3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
maandag 30 augustus 2010 om 17:03
Nee chris daar hebben we woensdag een gesprek over. Ben nu al stikzenuwachtig want dan krijgen we ook eindelijk procenten te horen. Hoe groot is de overlevingskans, welke bijwerkingen kunnen we verwachten, wanneer weten we of het aanslaat enz. Soms lijkt het wel alsof ik helemaal niet besef dat hij echt kanker heeft en dood kan gaan en dan ineens overvalt het me.
maandag 30 augustus 2010 om 17:07
Dat kan ik me voorstellen. En ook dat je nerveus bent voor woensdag. Het is ook niet niks waarmee jullie te maken krijgen. Hier op het forum zijn wij natuurlijk alleen maar meelezer (weet eigenlijk niet of je ook mensen IRL kent), jullie ondergaan deze hele situatie. En dan kan ik me voorstellen dat het heel beangstigend kan zijn om te denken aan de toekomst.
maandag 30 augustus 2010 om 17:24
Dank jullie wel. Een paar mensen van het forum
kennen me irl freak en choco zijn zelfs al langs geweest en sommige anderen heb ik ontmoet op meetings.
Maar ik vind iedere reactie op mij waardevol of het nou van een bekende of onbekende is meelezer (haha iPhone verbetert het gewoon naar meelezert hoe erg!) of bekende forumer.
Hij slaapt nu volgens mij wonder boven wonder
kennen me irl freak en choco zijn zelfs al langs geweest en sommige anderen heb ik ontmoet op meetings.
Maar ik vind iedere reactie op mij waardevol of het nou van een bekende of onbekende is meelezer (haha iPhone verbetert het gewoon naar meelezert hoe erg!) of bekende forumer.
Hij slaapt nu volgens mij wonder boven wonder