al een 'nieuwjaarsborrel' gemist balen hoor.
baby ligt al een tijd te slapen heerlijk hij was zo moe, vandaag eerst zoon naar school gebracht toen dochter naar psz ben je zo 3 kwartier verder. Hij dommelt dan wel steeds in slaap in de maxicosi maar dat is ook steeds minder.
nee hoor viool vind je niet irritant vind het juist leuk al die tips enzo!
zo vanmorgen weer wat geleerd, ik had al het gevoel dat ik overal achteraanliep qua info op de basisschool, blijkt dat er iedere wk een digitale nieuwsbrief is maar die heb ik nog nooit ontvangen, zo heb ik al een 'nieuwjaarsborrel' gemist balen hoor.
baby ligt al een tijd te slapen heerlijk hij was zo moe, vandaag eerst zoon naar school gebracht toen dochter naar psz ben je zo 3 kwartier verder. Hij dommelt dan wel steeds in slaap in de maxicosi maar dat is ook steeds minder.
vrijdag 27 augustus 2010 om 15:28
Zo, even rust nu... Ochtendje werd ook een halve middag, ze waren gezellig aan het spelen. Eerste is al even geleden opgehaald, andere twee zitten nu even pedagogisch onverantwoord Assepoester te kijken.
Collega belde vanmorgen al, had mijn www gezien op hyves Die bedacht zich om toch maar even eerst te bellen voordat ze een reactie plaatste
Hier ook eigenlijk alleen katoen, en een paar dingen die mijn moeder gebreid heeft. Maar dat is volgens mij niet 100% wol, dat weet ik eigenlijk niet eens
En verder zijn we hier ook gezegend met goed slapers, incidenteel een keer een fase waarin ze flink aan het spoken zijn, zoals jongste op dit moment. En het lastige is dat ze soms gewoon een loopje met ons neemt, in ieder geval niet echt bij ons in bed verder slaapt, en op haar eigen kamer ook weer gaat piepen en zeuren. Schiet niet echt op Oudste slaapt nu wel goed gelukkig, die heeft ook zo z'n fases...
Nu maar even aanschuiven bij de tv, gezellig borduurwerkje erbij, lekker rustig even
Collega belde vanmorgen al, had mijn www gezien op hyves Die bedacht zich om toch maar even eerst te bellen voordat ze een reactie plaatste
Hier ook eigenlijk alleen katoen, en een paar dingen die mijn moeder gebreid heeft. Maar dat is volgens mij niet 100% wol, dat weet ik eigenlijk niet eens
En verder zijn we hier ook gezegend met goed slapers, incidenteel een keer een fase waarin ze flink aan het spoken zijn, zoals jongste op dit moment. En het lastige is dat ze soms gewoon een loopje met ons neemt, in ieder geval niet echt bij ons in bed verder slaapt, en op haar eigen kamer ook weer gaat piepen en zeuren. Schiet niet echt op Oudste slaapt nu wel goed gelukkig, die heeft ook zo z'n fases...
Nu maar even aanschuiven bij de tv, gezellig borduurwerkje erbij, lekker rustig even
vrijdag 27 augustus 2010 om 16:36
Ik vind de prijzen voor zijde en wol pittig in vergelijking tot hema etc maar niet tot merkkeding. Dus in de babytijd permiteer ik me best wat kledingstukjes daarvan.
Oja de zijde wol truitjes zijn zo zacht dus als ze prikken
psychisch !
Tja afgelopen nacht heb ik zelf verprutst. Met als gevolg ... Overdag echt eens uurtje geslapen ... Mirakel !!!
De wolletjes zijn binnen ! Joepie !
Oja de zijde wol truitjes zijn zo zacht dus als ze prikken
Tja afgelopen nacht heb ik zelf verprutst. Met als gevolg ... Overdag echt eens uurtje geslapen ... Mirakel !!!
De wolletjes zijn binnen ! Joepie !
vrijdag 27 augustus 2010 om 17:51
Die wollen dompers kriebelen niet hoor, heerlijk zacht
Oooh man smst me net of ik weer med ga naar NY!! Gaaf! Is A pas 5 mnd dus dat wordt kolven . van tevoren vind ik niet erg, maar daar kolven . Maar heb ik er wel voor over hoor . Begin dec dus kan ik daar mooi sintinkopen doen . Oooh ik hoopndat het doorgaat, zou wel geweldig zijn. Vorig jaar zijn we 2 x geweest en 9 mnd na de 2e x krgen we een prachtig meisje hi hi. En de 1e x dat we gingen had ik positief getest (dat ging een week later mis). Dus wie weet wat het nu brengt ha ha
Oooh man smst me net of ik weer med ga naar NY!! Gaaf! Is A pas 5 mnd dus dat wordt kolven . van tevoren vind ik niet erg, maar daar kolven . Maar heb ik er wel voor over hoor . Begin dec dus kan ik daar mooi sintinkopen doen . Oooh ik hoopndat het doorgaat, zou wel geweldig zijn. Vorig jaar zijn we 2 x geweest en 9 mnd na de 2e x krgen we een prachtig meisje hi hi. En de 1e x dat we gingen had ik positief getest (dat ging een week later mis). Dus wie weet wat het nu brengt ha ha
vrijdag 27 augustus 2010 om 18:14
Kan iemand mij uitleggen of ik getrouwd ben? Met wie? Waar is ie
ik kijk dan naar mn oviool en zie dan aaachhh neusje van papa, kinnetje van papa - daar kijk ik graag naar naar papa- maar-waar-is-ie???
En hij oppert we sexen te weinig! Aha! Hmhm.
Kan iemand mij uitleggen wanneer we dat kunnen doen?
Nouja kortom we hebben de taken praktisch verdeeld en JA ik geniet van de dagen.
Maaaar ik zie hem te weinig
ik kijk dan naar mn oviool en zie dan aaachhh neusje van papa, kinnetje van papa - daar kijk ik graag naar naar papa- maar-waar-is-ie???
En hij oppert we sexen te weinig! Aha! Hmhm.
Kan iemand mij uitleggen wanneer we dat kunnen doen?
Nouja kortom we hebben de taken praktisch verdeeld en JA ik geniet van de dagen.
Maaaar ik zie hem te weinig
vrijdag 27 augustus 2010 om 21:50
Wacht even ..... Ik moet even over de grond rollen haaaaaa haaaaaa whaaaaaa
van het volgende zou ik wel hot&steamy worden hoor:
ik citeer " tijd inruimen"
DAT is een libidokiller
haaaaa haaaaa
ik lach niet, ik huil hoor Amalia
van de week ging ik een discussie ( ja je leest het goed discussie !!) aan over ons sexleven.
Bzzzzttt terugspoelen en opnieuw afspelen :
sinds wanneer voer ik daar discussie over ??
Moet je vooral doen als je elkaar zo weinig ziet; gaan bakkeleien.
Raar woord.
Schrijf ik dat goed.
Laat je nog weten of het gelukt is om de tijd in te ruimen, droppie ??
Echt, wij hebben het leukste forum hoor, al was het alleen om de leuke variatie van wollen rompertjes & andere libidokillers
van het volgende zou ik wel hot&steamy worden hoor:
ik citeer " tijd inruimen"
DAT is een libidokiller
haaaaa haaaaa
ik lach niet, ik huil hoor Amalia
van de week ging ik een discussie ( ja je leest het goed discussie !!) aan over ons sexleven.
Bzzzzttt terugspoelen en opnieuw afspelen :
sinds wanneer voer ik daar discussie over ??
Moet je vooral doen als je elkaar zo weinig ziet; gaan bakkeleien.
Raar woord.
Schrijf ik dat goed.
Laat je nog weten of het gelukt is om de tijd in te ruimen, droppie ??
Echt, wij hebben het leukste forum hoor, al was het alleen om de leuke variatie van wollen rompertjes & andere libidokillers
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:01
Oh en ter herinnering, het is vrijdag dan doen wij altijd t zalige vrijdagmiddag tot late night sextopic, toch ? Dat is toch traditie.
Kijk de rest van de forummers ook : want het is hier verdacht stil.
Weet je wat ik doe ? Lekker plaatjes draaien, nouja ipod. Janis en Norah Jones en ook lekkere 60 70 hits. En zo even douchen terwijl oviool slaapt. Zo lief meiske ik geniet zo van haar toetje. Ik weet 1 ding dat het super past in mijn leven en ik heel goed gevoeld heb dat dit is wat echt een belangrijk verschil maakt.
Een mens moet toch een hoop keuzes maken, werk, gezin, huis, en sommige heel grote zoals een partner of kind- en wat mooi als het dan bij je terugkomt als echt heel vervullend.
En heel bijzonder hoe ik nu weer leer door een babietje erbij de jongens meer taken te laten doen ( voor hen even minder leuk maar ik weet zeker dat ze er zelfstandiger van worden en dat is best een goede stap voor de leeftijd die ze hebben )
Kijk de rest van de forummers ook : want het is hier verdacht stil.
Weet je wat ik doe ? Lekker plaatjes draaien, nouja ipod. Janis en Norah Jones en ook lekkere 60 70 hits. En zo even douchen terwijl oviool slaapt. Zo lief meiske ik geniet zo van haar toetje. Ik weet 1 ding dat het super past in mijn leven en ik heel goed gevoeld heb dat dit is wat echt een belangrijk verschil maakt.
Een mens moet toch een hoop keuzes maken, werk, gezin, huis, en sommige heel grote zoals een partner of kind- en wat mooi als het dan bij je terugkomt als echt heel vervullend.
En heel bijzonder hoe ik nu weer leer door een babietje erbij de jongens meer taken te laten doen ( voor hen even minder leuk maar ik weet zeker dat ze er zelfstandiger van worden en dat is best een goede stap voor de leeftijd die ze hebben )
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:47
Het is heel bijzonder viool, zo'n babietje wat zo afhankelijk van je is. Net lag A op mijn buik, zij op haar rug te slapen. Ze werd wakker, rekte zich uit (wat kunnen babies toch leuk uitrekken hè?) en ik voelde haar ribbenkastje. En ik was echt verbaasd dat dat zo perfect was, dat het er is zeg maar. Zo klein maar alles zit erop, net als bij mij maar dan miniatuur. Zo lief
Nouja, volgens lul ik al net zo vaag als Viool ha ha.
Zeg die bv werkt ook niet mee voor de sexlust, dat remt. Denk dat alleen RW hier weer stomende sex heeft . Slim van haar
Nouja, volgens lul ik al net zo vaag als Viool ha ha.
Zeg die bv werkt ook niet mee voor de sexlust, dat remt. Denk dat alleen RW hier weer stomende sex heeft . Slim van haar
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:10
Vandaar ook die naam : RW roze wolk
trouwens ZIJ kreeg een jongen
jij kreeg een meisje zegt genoeg
vaag lulluh ??? Ik ??? En over mn babymeisje he! Ongeloofekijk ik heb mijn man al meerdere malen op zijn werk ( terwijl hij onder een machine storingen lag te verhelpen ) gebeld met " hoe bijzonder het toch was dat zomaar uit 2 mensen zo een schattig perfect kindje geboren kan worden "
** ( en bij sommigen vraag je uberhaupt af of zoiets wel kan )
trouwens ZIJ kreeg een jongen
jij kreeg een meisje zegt genoeg
vaag lulluh ??? Ik ??? En over mn babymeisje he! Ongeloofekijk ik heb mijn man al meerdere malen op zijn werk ( terwijl hij onder een machine storingen lag te verhelpen ) gebeld met " hoe bijzonder het toch was dat zomaar uit 2 mensen zo een schattig perfect kindje geboren kan worden "
** ( en bij sommigen vraag je uberhaupt af of zoiets wel kan )
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:40
Loop met ziel onder arm en knallende koppijn (zie hyves). Wat een prutochtend. Gelukkig ligt mijn lieve Lmeisje heerlijk te slapen. Oh, ik snap jullie helemaal, wat bijzonder he, zo'n miniatuur mensje dat helemaal klopt en zo lief en snoezig is, en dat is dan helemaal van jezelf. En in jezelf ontstaan. Hoe is het mogelijk.
Libidokillers, hmmm, ik weet er nog wel een paar.
Libidokillers, hmmm, ik weet er nog wel een paar.
zaterdag 28 augustus 2010 om 21:02
goedenavond!
Dat is toch achterhaald sardegna? Dat je met bv niet zwanger kan raken???
jaja bij roze wolk springt het dak ervan af haha nee hoor helemaal niet, ik ben gelijk weer aan de pil gegaan omdat ik echt bang ben weer zwanger te raken (gaat bij mij nogal snel) maar daar krijg ik veel hoofdpijn van en ik noem dat zelf zwarte wolken, veel negatieve gedachten, ik moet dan echt niks hebben van man. Ben nu sinds 2 wk gestopt en voel me nu al beter, vind man gelijk weer een stuk leuker!!! Dus nu maar even condooms. dus euh hier is de pil een absolute libbidokiller!!!
maar euh ff serieus, 3 kinderen, avondvoedingen etc, als man de avondvoeding geeft om 22.30 lig ik al vaak te slapen hoor haha
Dat is toch achterhaald sardegna? Dat je met bv niet zwanger kan raken???
jaja bij roze wolk springt het dak ervan af haha nee hoor helemaal niet, ik ben gelijk weer aan de pil gegaan omdat ik echt bang ben weer zwanger te raken (gaat bij mij nogal snel) maar daar krijg ik veel hoofdpijn van en ik noem dat zelf zwarte wolken, veel negatieve gedachten, ik moet dan echt niks hebben van man. Ben nu sinds 2 wk gestopt en voel me nu al beter, vind man gelijk weer een stuk leuker!!! Dus nu maar even condooms. dus euh hier is de pil een absolute libbidokiller!!!
maar euh ff serieus, 3 kinderen, avondvoedingen etc, als man de avondvoeding geeft om 22.30 lig ik al vaak te slapen hoor haha
zaterdag 28 augustus 2010 om 22:21
RW, met bv heb je minder zin in sex en geen sex is geen kind dus de beste anti conceptie.
Snappie? .
Maar was gezellig gister .
Meisje is van slag: gisteren al 2x gevoed 's nachts en afgelopen nacht was het ook al 4 uur en half 7
Verwende moeder is van haar à propos
Tieger, tijd voor -daar zijn we weer- sex. Dan komt die mooie baby echt wel.
RW een jongen en ik een meisje . Gelukkig heb ik ook 2 jongens, dus het kan hier ook gezellig zijn in bed.
Genoeg schunnige praat
Snappie? .
Maar was gezellig gister .
Meisje is van slag: gisteren al 2x gevoed 's nachts en afgelopen nacht was het ook al 4 uur en half 7
Verwende moeder is van haar à propos
Tieger, tijd voor -daar zijn we weer- sex. Dan komt die mooie baby echt wel.
RW een jongen en ik een meisje . Gelukkig heb ik ook 2 jongens, dus het kan hier ook gezellig zijn in bed.
Genoeg schunnige praat
zaterdag 28 augustus 2010 om 22:34