Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Sardegna ik had je bericht gelezen op hyves, en het is prima hoor. Doe morgen maar lekker rustig aan!

Wat een geklets vandaag. Verveelden jullie je ofzo? IK weet gewoonniet waar ik moet beginnen. Het enige wat is blijven hangen, is dat Tieger en Pinkel nog niet zijn bevallen. Voor T erg jammer, voor P gelukkig maar.

En iets over seks heb ik onthouden. Mmm ik weet niet wat ik daar op moet zeggen. Nou niks bijzonders eigenlijk. Plezier in bed genoeg, maar echte seks, nee even niet. DAt komt wel weer, maak ik me niet druk om. Is bij al mijn zwangerschappen zo geweest. Verder zou ik niet weten wat hierover te vertellen.

Verder baal ik net als iedereen heel erg van dit K.. weer. Ik had het vanmorgen zo koud, dat ik mijn winterlaarzen aan heb gedaan op de fiets. DAt is toch niet normaal in augustus.

Uma heeft ook nog geen geluk zeg met het weer op vakantie. Bah, ik word er gewoon somber en verdrietig van.

Nou morgen maar meer.
Hmmm, volgens mij zijn mijn vliezen gebroken... Straks de verloskundige maar even bellen...

En eerst Grey's kijken First things first
Haha bengel lekker nuchter. Voor mij en vioolman is het toch anders hoor van verliefd stel met allebei al kinderen en nu samen een baby, geloof dat het em tegenvalt hoe het nu loopt( niet het gezin maar je maakt toch voor het eerst zo'n zwangerschap kraamtijd mee ) maar voor mij niet bijzonder. Ik weet wat weinig slaap doet. Terwijl voor jullie met meerdere kinderen samen er wellicht al gewenning is van zo gaat dat bij ons ... Was dit nieuw. Dus niet elke dag heel veel sensatie maar vooral slaaptekort.

Oja wat mn man dus wel heel bijzonder vind is de borstvoeding. Weten jullie nog dat ik bang was dat hij het niks zou vinden, met 2 fles gevoede kinderen etc ? Nou hij staat er tot nu toe helemaal achter, noemt het nu mooi en vind het dus helemaal goed en speciaal. Hii zegt wel vaak nog flesje geven, wat ik dan maf vind, ja als jij oviool dan haar flesje geeft of " mn vrouw geeft snachts dan flesje " ha ha ! Misschien komt zn verleden naar boven en verward hij het?? Enfin. Het doet me goed dat hij de bv zo natuurlijk omhelst. Alleen soms irri als ze huilt of clustert hij meteen begint " ze heeft niet genoeg eraan " of " zou ze stoffen tekort komen ?" etc

dat heb ik helemaal niet hoor - dat zit niet in mn hoofd. Ik denk " oh ze heeft zuigbehoefte " of " clustert" etc

ik moet erg lachen om je tieger!

Ookal zo lekker nuchter ; volgens mij zijn mn vliezen gebroken maar eerst .......

Haha !!

Volgens mij maak je een grapje he !

Oja sex on the city. nog even terug haha...Vorige zwangerschap geen sex en deze ( behalve lekker die laatste 2 mnd logisch ) keer dus zo vaak en zo anders. Ik vond het dus wel heel anders en wel heel romantisch ook.

Ik sliep ook heel goed tijdens mn zwangerschap.

En nu dus ook nog tussen t voeden door als een blok !

Ik ga het nu ook proberen.

Oh meiden wat was ik erg vanmiddag ik hoor het me nog zeggen allemaal, stond gewoon op te scheppen over mn baby haha. Ik deed het niet eens bewust.

Ik vind haar gewoon zo koddig ze is schattig en dropperig in haar bloemenjurkje en vestje

over naar school gaan; ik laat ze 2x per dag gaan en ik haal ze 2x op.

En 1x per week eet ik met ze dichtbij school en ik wil ze ook eens samen een broodje bij hema laten eten. 1x per week eten ze met vriendjes hier en zo heb ik elke dag wel een handigheidje tot nu toe en is het minder opeisend dan toen ik echt 4x op en neer liep.

Nu echt mn bed in ! Hup viool !
quote:viooltje schreef op 30 augustus 2010 @ 21:01:

ik moet erg lachen om je tieger!

Ookal zo lekker nuchter ; volgens mij zijn mn vliezen gebroken maar eerst .......

Haha !!

Volgens mij maak je een grapje he !

Ehm, nee, ze zijn écht gebroken. Verloskundige is geweest, heeft het bevestigd Nu wachten tot ik vind dat de weëen echt begonnen zijn, dan bellen, en dan naar het ziekenhuis. Hoef niet te wachten tot ik weëen om de zoveel minuten heb, omdat ik dat bij de andere twee ook niet gehad heb. En het ook wel handig is om zo snel mogelijk een infuus geprikt te hebben voor het geval dat.

Nu nog even verder kijken, en dan maar richting bed, kijken of het slapen wat wil lukken...
Aaaaa tieger !!! Zet hem op !

Tieger! Tieger!

Wie weet is er al een klein tiegertje
Meld, kind nog binnenboord. Wel weeën gehad vannacht, ik had om 5 uur het idee dat het wel door zou zetten. Maar verder toch iets te veel bezig met andere dingen, zoals het reizen door een ochtendspits

Man gaat nu eerst oudste naar school brengen en neemt jongste mee, hopelijk helpt dat wat met ontspannen en komt het dan weer goed op gang...
Tieger!!!Spannend!! Ik hou het hier in de gaten en wens je echt superveel succes! Ngo even en je hebt je prachtige meisje in je handen....

Ik werd vanochtend wakker met een harde buik en die kwam elk kwartier. Ook had ik een beetje krampen onderin mn buik, maar ik weet niet of het mn darmen zijn of niet. PAar keer naar wc geweest, maar er kwam niks, tot net...beetje breierige ontlasting zeg maar. (sorry mensen). Ik heb met pinkelman afgesproken dat als mijn buik om 9 uur nog zo voelt, ik maar even ga bellen... Hij vond me er niet zo lekker uit zien vanochtend (en bedankt).

Enfijn, vandaag ben ik 35 weken zwanger!! De mijlpaal is gehaald, ongelooflijk... dus als het vandaag geboren wordt vind ik het prima Vandaag is wel mn schoonmoeder jarig, maar is toch een mooi cadeau dan? ;)

Ik hou jullie op de hoogte en wacht in spanning Tieger's nieuws af!
Oh Tieger, spannend! Zet 'm op, maak er een mooie, gedenkwaardige bevalling van met een heerlijk gezond hummeltje als resultaat!

En Pinkeltje ook spannend. 35 weken klinkt goed! Misschien 2 full house babies op 1 dag??

Leuk toch Viool, dat je zo opgaat in oviooltje en lekker blij over haar doet, en trots. Dat snappen mensen heus wel hoor! (behalve de niet-kindermensen misschien, maar die doen maar even ene oor in andere oor uit). En je hebt gelijk, ze is ook supercute, op de foto's al dus live zeker.

Lmeisje ligt nu lekker in haar bedje, kostte wel een fikse huilbui, maar ze slaapt. Gister dus alleen eind van de middag in bed een half uurtje, voor de rest alleen maar gesjouw met haar en hazeslaapjes. Toch een beetje sneu vind ik dat.
Oei Tieger! Wat spannend!!! Zet em op daar!!

Hopelijk kun je je meisje snel in je armen houden! Heeeel veel succes!

En Pinkeltje, 35 weken! Hoeraaaa! Wat een mijlpaal weer. Echt fijn, dat je dat gehaald hebt!

Viool, schep maar lekker op over Oviool, hoor. Juist leuk, toch, dat je zo trots op haar bent?!

Lekker even, een rustig relaxdagje voor Lmeisje, Sardegna.

Sommige mensen vinden het ouderwets, maar ik ben zelf best wel van de rust en regelmaat. Oudste heeft het eerste half jaar echt bijna non stop gehuild...Die had daar echt baat bij. Maar ja, bij een 2e of 3e is dat toch weer lastiger. Die moeten toch een beetje meehobbelen in het schema van de dag.
Oef, Rikst een half jaar, hoe heb je dat volgehouden?! En was er een oorzaak voor, of weet je niet waar het door kwam?

Ik vind het helemaal niet ouderwets, maar juist slim om een beetje rust en regelmaat voor een baby te creëren. Je ziet gewoon dat ze daar goed op reageren, rustiger van worden. Alleen is het met de 2e en 3e wel lastiger. Dat geeft ook niet, maar af en toe een wat rustiger dagje er tussen vind ik wel erg fijn.

Geen nieuws van je kat?
Oei 2 babies vandaag? Pinkel jij mag nog even niet hoor. Elke dag extra is meegenomen!

Maat Tieger: zet m op!!!
jaaa spannend misschien wel 2 baby's vandaag????

zet hem op dames!
Babies ! Babies !
Tieger meid doe je best en zet vandaag maar een heel mooi mini mensje op de wereld. Wij wachten hier gespannen af op nieuws.

Pinkel wacht jij idd nog maar af. Iedere dag extra in je buik is meegenomen.

Spannende tijden hier. Goed in de gaten houden dus.

Sardegna hoe is met je meisje vandaag? Is ze een beetje rustiger?

Rikst ik hou ook van de rust en regelmaat. Het jammere is dat het met de eerste nog wel makkelijk is, maar de 2de moet toch al op een bepaals ritme mee doen. En dat zal met een derde nog wel erger zijn. Omdat ons allen de oudste (of de beide oudsten) al naar school gaan.

Amalia hoe heeft jouw meisje het vannacht gedaan? Weer zo rare tijd wakker geworden?
Mijn meisje is een engeltje vandaag! Heerlijk lang in haar bedje vanmorgen, en daarna was ze zo lief en vrolijk. Echt heel leuk, die schattige baby-praatjes die ze nu heeft, en dan dat snoetje erbij en die sprekende ogen, geweldig. En nu is ze zonder huilen alweer aan haar volgende slaapje begonnen. De jongens hebben op dinsdag overblijf, dus ik kan lekker mee in haar ritme vandaag. Word ik zelf ook heel blij van

Ik vind haar zo ontzettend lief, had ik dat al een keer gepost?! (hi hi, sorry voor m'n gezwijmel dames, maar het is echt erg met me, ik loop over van liefde, ook voor de jongens trouwens)
Ja Amalia, mogen we een update over je nachtleven? Ik ben ook benieuwd, en hoop voor je dat A haar lange nachten hervonden heeft.

Hoe zou het met Tieger zijn, zou ze midden in de heftige weeën zitten nu? Spannend hoor. En Pinkeltje, hou jij je mini-pinkel nog wat daagjes bij je of ben je ook los gegaan?

Ik kom nog wel een paar keer checken of er nieuws is vandaag! Gaan Tieger en Pinkeltje wel sms-en eigenlijk als er een baby is? Of moeten we in spanning wachten??
Ik zie in het schema dat Tieger vandaag moet bevallen, en dat Pinkeltje dan minimaal tot morgen moet wachten. Dan hebben we nl. van april t/m oktober 2010 iedere maand een full house baby! (als het kleine Rikstje zich een beetje aan de regels houdt tenminste)
1x vannacht ergens rond 3 uur ofzo. Daarna 10 voor 8 dus helemaal goed. Komende nacht heeft ze beloofd gewoon weer door te slapen .

Je klinkt heerlijk verliefd Sardegna .

Was hangt buiten! Heb ik punten verdiend?

Ik vind het alleen altijd zo lekker zacht worden in de droger....
Ha ha, 10 bonuspunten voor Amalia! Hier hangt de was ook lekker te wapperen. Ik vind zachtheid van een droger het trouwens niet halen bij de frisheid van buiten.

Goed van A dat ze het alweer beter doet. 1x eruit is echt zo veel minder vermoeiend dan 2x, vind je ook niet? En wat lief van haar, dat ze beloofd heeft vannacht weer door te slapen... Vertel je morgen even of ze zich daar aan gehouden heeft?

Je hebt gelijk hoor, ik ben zó dol op mijn 3-tal, valt het op? En ik voel me zo gelukkig en bevoorrecht dat ik na mijn 2 jongens nog zo'n heerlijk meisje erbij heb gekregen. (daar ga ik weer....)
Ik lijk Viool wel Lekker is dat hè Viool, zo vol zijn van je kleine meisje dat je overstroomt.
Kun je nagaan Sardegna daar heb ik er dan 2 van. Stiekem hoop ik dan ook dat nr 3 ook weer een meisje is. Maar ja jij kon je er ook niks bij voorstellen na 2 jongens een meisje te krijgen toch? Dat heb ik bij jongens, kan me er niks bij voorstellen.

Over 3 weken weten wij wat we erbij gaan krijgen.
Even deels copypaste van andere topic...

Hier zet namelijk bar weinig door. Verloskundige is om 10 uur geweest, had al verwacht dat het stil zou vallen qua weeën. Opa en oma hebben jongste inmiddels opgehaald, die stond helemaal te stuiteren dat ze op de camping mag slapen, en vanmiddag moeten we voor een eerste check alvast naar het ziekenhuis en vanavond wordt ik dan overgedragen. Hoef dan nog niet meteen te blijven waarschijnlijk, maar als de bevalling dan doorzet kan ik dus contact opnemen met het ziekenhuis in plaats van de verloskundige.

Verder weinig activiteit hier, net een uur onder de douche gestaan en straks maar even uitgebreid lunchen. En dan maar afwachten....

Pinkeltje, jij nog even rustig aan... Eigenlijk nog een weekje, is nog weer wat mooier Of juist vandaag, dan ga ik morgen wel. Heb ik ook een mooi rijtje, met 40+4, 40+3 en 40+2...

Tja, je moet ergens je lol uithalen, die bevalling wordt 't 'm in ieder geval niet zo
Tieger kijk je uit voor de naam!
Tnx Bengel, gebruik 'm bij andere topic nog wel...
Tieger en Pinkeltje, spannend! Ben benieuwd welke baby eerst komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven