3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
zondag 29 augustus 2010 om 21:04
Floor, ik snap dat je je dat wel eens afvraagt, maar jij bent geen opgever dus het blijft een gedachte
maar ik snap echt heel goed dat geen enkel woord dit gevoel kan wegnemen. Laat het er zijn als een gegeven, maar laat het je niet leiden, (ben ik nog te volgen? )
maar ik snap echt heel goed dat geen enkel woord dit gevoel kan wegnemen. Laat het er zijn als een gegeven, maar laat het je niet leiden, (ben ik nog te volgen? )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 29 augustus 2010 om 21:18
Floor, dat is aan de ene kant niet normaal... aan de andere kant moet ik eerlijk zeggen dat ik met mn ex ook nog altijd een vertrouwensband heb, en niet meer dan dat! Soms als hij het even niet meer ziet zitten dan belt hij mij... en andersom. Ik merk dat Bianco dat ook met zn ex heeft, ze spreken elkaar niet vaak maar als ze elkaar spreken dan 'voel' je die vertrouwdheid. En dat heeft verder niks te betekenen, ook niet als ik (of jij) er de brui aan zou geven.
zondag 29 augustus 2010 om 21:20
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 augustus 2010 @ 21:18:
Goedenavond.
Ik zou dat zeker niet fijn vinden en vind het ook niet normaal. Kun je Bianco niet vragen om het een beetje af te ronden na een half uurtje ofzo? Of dat hij je in ieder geval steunt als jij dat doet?Ho ho... we gaan niet partnerruilen he?? WerBer lijkt me werkelijk een schatje maar ik heb echt mn handen vol aan Bianco!!
Goedenavond.
Ik zou dat zeker niet fijn vinden en vind het ook niet normaal. Kun je Bianco niet vragen om het een beetje af te ronden na een half uurtje ofzo? Of dat hij je in ieder geval steunt als jij dat doet?Ho ho... we gaan niet partnerruilen he?? WerBer lijkt me werkelijk een schatje maar ik heb echt mn handen vol aan Bianco!!