Miskopen

29-08-2010 15:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Paar maanden geleden heb ik zo'n mooie grote dure aluminium pedaalemmer gekocht. Wat heb ik hier spijt van zeg, ik krijg de volle vuilniszakken er met moeite uit, de volle zak wordt vacuüm gezogen of zo. Hebben jullie ook wel eens zo'n miskoop?
Nooit gehad

Echt nooit
echt niet
Ik ook niet
Gewoon echt niet.
heel stom Ouwe

Zou mij nooit overkomen
Mij wel, maar het is me toch nooit overkomen.
Help!!! Ik heb een afval probleem
Gebeuren alleen hebberTs die een godsvermogen betalen voor een overgewaardeerde hippe prullenbak .

Zouden er meer forumsters zijn die zo'n miskoop hebben begaan? Misschien een ruilhandeltje beginnen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
geintje hoor ouwe, je hebt toch wel een keer dat ene topic gelezen die ook hierover ging?
Zeg dat tegen die eikelwijven die zo'n prullenbak aankopen.............
Nou, klik jij die link eens aan schat, krijg ik een rood beeld met een waarschuwing dat er een virus zit hahahah ahha.

(ja ik ken mijn pappenheimers )
Nee mylenevalerie, helemaal niet gelezen, helaas. Anders had ik dat kreng niet eens gekocht.
Zou ik toch maar eens doen Ouwe
Maakt niet uit welke afvalemmer je koopt het zijn allemaal ondingen waar je de zak niet heel en makkelijk uitkrijgt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
* pruttelt nog wat na *
Ik heb helemaal geen afvalemmer. De man van de zus van de moeder van mijn man haalt hier elke dag de vuilniszak op.
Nou, ik vermoed dat het probleem zich voordoet omdat de emmer rond is, hierdoor wordt hij denk ik vacuüm gezogen. Bij een vierkant bak komt er lucht onder de vuilniszak op het moment dat je de zak optilt, bij een ronde niet. Ik denk dat ik met een hete spijker wat gaten prik aan de zijkanten van de plastic binnenemmer...
Wordt ie ook nog eens onverkoopbaar Ouwe, zou ik niet doen.

Ik heb ook nog geen vuilnisbak. Vind ze zo lelijk in de keuken staan.
Volgens mij is het wel de vorm van de afvalemmer die voor het vacuüm zuigen zorgt maar ik denk niet dat gaten prikken het probleem zal verhelpen.
Ik ook niet ik heb wel een vacuum gezogen oom senseo apparaat, waar ik spijt van heb.
Heeft geen zin ouwe, de bak moet echt taps toelopen wil het soepeltjes gaan

Ik ben in het bezit van een peperdure bak en het is een Drama elke keer ( om de dag) als de zak verwisseld moet worden

Ik begin met een soort en met van beenklem achtige dans om de vuilnisbak heen in de hoop de bak tussen mijn knieen te klemmen, om vervolgens een soort van ruk-trek beweging te maken waardoor het handvat van de binnenemmer vastslaat in de vuilniszak

Vervolgens ga ik heel hard vloeken en rare geluiden maken, scheurt de vuilniszak, pak ik alsnog de hele klote emmer op en kieper hem leeg in de kliko voor de deur

Daarna kan ik al vloekend de uit de gescheurde vuilniszak gevallen meuk gaan opruimen en geef ik de bak een trap waardoor ik afgelopen week mijn voet moest hechten met een hechtpleister want blote voeten en de onderkant van het pedaal is loeischerp

Verder ziet hij er mooi uit
Hoezo dat?
Wahaahaha. Die Google-ads, gelijk een Wesco-banner. Jullie ook?
FUCK WESCO!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven