Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Nee, maar ik moet zeggen, ik voel wél heel veel in buik en bij mijn billen. Zit me inmiddels zelfs af te vragen hoe de weeën de vorige keer ook al weer aanvoelden

Knoflooksoep smaakt goed, past ook goed bij dit weer Voor de liefhebbers: de gepofte knoflooksoep van de recepten op ah.nl. Supermakkelijk te maken, je hoeft er haast niet naast te blijven staan. Af en toe roeren is wel handig, anders koekt de bodem wat aan Zal man niet blij van worden...
mijn baby is van slag: slaapt al vanaf week 2, 3 door en nu ineens sinds 3 nachten niet meer . Op zich niet zo erg, 1x per nacht maar ze komt dus 1x (op onduidelijk tijdstip, 2 uur, half 5, 4 uur) en om 6 uur! Dat is killing...

Hopelijk een faaaaaase. Even flink inhalen ofzo. Ze was dus best licht dus mss moet er wat bij? Maar moet dat midden in de nacht?!?! Nouja, zoals Viool ook zegt: alles voor de baby .

Maar stiekem ben ik toch niet blij natuurlijk.

Tieger, ik dans een weeëndansje voor je! You go girl!
JOEHOEOEOEOEOEOE, Tiegerbabyyyyyyyyy???!!!!!!

We zitten hier met zijn allen op je te wachten! Kom maarrrrrrr!

Tussen alle seksverhalen door wil ik even kwijt, dat verhuizen HEEL ERG STOM is.....

STOM STOM STOM STOM!!
quote:amalia schreef op 30 augustus 2010 @ 14:10:

Maar stiekem ben ik toch niet blij natuurlijk.

Sorry, maar....

Lijkt me heel vies Tieger, sorry .

En de weeën herken je wel hoor, daar hoef je niet over na te denken.

Baby in bed, zoon 2 voor tv, zoon 1 op school: badkamer is gepoetst, schone kinderbedden en de was + droger (sorry Sardegna) staan aan.

Ook nuttig bezig toch ?
Nee joh, verhuizen is leuk. Weer alles nieuw, en fris, en opgeruimd, en je bent alles kwijt, en na een jaar weet je nog steeds niet waar je alles moet laten en waar nu de vaste plek van dat belangrijke item ook al weer was. Helemaal met een man die een andere manier van opruimen en indelen heeft dan jijzelf. En die structuur (in welke doos heb ik ook al weer wat gestopt) niet belangrijk vond

Verhuizen doe ik alleen nog maar met verhuismeneren, en never nooit niet meer zelf. Heerlijk vond ik het. We hadden zelfs tijd om treinkaarten te kopen op het station, naar de kapper te gaan, noem maar op. Geen problemen mee, alleen het klussen was wat minder...
quote:tieger schreef op 30 augustus 2010 @ 14:12:

[...]

Sorry, maar....

Ha, wacht maar mevrouwtje... Jij krijgt je portie nog wel!
Ja, ik weet dat ik de weëen wel zal herkennen, daar ben ik absoluut niet bang voor Maar het zijn net de steekjes die ervoor zitten, die misschien ook al wel wat doen. Hahaha, ik zit er echt op te wachten, valt het op?
quote:amalia schreef op 30 augustus 2010 @ 14:15:

[...]

Ha, wacht maar mevrouwtje... Jij krijgt je portie nog wel!Weet ik, maar toch... ik ga er niet vanuit dat mijn kind al meteen doorslaapt met 3 weken
Ga je er wel van uit of niet van uit ?

na een mviool die doorsliep, niet uitsliep en ook niet insliep, eigenlijk was hij altijd wakker en wel altijd vrolijk en aanwezig wakker........ Ben ik blij met alles

dus oviool komt om 12, half 3 en 5 uur, maar ik vind t best. Daarna slaapt ze verder i p v de dag te beginnen in de nacht !

Maar Amalia doorslapen moet ik toegeven dat zou toch geweldig zijn, maar voor mij ver van mn bedshow.

@rikst WAAR lees jij de sexverhalen dan ?

Je bedoeld de eens per week sex verhalen ? De getver getver rubberen bandenlucht sexverhalen ? De gauw de baby slaapt de kinderen lego-en sexverhalen ? De non existing sex - sexverhalen? Haaaahaaaaa. Ik maar terugscrollen op zoek naar DE sexverhalen van het fullhouse topic maar niks gevonden hoor
quote:amalia schreef op 30 augustus 2010 @ 14:14:

de was + droger (sorry Sardegna) staan aan.

Ook nuttig bezig toch ?Ha ha, alleen voor mezelf anti hoor, ik bekritiseer niemand. Stiekem zijn het nl hele handige apparaten, zeker met dit regenachtige weer, dat snap ik heus wel. Gister zei iemand toevallig nog tegen mij: je kunt toch gewoon een droger aanschaffen en dan kiezen of je 'm aanzet of niet? Yeah right, ik koop 'n droger om 'm vervolgens niet te gebruiken.
Sex verhalen, wat zijn dat, een soort sprookjes ofzo??
Rikst, verhuizen is idd HEEL STOM!!!!!!!!!!!!! Succes ermee.

Ja, weeëndans voor Tieger, zet 'm op!

Arme Amalia, 2 x eruit per nacht valt erg tegen als je al 2 maanden doorslapen gewend was Denk maar aan Viool en mij als je 's anchts in de weer bent, dikke kans dat 1 van ons (of wij allebei) ook bezig is/zijn
Knoflooksoep lijkt mij trouwens ook extreem smerig, yek.
Oh, maar Sardegna, wij hebben afgelopen zomer ook heel burgerlijk een droogmolen voor in de tuin aangeschaft hoor. Maar in ons vorige huis droogde het gewoon niet, en hadden we altijd was in de kamer hangen. Nu niet meer

viool, ik ga er niet vanuit dat m'n kind meteen al doorslaapt. Oké, uitslapen dan weer wel Maar da's ook de ervaring met de andere twee
Droogmolens zijn idd héél buma, hi hi. Niet-drogende was een grote ergernis.

Amalia: Alles gaat in fases bij baby's, dus A's rommelnachten ook! (alleen duren sommige fases heeeeeel erg lang, sorry.....)
Jaaaaa, precies, de non-existing seks seksverhalen, viool, ja, die bedoelde ik!

Zo te lezen is er alleen bij 5x5 enige actie....

Tjongejonge, ik zit zelfs zonder baby momenteel al in de zelfde fase als Viool: GA WEG!!!!! ROT OP! SLAAAAAPEN! Dat beloven nog leuke tijden te worden hier!

Amalia, waaaaah, nee, tuurlijk ben je niet blij....Ik hoop idd voor je op een faaaaaase...

Knoflooksoep?? Mmm, Tieger, moet zeggen, dat het mij ook niet echt heel lekker lijkt....Maar wie weet werkt het nog lekker weeenopwekkend zo'n pittig, pruttelend soepje!

Nou ja, hier dus besloten dat ik voorlopig NIET MEER GA VERHUIZEN! Pffff, we kunnen eten, douchen, slapen, dus dat is al heel fijn, maar verder staan overal dozen en troep en nog meer rommel. Ik heb nog een extra vuilcomtainer laten komen en ga nu de hele garage radicaal leegruimen. Man heeft echt even dikke vette pech met zijn verzamelwoede. Weg met die meuk!

Viool, ik vind het echt knap, dat jij het allemaal zo volhoudt daar in je huis, dat nog midden in de verbouwing zit.

Ik trek dit al niet.

O, en kat is ook nog steeds weg....Nu al 1 1/2 week. Had vorige week echt 100 briefjes ofzo in de brievenbussen gedaan. En vandaag voor het eerst een belletje van een mevrouw die dacht em gezien te hebben. Ik helemaal blij. Zegt ze op het laatst. Jaaa, met zo'n witte snoet! Neeeeeeeee, hij heeft geen witte snoet! GVD GVD! Kijk op de foto, doos! Ok niet aardig, maar was zo blij en dan dit...bluh! Heb vriend de laatste info van mevrouw niet gegeven en hem toch even nog een extra rondje laten lopen daar.
Mmmm, volgens mij zit ik ook in een faaaaaaase vandaag. En die is NIET gezellig...
quote:[message=7021479,noline]rikst schreef op 30 augustus Heb vriend de laatste info van mevrouw niet gegeven en hem toch even nog een extra rondje laten lopen daar.

Had vriend een strafrondje nodig?

Zielig Rikst, voor je kat. Hoop nog niet opgeven hoor.
Rikst hou moed hè? Heb je het asiel in omliggende dorpen ook gebeld? Dat werkt niet allemaal lekker samen soms. Kat van mijn zus zat ook 2 weken in het asiel terwijl ie allang als vermist was opgegeven her en der
Oh Rikst, dat schiet niet op... is ie gechipt? En stom, niet kijken naar de foto, zeker een witte snoet, dat valt nogal op als die ontbreekt....

En rustig aan hoor, met het uitpakken. Gewoon doos voor doos, ruimte voor ruimte. En waar mogelijk ook dozen in kasten zetten, dan zie je ze niet meer Hier was het streven om eerst de kamers van de kinderen op orde te hebben, en daarna de rest. We hebben nu nog een paar dozen staan, eentje met cd's, en eentje met allerlei verzorgingsdingen. Missen we allebei dus niet echt...
Rikst wat rot zeg dat je blij gemaakt werd met een dooie mus !

Ik hoop dat je kat gauw opduikt!

Ik heb nu zoveel mogelijk alle dozen, zakken, tasjes en " waar hoort het spul " op 1 rommelkamer. En daar mag het echt rommelig zijn. De andere kamers PROBEER ik dan enigszins huiselijk te maken.

Dames ik ben erg ! Ik sta net op de bruiloft v vrienden op het stadhuis tegen vrienden te verkondigen dat ik een heeel knap mooi kind heb. Serieus ! Ik zeg het gewoon !

Haaahaaaa je zou ze toch die mensen die zoiets staan te verkondigen
Ik irriteer me echt he ! Naast de vaatwasser die alweer 2 of 3 weken kapot is, is nu ook de wasmachine kapot sinds het weekend.

Pffff!! En het probleem is juist : het hebben van een technische man, want die " maakt" het wel. Hij kan dat ook. Maar heeft geen tijd.

Dus er staan hier 2 kapotte fietsen, een bus, een vaatwasser, een wasmachine ....
Bengel, kan de full house koffie naar vogende week? (ook op hyves gevraagd, maar weet niet of je daar checkt). Als ik je hier en daar niet zie sms ik wel even.
Oh Viool, irritant is dat... Bij de wasmachine zou ik al zoiets hebben van "die moet nú gemaakt, anders sta ik morgen bij de winkel en heb ik morgenmiddag een nieuwe". Daar wil ik niet zonder...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven