tetterettes tetteren augustus uit
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:10
Ik heb dinsdagochtend 2 adresjes om te werken. De een is van 9 tot 12 en de ander is van 9 tot 12. Knap he?
Ben net begonnen aan het poetsen van kamer van dochter. Een uur bezig geweest met uitzoeken van alle troepjes en nog niet klaar. Morgen maar even verder.
Ik dacht even dat ie bij jou bezig geweest was in de tuin...
Ben net begonnen aan het poetsen van kamer van dochter. Een uur bezig geweest met uitzoeken van alle troepjes en nog niet klaar. Morgen maar even verder.
Ik dacht even dat ie bij jou bezig geweest was in de tuin...
Het Viva forum is papaja.

vrijdag 27 augustus 2010 om 20:14
Zo, daar ben ik ook weer! Pijn is gelukkig bijna weg nu, die dingen werken dus als een tiet. I Arthrotec! Nog wel snotterig en hangerig, past perfect bij het weer dus. Maar wat een verschil met daarstraks, jezus wat deed dat pijn. Lekker een paar uurtjes geslapen en nu val ik om van de honger. Gelukkig gisteren een grote pan nasi gemaakt dus dat hoeven we nu alleen maar op te warmen, eitje bakken en klaar.
Ik ben mijn eigen bananenschil

vrijdag 27 augustus 2010 om 20:37
Lekker doen Bieb
Ik heb de goudenrok binnen.. Hij is lelijk, maar swa, hij gaat super staan bij mijn gouden schoenen
http://link.marktplaats.nl/369085411
Ik heb de goudenrok binnen.. Hij is lelijk, maar swa, hij gaat super staan bij mijn gouden schoenen
http://link.marktplaats.nl/369085411

vrijdag 27 augustus 2010 om 20:40
Sow heee wat een sloerieschoenen. Geweldig! Passen prima bij het rokje.
De hakken van die andere schoenen zijn prachtig.
Ik zit Hollands got talent te kijken en Gordon heeft zijn haar strak naar achteren gesmeerd.... ziet er niet uit.
Olijf, fijn dat je geen pijn meer hebt. Ben je nu niet heel wazig?
De hakken van die andere schoenen zijn prachtig.
Ik zit Hollands got talent te kijken en Gordon heeft zijn haar strak naar achteren gesmeerd.... ziet er niet uit.
Olijf, fijn dat je geen pijn meer hebt. Ben je nu niet heel wazig?
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:50
Bedankt voor de beterschapswensen allemaal!!!
Ratteke, fijn dat het beter gaat èn dat je naar de tattoomeneer kon! Ben zó benieuwd!!!
Fantje: idd volhouden, rit uitzitten (maar niet ten koste van alles!!) en dossier opbouwen. Maar als post-it miep èn manager allebei al op de wip zitten, komt hun crankyness naar jou misschien ook wel daar vandaan: jij zit voorlopig nog gebeiteld, hebt met de bezoekers, de buren èn de board geen mot en je bent ook nog eens lekker bezig met alles wat je organiseert!
Als je het aankunt zou de rit uitzitten nog wel eens heel leuke dingen voor jou op kunnen leveren denk ik!
Maar trap niet in die valkuil dat je gaat denken dat niet aankunnen gelijk staat aan falen!!! Want dan komt ik hoogstpersoonlijk naar Kale Gary om 'n beetje verstand bij je naar binnen te gieten!
Olijf, goed te lezen dat jij ook weer wat opgeknapt bent!!
Its, precies mijn gedachte: prachtige schoenen om ergens mee te gaan zitten
Bieb: goed levenswater geven dan, dat verlepte blaadje van je
Tonks: dank je wel lieverd, van die boodschappen en stoomreiniger en zo
Ratteke, fijn dat het beter gaat èn dat je naar de tattoomeneer kon! Ben zó benieuwd!!!
Fantje: idd volhouden, rit uitzitten (maar niet ten koste van alles!!) en dossier opbouwen. Maar als post-it miep èn manager allebei al op de wip zitten, komt hun crankyness naar jou misschien ook wel daar vandaan: jij zit voorlopig nog gebeiteld, hebt met de bezoekers, de buren èn de board geen mot en je bent ook nog eens lekker bezig met alles wat je organiseert!
Als je het aankunt zou de rit uitzitten nog wel eens heel leuke dingen voor jou op kunnen leveren denk ik!
Maar trap niet in die valkuil dat je gaat denken dat niet aankunnen gelijk staat aan falen!!! Want dan komt ik hoogstpersoonlijk naar Kale Gary om 'n beetje verstand bij je naar binnen te gieten!
Olijf, goed te lezen dat jij ook weer wat opgeknapt bent!!
Its, precies mijn gedachte: prachtige schoenen om ergens mee te gaan zitten
Bieb: goed levenswater geven dan, dat verlepte blaadje van je
Tonks: dank je wel lieverd, van die boodschappen en stoomreiniger en zo
vrijdag 27 augustus 2010 om 21:14
Ratteke, ik weet niet of ik waziger ben dan normaal Nou ja, ik denk het wel want ik heb hier bijgelezen maar kan alles nu ff niet echt op een rijtje krijgen. Blij dat jij ook wat opgeknapt bent!
En Vroon, voel jij je nu ook wat beter?
Fantje, heb je verhaal gelezen en sluit me even gemakshalve aan bij de rest Jij bent niet gek, hullie zijn dat!
Ik ga zo ff lekker douchen want ik voel me erg vies.
En Vroon, voel jij je nu ook wat beter?
Fantje, heb je verhaal gelezen en sluit me even gemakshalve aan bij de rest Jij bent niet gek, hullie zijn dat!
Ik ga zo ff lekker douchen want ik voel me erg vies.
Ik ben mijn eigen bananenschil