Wanneer mag dat week-up ding eindelijk weg?

29-08-2010 20:22 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat stomme plaatje met dat komkommerhorloge, dus. Die was ik vorige maand al zat, maar nu begint ie me echt wel mijn neus uit te komen.

Sterker; ik ben al geen fan van de week-up, en ik vond die wisselende plaatjes al vaker irritant dan dat ik er voorzichtig om moest glimlachen, maar vooruit dan maar. Dat er nu echter al eeeeeeeeeuwen (was dat niet al voor mijn vakantie? Echt al van ergens in juli ofzo?) dat stomme komkommerhorloge staat, tja. Hadden ze de week-up niet gewoon met vakantie kunnen sturen? Even een maandje géén plaatjes?

Nou ja, de moraal van dit verhaal; ik verveel me en dat komkommerhorloge is stom. Dus.
668, the neighbour of the Beast
Waar heb je het in vredesnaam over???
Toevallig heb ik vanmorgen hetzelfde gedacht
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ergens rechts onder in je scherm Nammma. Onder de blogs en Viva tipt. Daar staat de weekup, waar al honderd jaar hetzelfde -niet grappige- plaatje van een komkommerhorloge staat.

En nee hoor, 't is niet van levensbelang, maar er zijn al topics geopend om stommere dingen, toch?
Overigens had ik toen ik twee weken geleden terug kwam van vakantie al zoiets van "staat dat kreng er nu nog?!".

En vandaag log ik weer in en zie ik dat kreng NOG staan. Dus zodoende.
Ik had meer moeite met de paarse vibrator van een paar maanden geleden. Maar eerlijk is eerlijk... dit is ook iritant.
Misschien moet je dan zelf een leukere inzenden, want als ik zo kijk wat er na dat komkommerding is ingezonden dan begrijp ik wel waarom die blijft staan: Creaties WeekUp Viva
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Marels, ik meende dat Naomi aangegeven had dat de redactie van viva de nieuwe weekup handmatig moet goedkeuren voor die geplaatst wordt (vanwege ge-OH met ongepaste weekups in 't verleden denk ik) en 't was zóóóó druk geweest dat ze d'r niet aan toe gekomen waren...
komkommertopic
Ik denk dat Kippie wel weet hoelang hij er al staat .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alles beter dan deze;

quote:Jorina schreef op 29 augustus 2010 @ 20:41:

Alles beter dan deze;

[afbeelding] kzou het wel humor vinden van Viva als ze die plaatsen om van het gezeur gecorrespondeer over de komkommertijd af te zijn.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Veronicas schreef op 29 augustus 2010 @ 20:37:

Marels, ik meende dat Naomi aangegeven had dat de redactie van viva de nieuwe weekup handmatig moet goedkeuren voor die geplaatst wordt (vanwege ge-OH met ongepaste weekups in 't verleden denk ik) en 't was zóóóó druk geweest dat ze d'r niet aan toe gekomen waren...

Wat een gezeik.

Dan ga ik nu kijken naar de andere dramatische inzendingen...
quote:Dana schreef op 29 augustus 2010 @ 20:44:

[...]

kzou het wel humor vinden van Viva als ze die plaatsen om van het gezeur gecorrespondeer over de komkommertijd af te zijn.Ik ben dan ook weer niet zó zuur en gefrustreerd dat ik de redactie er om ga mailen
Achteraansluiten Marles...ben al weken aan het zeiken over dat stomme ding. En nu is Naomi op vakantie dus schiet het al helemaal niet op.
Zeiken doe ik niet aan hoor, ik moest alleen even mijn frustratie delen. Ik zeg al, er over gaan mailen en doen vind ik het echt niet waard. Ik kijk er wel langs. Maar toch, hij is echt STOM he
Ik mail ook niet, ik zanik alleen bij Naomi in haar vragentopic. Niet dat het helpt overigens...denk dat het onderaan haar to do listje staat.
Nu je het zegt, zie ik het pas. Het was me dus nog niet opgevallen, omdat ik op het forum kijk en verder niet.
quote:mylenevalerie schreef op 29 augustus 2010 @ 20:40:

Ik denk dat Kippie wel weet hoelang hij er al staat .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Kipstra schreef op 29 augustus 2010 @ 20:54:

Ik mail ook niet, ik zanik alleen bij Naomi in haar vragentopic. Niet dat het helpt overigens...denk dat het onderaan haar to do listje staat.Ik weet het wel zeker onderhand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook ik sukkel erachteraan op het vraag het naomi topic. Kan me echt aan zoiets ergeren. Is ook niet goed he.
Deze vind ik echt naar

Overigens ook al zouden ze geweldig zijn dan nog zou ik het vervelend vinden als ze zo lang blijven staan.
dubbel
Helemaal mee eens! Ellendig ding! En al helemaal nu ik door het weer toch al niet meer in de zomer-;/komkommertijdstemming ben!
Ik zal eens kijken of ik er wat aan kan doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven