Hij is 7 jaar jonger..

28-08-2010 23:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik, gescheiden, 30 jaar, 2 lieve kinderen ontmoette heel kort geleden een fantastische jongen. Wat ik nooit had verwacht, is dat hij me vlinders zou bezorgen en dat ik m mis als ie niet bij me is.

We hebben veel gezamelijke vrienden die er nu nog grapjes over maken, maar we hebben het echt zo gezellig samen..

Bij hem zijn er terechte twijfels ivm met mn kinderen, en hij ziet dat niet zitten, maar het gevoel naar elkaar is zo sterk..

De kans is miss klein, maar ik hoop dat ie daar straks in bijtrekt en ervaart dat het geen probleem hoeft te zijn

De 'buitenwereld' weet nog niet echt van ons samenzijn, en mn kinderen wil ik er voorlopig buitenhouden, eerst kijken hoe het verloopt.

Ik ben een open boek, en straal het al snel uit als ik iemand leuk vind, maar trek me ook veel van andermans mening aan..

Ben benieuwd of er geslaagde ervaringen zijn met dit leeftijdsverschil (dat de vrouw ouder is en/of kinderen heeft)
quote:bijrijdstertje29 schreef op 28 augustus 2010 @ 23:43:

Hoe en wanneer ga ik dit mijn familie vertellen... Want hier zitten ze niet op te wachten......!!!Waarom zouden ze hier niet op zitten te wachten? Jij bent gelukkig!!!!! Waarschijnlijk zit je familie daar WEL op te wachten. Ik vind 7 jr verschil helemaal niet veel!
Als jij er een probleem van maakt, van dat leeftijdsverschil, gaat je omgeving dat zeker ook doen. Als jij vindt dat dat leeftijdsverschil er niet toe doet, is de kans veel groter dat je omgeving daar in mee gaat.

Des te langer je wacht met vertellen, des te meer ammunitie je je familie geeft. Want niet alleen kom je met een veel jongere partner aanzeilen, je vond het kennelijk ook nog nodig 't stiekem te doen allemaal!

Gewoon vertellen op 't moment dat je dat wil, en het leeftijdsverschil niet benoemen. Als ze vragen hoe oud hij is gewoon antwoorden natuurlijk, maar alle andere opmerkingen en vragen doen er niet toe. Omdat het leeftijdsverschil er voor jou ook niet toe doet en dat moet voor je familie genoeg zijn.
Joh, ik ben al 15 jaar bijzonder gelukkig met een partner die 5 jaar jonger is dan mij. Leeftijd doet er helemaal niet toe (tenzij je in het illegale circuit gaat rondhangen natuurlijk) en als je familie daar lastig over gaat doen? Moet je ze uitlachen, wat weten hun nu?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Het is toch jouw leven? Jij moet gelukkig met hem worden, niet je vrienden of familie.
Ik ken zo een stel dat pasgeleden is getrouwd (hij halverwege de twintig, zij begin de dertig) en ook daar was een kind uit eerdere relatie in het spel.

dus ik zou zeggen, ga ervoor! :D
Ik heb ook een jongere partner en ben dolgelukkig met hem. Zolang je er zelf geen problemen van maakt, doet de buitenwereld dat ook niet. En doen ze dat wel, er gewoon boven staan...
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
Veronica, dat is zo, dat ze dan denken dat ik het stiekem heb gedaan, maar ik lijk wel eerst een paar maanden te moeten bewijzen dat het wel kans van slagen zou kunnen hebben. Dat ik dan kan zeggen; zie je nou wel!

Voor hem is het ook niet niks..en miss past het niet in zijn leven, maar wil niet dat de deur nu al tegen mn neus aan word gegooid.

Soms moet je wel eens in het diepe springen..Hopelijk doet hij dat ook...
7 jaar is toch niks joh?
Nu al bedankt voor de reacties! Dat helpt me weer even positiever er tegen aan te kijken!
Het kan zker goed gaan,ik heb een vriend van 10 jaar jonger en heb ook 2 kinderen,waren 21 en 31 toen we elkaar leerden kennen,nu bijna 16 jaar verder nog dolgelukkig en verliefd op elkaar!
Op een oude fiets moet je het leren en op een jonge moet je crossen!

Wees gewoon blij, geniet ervan.
Ik ben net 40 geworden, vriendlief wordt 32 in december. Niks aan de hand toch? Als jij gelukkig bent en hij ook,wat maakt leeftijd dan uit.
Mijne is elf jaar jonger, en het is de gelijkwaardigste, leukste en minst oppervlakkige relatie die ik in mijn hele leven heb gehad.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:JJ80 schreef op 29 augustus 2010 @ 00:45:

Op een oude fiets moet je het leren en op een jonge moet je crossen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
oh my god hij is 7 jaar jonger.....ja en?
sja... een vriendin van me was 38, en hij 23.... zij had al 4 kinderen. Nu,12 jaar later, hebben ze nog steeds een relatie en samen 1 kind. En ze zijn echt super gelukkig samen....Hij is ook nog es een super pappa voor de andere kinderen.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Toen ik 3 jaar geleden ontdekte dat de jongen die ik heel leuk vond 10 jaar jonger was schrok ik me ook rot. Zou nooit kunnen werken, dacht ik. Gelukkig zag hij dat anders en zat ik ernaast. Onze zoon (1) maakt er ook geen probleem van.

Gewoon doen dus. Als ze zien dat jullie gelukkig zijn maken ze er heus geen probleem van.
quote:Rary schreef op 29 augustus 2010 @ 03:35:

sja... een vriendin van me was 38, en hij 23.... zij had al 4 kinderen. Nu,12 jaar later, hebben ze nog steeds een relatie en samen 1 kind. En ze zijn echt super gelukkig samen....Hij is ook nog es een super pappa voor de andere kinderen.Wat is er met die andere 3 kinderen gebeurd??
quote:Bianca40 schreef op 29 augustus 2010 @ 08:52:

[...]

Wat is er met die andere 3 kinderen gebeurd??

Goed lezen. Samen hebben ze 1 kind, hij is ook een leuke papa voor de overige kinderen. Totaal komt dan op 5 kinderen :-)

@TO. Geen problemen van maken. Gewoon heerlijk genieten en de tijd zal leren hoe het verder gaat.
quote:ronniemitchel schreef op 29 augustus 2010 @ 02:28:

oh my god hij is 7 jaar jonger.....ja en?

Ik weet ook, dat het soms niet hoeft uit te maken, net hoe iemand zich gedraagt, maar hij heeft een grote vriendengroep, allemaal vrij jong en meeste nog lang leve de lol en vrijgezel. En dan komt hij aan met een vrouw van 30.

Hij vind het ook doodeng omdat ik al kinderen heb, dat zegt hij ook eerlijk. Ik heb hem verteld dat hij dat op zn beloop moet laten.

Dat ik zo 'dichtbij'komt, vind hij al eng, want dat is hem ook nog nooit eerder overkomen. De hele situatie is dus vrij nieuw voor m.

Hij vroeg, of het om 1 ding ging of ook om de echte ...(zijn naam).

Nu heb ik een gedichtje gesmst, waarin het duidelijk is, dat het om veel meer gaat. Volgens mij gaat hij dichtklappen als hij dat leest, maar ja, dit ben ik, en ik ben eerlijk....
Die van mij is 11 jaar jonger, nog nooit zo'n leuke relatie gehad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat kan jou het schelen wat je familie ervan vind?!

(je kinderen wel natuurlijk, maar je voelt zelf wel aan wanneer het de tijd is om hen in te lichten)

De dag dat ik mijn families goedkeuring nodig heb om mijn leven in te vullen, zal de dag zijn dat ik alle banden doorsnij.

En wat ALS ze het er niet mee eens zijn?

Ga je dan de boel beeindigen?

Gewoon lekker genieten van elkaar en laat de mensen maar denken.

Zo denk ik nog steeds, met mijn liefde die 6 jaar jonger is.

:-D
quote:keedy schreef op 29 augustus 2010 @ 09:45:

[...]

Goed lezen. Samen hebben ze 1 kind, hij is ook een leuke papa voor de overige kinderen. Totaal komt dan op 5 kinderen :-)

Zo ja.
Blij te lezen dat deze relaties dus wél goed kunnen gaan!

Vandaag kwam mn broer met sch.zus langs. We hebben een hechte band en zijn ook vrienden van hem.

Ze hadden al eea gehoord,en vroegen hoe het zat. Ze waren positiever dan ik dacht. Miss dat zij ook onze vader en moeder wat kunnen geruststellen..., mochten zij het via via horen..

Vanavond zien we elkaar in het bijzijn van al zijn vrienden.. klein beetje zenuwachtig!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven