F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tsss...hebben jullie niets beters te doen ofzo?

mmm...knoflooksoep is lekker Tieg, kan ik ook wel weer een keertje maken.
Ik heb geen hotmail Tieg, en ik bedoelde wel farmville
bij yahoo dan? En ik weet dat je farmville bedoelde, heb je link ontvangen.

En nee Lau, we hebben niks beters te doen nee. Hoewel ik net wel bijna 3 kwartier met m'n leidinggevende heb zitten ouwehoeren over vakantie enzo. In het kader van socializen, en daarbij ook nog een werkafspraak verzet. Dus soms wordt er nog wel eens wat nuttigs gedaan.
Ik heb oven handschoenen en een haarborstel gekregen van jes.

Van nemo een puzzel voor mensen met hoog iq.

Van oppas kindje douchegel en zelfgemaakt kettinkje.

Zou wel graag een droogloopmat willen dus op zich geen verkeerd idee
Hmmm, volgens mij zijn mijn vliezen gebroken...
Go, go tieg!!!!! Moet Cees straks toch nog haar verjaardag delen . Spannend!!!!!

Barmannen...... Verzamelen
Oh, oh, oh, ik ben er hoor! Komt dat door die droogloopmat van Cees Tieg? Heb je ook al weeën of nog niets?

doe mij maar een biertje dan barman! En zet nog een paar extra stoelen neer voor de dames!

succes Tieg!
quote:casey schreef op 30 augustus 2010 @ 15:50:

Van nemo een puzzel voor mensen met hoog iq.

Go Tieg, ook al weeën erbij.

Zal ik vast voor je opzoeken wat voor feestdag we morgen hebben

Vandaag is Cees jarig dus al een feestdag. het is vandaag ook dag van de overwinning in Turkije.

31 augustus is de nationale feestdag van Trinidad en Tobago en nog belangrijker tot 1948 werd koninginnedag in nederland op 31 augustus gevierd. Kind zal morgen dus wel komen, lijkt mij zo.
Doe mij maar een lekker roseetje .

Nerveus, tieg?? Heel veel succes (knuffel, kan geen smiley maken).

Lau, alles goed?
Trinidad, dat is toch een leuke naam gelijk ook?

Ja, alles goed hoor hier, wilde net leuke vacatures gaan zoeken eigenlijk. Moet wel echt nodig een nieuwe baan namelijk, ben het echt heel erg zat bij ons. Maar dit is veel spannender natuurlijk

En bij jou? Hoe is het nou met je knie?
Knie gaat vandaag waardeloos. Dit weekend te veel gedaan en dat moet ik

nu bekopen. Lig al in bed met mijn been omhoog,onder de medicijnen. Heb ipad van man meegenomen, lekker surfen op internet. Werk gaat prima, weet alleen niet ik straks een vast contract krijg. Maar dat is voor later!!! Nu gaat eerst onze tieg live bevallen!!

Trinidad, tja zou kunnen...Of Tobago??
quote:tieger schreef op 30 augustus 2010 @ 20:27:

Hmmm, volgens mij zijn mijn vliezen gebroken...

Whahahaha, waarom denk je dat die barman om 20.00 paraat stond!!

Oh kun je nog wel laptoppen als je plat op de grond ligt?
Wanneer zou nou de volgende update komen, Tieg heeft natuurlijk niet net als nitro zo'n handige ifoon om ons elke minuut up-to-date te houden.

Twittert ze al

Moeten jullie eens hierkijken. Heb voor Tim net het blad voor groep 1&2 besteld plus die andere 2 boeken. Lijkt mij superleuk voor hem. Vooral ook omdat er dan elke 2 weken iets in de bus valt met zijn naam erop en dingen die hij zelf kan doen/leren.
quote:Travis schreef op 30 augustus 2010 @ 20:58:

[...]

Whahahaha, waarom denk je dat die barman om 20.00 paraat stond!!

Oh kun je nog wel laptoppen als je plat op de grond ligt? Toch wel knap gegokt hoor vish.

Ga geloof ik ook maar een lekker drankje erbij pakken. Hoewel, heb net brandnetelthee ingeschonken, die rose van Marlee klinkt beter.

Lau, al vacatures gevonden.

Marlee, balen van je knie zeg! Hoop dat het morgen beter is. Had het trouwens niet allang opgeknapt moeten zijn na de operatie of is het nu je andere knie.

Cees, voor gehaktballetjes gebruik ik altijd de stroganoff kruiden van ....verstegen denk ik. Die standaard zakjes voor luie mensen die toch lekker gehakt willen hebben. Is altijd een groot succes. Beetje pindasaus erbij eventueel.

Ik geloof dat ik zo lekker in bed even greys ga kijken. Lig zelfs achter met de tv. Onee, was nu weer gelijk. Moet dus maar een beetje doorkijken.
Gegokt????
Wel een beetje flauw van Tieg om zo'n bommetje te droppen en dan niets meer te laten horen
whoeha, kom even langs om casey te feliciteren en dan krijgen we dit, spannend!!!!

Update tieg? Of ben je al naar t ziekenhuis?

maar eerst:
lieve tieg, als je dit nog leest, veel succes!!

ik ga mn bed opzoeken. Mini is ziek en heeft heel de nacht lopen spoken, dus ben echt op en hoop heel hard dat ze vannacht beter slaapt!
quote:lau72 schreef op 30 augustus 2010 @ 21:31:

Wel een beetje flauw van Tieg om zo'n bommetje te droppen en dan niets meer te laten horen Ik gok dat jij wel wat via je mobiel doorkrijgt?
Slaap lekker Nitro!
Ja dahag Tieg, nog ff tegenhouden hoor. Ook al krijg je poepdrang, Trinidad blijft er in tot 0:00 uur!!!!!!!!

Grappig dat ik het droom en het bij jou echt gebeurt...

Nou hup hup, nog even uit mijn spotlight, dan kan ik voor de dames nog even de chippendales tevoorschijn halen als entertainment voor we de lange nacht in gaan.
Whoehahaha, op het andere topic waar ik schrijf werd al gesuggereerd dat ik een grapje maakte

Ouders zijn net even geweest om autostoelen over te zetten, en we hadden ze gebeld om toch even te melden dat het wat rommelde en ze dus geen roséetje konden nemen

Verloskundige is ook geweest, kind ligt genoeg ingedaald om de splash tegen te houden en ik mag rond blijven lopen. Da's wel fijn, want dat had ik de rest van de avond al gedaan Tja, de kinderen moesten toch ook naar bed... Verder krampt het af en toe wat, maar niet echt onwijs of zo. Nog geen weeën of zo, verder nog redelijk rustig.

Mag ik al Baileys?

En kan iemand me even bijpraten over Grey's? Want dat heb ik dus wel gemist
Kun je Greys niet op internet kijken?

Bailey, leuke naam

Go Tiegie Go Tiegie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven