hoe vind je iets terug????
dinsdag 31 augustus 2010 om 10:48
AAAARGGG!!!! Ik ben echt een oen... Ik ben al bijna een jaar een armband kwijt (grote emotionele waarde) en ik weet gewoon niet waar ik dat kreng heb opgeruimd.
Het probleem is dat ik:
a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)
b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet
c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)
d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)
Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
Het probleem is dat ik:
a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)
b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet
c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)
d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)
Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:35
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:35
Ik bel altijd m'n moeder, niet dat zij weet waar het ligt, maar op één of andere manier laat ze me dan blijkbaar op een andere manier nadenken of kijken en vind ik het een stuk sneller terug dit kan btw ook wel werken met een goede vriendin (mam is zelf ook weleens wat kwijt ) of misschien wel met het viva-forum
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:38
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:39
Ja zei ik ook al, voorraadpotten in een keukenkastje. Iets waar je bijna nooit komt.
Heb je nog een servieskast waarvan je het servies alleen met kerst gebruikt? Kijk dan in de theepot.
Ik had net nog iets maar ben het kwijt.
Heb je nog een servieskast waarvan je het servies alleen met kerst gebruikt? Kijk dan in de theepot.
Ik had net nog iets maar ben het kwijt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:40
Ik herken het! Ben ook al ruim een jaar (denk ik) mijn horloge kwijt.. en die is voor mij ook zoooo belangrijk en onvervangbaar!
Nu weet ik niet wanneer ik hem voor het laatst hem om gehad..
en dus ook niet of ik hem ooit in de sportschool heb laten slingeren? Kan het mij niet voorstellen... want was er zoooo zuinig op!
1x in de zoveel tijd, krijg ik ineens een aanval en wil ik dat ding vinden.. Maar tot op heden nog niks gevonden..
Zei laatst al tegen een bekende.. wanneer ik ooit ga verhuizen dan vind ik hem weer.
Nu weet ik niet wanneer ik hem voor het laatst hem om gehad..
en dus ook niet of ik hem ooit in de sportschool heb laten slingeren? Kan het mij niet voorstellen... want was er zoooo zuinig op!
1x in de zoveel tijd, krijg ik ineens een aanval en wil ik dat ding vinden.. Maar tot op heden nog niks gevonden..
Zei laatst al tegen een bekende.. wanneer ik ooit ga verhuizen dan vind ik hem weer.
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:40
quote:Artio schreef op 31 augustus 2010 @ 11:21:
@ alle lieverds die denken dat ik maar 1 mandje met prullen heb......was het maar zo...ik heb wel dertig mandejs/vaasje/doosjes (al dan niet op zolder)
Ik ben niet erg netjes, maar vindt altijd alles terug....
Heb laatste de hele slaapkamer leeggehaald, opnieuw ingericht (en meteen gezocht) Niet gevonden
Rommelhok leeggehaald, opnieuw ingedeeld, niet gevonden
MEterkast idem dito
Mediakast in de huiskamer idemdito
Boekenkast idem dito
Kledingkast idem dito
(Wow heb nog best veel opgeruimd...zou je nu ook niet zeggen haha)Ik denk dat jouw vriend ze heeft. En ze pas terug geeft als je alle kamers\kasten\mandjes hebt opgeruimd
@ alle lieverds die denken dat ik maar 1 mandje met prullen heb......was het maar zo...ik heb wel dertig mandejs/vaasje/doosjes (al dan niet op zolder)
Ik ben niet erg netjes, maar vindt altijd alles terug....
Heb laatste de hele slaapkamer leeggehaald, opnieuw ingericht (en meteen gezocht) Niet gevonden
Rommelhok leeggehaald, opnieuw ingedeeld, niet gevonden
MEterkast idem dito
Mediakast in de huiskamer idemdito
Boekenkast idem dito
Kledingkast idem dito
(Wow heb nog best veel opgeruimd...zou je nu ook niet zeggen haha)Ik denk dat jouw vriend ze heeft. En ze pas terug geeft als je alle kamers\kasten\mandjes hebt opgeruimd
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:41
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 11:39:
Ja zei ik ook al, voorraadpotten in een keukenkastje. Iets waar je bijna nooit komt.
Ik had net nog iets maar ben het kwijt.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
Ik had net nog iets maar ben het kwijt.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:43
quote:Artio schreef op 31 augustus 2010 @ 11:42:
@boro...breng hem maar niet op ideeen... hij vindt mijn huishoudelijke kwaliteiten al niet echt jedat....
Dat bedoel ik
Wel klote zeg ! Ik heb het ook wel eens gehad. Maanden later vond ik het terug in mijn la met bollen wol e.d.
@boro...breng hem maar niet op ideeen... hij vindt mijn huishoudelijke kwaliteiten al niet echt jedat....
Dat bedoel ik
Wel klote zeg ! Ik heb het ook wel eens gehad. Maanden later vond ik het terug in mijn la met bollen wol e.d.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:48
Ik zou vanaf nu gewoon elke dag 15 minuten zoeken en dan echt helemaal overnieuw beginnen. Dus toch maar weer de lade doorzoeken die je al 10x hebt bekeken. Als je langere tijd achter elkaar zoekt, heb je kans dat je dingen over het hoofd ziet.
Beetje foute suggestie; aangezien er gedoe in de familie is over de armband, is er misschien een mogelijkheid dat een familielid de armband achterover heeft gedrukt?
Beetje foute suggestie; aangezien er gedoe in de familie is over de armband, is er misschien een mogelijkheid dat een familielid de armband achterover heeft gedrukt?
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:49
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:52
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:53
TO, ik denk dat je er niet onderuit komt om dus toch die zolder goed en systematisch op te ruimen. Nogal dikke kans dat hij daar ergens in 1 van die vele dozen zit. Is ook wel heel bevredigend hoor, om dat allemaal goed op te ruimen. En je gaat gegarandeerd meer terug vinden dan die armband en ook nog allemaal spullen die je zelf niet meer wilt, maar waar je anderen blij mee maakt of die je kunt verkopen of naar de kringloop brengen.
Succes!
Succes!