houtenvloer.
maandag 30 augustus 2010 om 11:25
wie weet een goed middel om een houten vloer streep vrij te maken!!
het zit onder de vegen en strepen en die krijg ik er niet af!!
ik heb het idee dat de vloer door elke keer met speciaal spul hiervoor
te gebruiken,vet geworden is maar ik durf het niet aan om uit mezelf reinigings middel te gebruiken.van andy bestaat reinig en verzord(hout en laminaat).wie heeft er ervaring mee?
het zit onder de vegen en strepen en die krijg ik er niet af!!
ik heb het idee dat de vloer door elke keer met speciaal spul hiervoor
te gebruiken,vet geworden is maar ik durf het niet aan om uit mezelf reinigings middel te gebruiken.van andy bestaat reinig en verzord(hout en laminaat).wie heeft er ervaring mee?
maandag 30 augustus 2010 om 11:31
maandag 30 augustus 2010 om 11:41
het is een eikenhouten vloer en is afgewerkt met was!!de strepen worden veroorzaakt door de zolen van sportschoenen denk ik!!
ik maak de vloer schoon met vloeibaar bijenwas-onderhoudsmiddel
en een paar keer per jaar zet ik hem in de speciale bijenwasspul.
maar de strepen en vegen blijven gewoon zitten!!
ik maak de vloer schoon met vloeibaar bijenwas-onderhoudsmiddel
en een paar keer per jaar zet ik hem in de speciale bijenwasspul.
maar de strepen en vegen blijven gewoon zitten!!
maandag 30 augustus 2010 om 18:05
Wat is er mis met je punt? Hij verandert in 2 uitroeptekens, oogt wat schreeuwerig.
Maar de strepen: Je kunt proberen het weg te gummen met witte gum, met je eigen schoenzool. Maar als je al lang de vloer in de was zet zitten de strepen waarschijnlijk onder de waslaag. Om de vloer dan helemaal streepvrij te krijgen zul je hem moeten opblokken en opnieuw in de was zetten. Is een hoop werk en de kans is vrij groot dat het niet wil.
Dan kun je er beter of aan wennen of een expert naar laten kijken.
Maar de strepen: Je kunt proberen het weg te gummen met witte gum, met je eigen schoenzool. Maar als je al lang de vloer in de was zet zitten de strepen waarschijnlijk onder de waslaag. Om de vloer dan helemaal streepvrij te krijgen zul je hem moeten opblokken en opnieuw in de was zetten. Is een hoop werk en de kans is vrij groot dat het niet wil.
Dan kun je er beter of aan wennen of een expert naar laten kijken.