Miskopen
zondag 29 augustus 2010 om 15:35
zondag 29 augustus 2010 om 16:42
quote:dangeensuus schreef op 29 augustus 2010 @ 16:00:
[...]
blablablablabla JA!!! Maar daar hebben ze niet over nagedacht bij Wesco, nee ben je besodemieterd! Eerst kwam ik al tot de ontdekking dat de deksel er niet af kon maar dat het een massieve metalen huls is die je over de binnenbak heen zet
En toen zaten de zakken vast!
GRRRR en voor 250 pleuro wil ik er van genieten!Nou bij mij zitten er wel enkele gaatjes aan de onderkant van de pendaalemmer. Ook drie rubberdopjes waar de binnen emmer op staat.
[...]
blablablablabla JA!!! Maar daar hebben ze niet over nagedacht bij Wesco, nee ben je besodemieterd! Eerst kwam ik al tot de ontdekking dat de deksel er niet af kon maar dat het een massieve metalen huls is die je over de binnenbak heen zet
En toen zaten de zakken vast!
GRRRR en voor 250 pleuro wil ik er van genieten!Nou bij mij zitten er wel enkele gaatjes aan de onderkant van de pendaalemmer. Ook drie rubberdopjes waar de binnen emmer op staat.

maandag 30 augustus 2010 om 14:25
Miskoop van de maand: handgrasmaaier. Op zich niks mis mee om elke week een paar baantjes te trekken over het grasveld(je). Geeft ook een nostalgisch geluid. Maar : de opvangbak duvelt er steeds na 3 meter vanaf. En om nou al dat gras weer bij elkaar te gaan harken: daar zijn we eerlijk gezegd gewoon te lui voor... ondanks het kleine grasveld.
maar ja, een motormaaier met vaste opvangbak is ook weer een tikje overdreven. en duur.
*droomt van betegelde achtertuin*
maar ja, een motormaaier met vaste opvangbak is ook weer een tikje overdreven. en duur.
*droomt van betegelde achtertuin*
maandag 30 augustus 2010 om 21:23
Hier al sinds jaren een über vrolijke gele vuilnisbak van de Ikea. Sterk ding, heeft al heel wat verhuizingen overleeft. Enig probleempje wat we tegenwoordig hebben is dat Amerikanen blijkbaar moeite hebben met vuilnisbakken herkennen. Bijna iedereen die voor het eerst op bezoek komt vraagt waar de vuilnisbak is en is dan verbaasd dat dat gele ding in de hoek bedoelt is voor afval. Rare jongens die Amerikanen.
Meest irritante miskoop van de afgelopen weken waren de rokken voor m'n dochter's schooluniform maar die heb ik met winst kunnen doorverkopen.
Grootste miskoop die met wonen te maken heeft: babyhekjes van hout want dat zou mooier staan. Online gekocht omdat er in dit kleine stadje nu eenmaal niets te koop is. Zien er aardig uit maar je krijgt al splinters in je vingers als je ernaar wijst. Niet echt handig met een baby in huis. Denk dat ik ze maar in de garage pleur tot de kinderen het huis uitzijn.
Meest irritante miskoop van de afgelopen weken waren de rokken voor m'n dochter's schooluniform maar die heb ik met winst kunnen doorverkopen.
Grootste miskoop die met wonen te maken heeft: babyhekjes van hout want dat zou mooier staan. Online gekocht omdat er in dit kleine stadje nu eenmaal niets te koop is. Zien er aardig uit maar je krijgt al splinters in je vingers als je ernaar wijst. Niet echt handig met een baby in huis. Denk dat ik ze maar in de garage pleur tot de kinderen het huis uitzijn.