Terug van weg geweest
dinsdag 31 augustus 2010 om 13:40
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:36
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 15:27:
[...]
Wat is de knopjesgate?
Ik ben niet zo goed in het samenvatten maar Viva had uit het niets op een vrijdagmiddag de mogelijkheid gemaakt om op dit forum met een muisknop een topic op twitter of hyves end. te zetten. Op zich kan iedereen dat zelf ook, maar niet zo op deze manier.
Vele, vele waren daarop tegen. Toen heeft Viva besloten een enquete te houden wat de forummers voor keuze wilde. Dat was met een ruime meerderheid dat die knoppen weer weg moesten. Wat Viva ook gedaan heeft.
Misschien in de toekomst dat viva met de forummers nog eens gaat brainstormen hoe zoiets wel "forumvriendelijk" in gebruik te nemen maar dat is allemaal toekomstmuziek.
Zoiets dacht ik. Doordat het een kleine rel was is het "knopjesgate" genoemd.
[...]
Wat is de knopjesgate?
Ik ben niet zo goed in het samenvatten maar Viva had uit het niets op een vrijdagmiddag de mogelijkheid gemaakt om op dit forum met een muisknop een topic op twitter of hyves end. te zetten. Op zich kan iedereen dat zelf ook, maar niet zo op deze manier.
Vele, vele waren daarop tegen. Toen heeft Viva besloten een enquete te houden wat de forummers voor keuze wilde. Dat was met een ruime meerderheid dat die knoppen weer weg moesten. Wat Viva ook gedaan heeft.
Misschien in de toekomst dat viva met de forummers nog eens gaat brainstormen hoe zoiets wel "forumvriendelijk" in gebruik te nemen maar dat is allemaal toekomstmuziek.
Zoiets dacht ik. Doordat het een kleine rel was is het "knopjesgate" genoemd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:38
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 15:33:
[...]
Omdat er situatie zullen zijn waarin terug gegrepen wordt naar oude topics, waarover ik mee kan en wil praten.
Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.
Waarom niet prijsgeven?Om dezelfde reden dat jij niet vertelt wie je eerst was .
[...]
Omdat er situatie zullen zijn waarin terug gegrepen wordt naar oude topics, waarover ik mee kan en wil praten.
Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.
Waarom niet prijsgeven?Om dezelfde reden dat jij niet vertelt wie je eerst was .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:40
quote:luna30v schreef op 31 augustus 2010 @ 15:15:
[...]
ik denk de altijd leuke lieve gezellige niet bitch-achtige schatten van forummers die wij allen zijn
O ja, dat zijn wij idd! Dat vergeet ik zo nu en dan...
*Offtopic: ik zapte laatst langs de Smurfen én Ome Willem! Wat was dat ouderwetsch genieten!*
[...]
ik denk de altijd leuke lieve gezellige niet bitch-achtige schatten van forummers die wij allen zijn
O ja, dat zijn wij idd! Dat vergeet ik zo nu en dan...
*Offtopic: ik zapte laatst langs de Smurfen én Ome Willem! Wat was dat ouderwetsch genieten!*
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:49
quote:yette schreef op 31 augustus 2010 @ 15:34:
[...]
Bovendien moet je hier wel hele opvallende dingen hebben geschreven om na een jaar überhaupt nog door mensen herkent te worden.
Welkom terug, Toon!
Je hoeft niet zo opvallend te zijn hoor. Ik weet dat jij ( en MV ) nog steeds dezelfde avatar hebben.
Maar ik onthoud dan ook zeer veel nutteloze zaken
Geen Toon natuurlijk
En dit topic is echt niet bedoeld om te raden wie ik ben zie vragen OP
[...]
Bovendien moet je hier wel hele opvallende dingen hebben geschreven om na een jaar überhaupt nog door mensen herkent te worden.
Welkom terug, Toon!
Je hoeft niet zo opvallend te zijn hoor. Ik weet dat jij ( en MV ) nog steeds dezelfde avatar hebben.
Maar ik onthoud dan ook zeer veel nutteloze zaken
Geen Toon natuurlijk
En dit topic is echt niet bedoeld om te raden wie ik ben zie vragen OP
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:53
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:57
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 15:49:
[...]
Je hoeft niet zo opvallend te zijn hoor. Ik weet dat jij ( en MV ) nog steeds dezelfde avatar hebben.
Maar ik onthoud dan ook zeer veel nutteloze zaken
Ik zou Bo Ghi toch niet nutteloos willen noemen hoor .
[...]
Je hoeft niet zo opvallend te zijn hoor. Ik weet dat jij ( en MV ) nog steeds dezelfde avatar hebben.
Maar ik onthoud dan ook zeer veel nutteloze zaken
Ik zou Bo Ghi toch niet nutteloos willen noemen hoor .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:01
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:04
quote:Waldorf114 schreef op 31 augustus 2010 @ 16:03:
Man, wat een heisa om een topic waarin iemand vraagt of men ook wel eens lang is weggeweest en hoe je dat ervaarde. Geen wonder dat hier de een na de andere rel uitbarst. Als er al om dit soort topics moeilijk gedaan wordt..Als vrouwen veel met elkaar omgaan schijnen ze gelijktijdig ongesteld te worden,mss waait hier een pms storm
Man, wat een heisa om een topic waarin iemand vraagt of men ook wel eens lang is weggeweest en hoe je dat ervaarde. Geen wonder dat hier de een na de andere rel uitbarst. Als er al om dit soort topics moeilijk gedaan wordt..Als vrouwen veel met elkaar omgaan schijnen ze gelijktijdig ongesteld te worden,mss waait hier een pms storm
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:10
quote:fleurtje schreef op 31 augustus 2010 @ 14:25:
Omdat er veel te veel tijd in gaat zitten, zie topics bovenkomen die vorig jaar exact hetzelfde waren en ik word agressief van sommige mensen.
Kan mn agressie natuurlijk ook gewoon gaan botvieren op deze of gene en dan volgt er vanzelf wel een permaban Fleur, daar moet je doorheen lezen
Omdat er veel te veel tijd in gaat zitten, zie topics bovenkomen die vorig jaar exact hetzelfde waren en ik word agressief van sommige mensen.
Kan mn agressie natuurlijk ook gewoon gaan botvieren op deze of gene en dan volgt er vanzelf wel een permaban Fleur, daar moet je doorheen lezen
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:11
quote:Waldorf114 schreef op 31 augustus 2010 @ 16:03:
Man, wat een heisa om een topic waarin iemand vraagt of men ook wel eens lang is weggeweest en hoe je dat ervaarde. Geen wonder dat hier de een na de andere rel uitbarst. Als er al om dit soort topics moeilijk gedaan wordt..Jij hebt de OP begrepen
Man, wat een heisa om een topic waarin iemand vraagt of men ook wel eens lang is weggeweest en hoe je dat ervaarde. Geen wonder dat hier de een na de andere rel uitbarst. Als er al om dit soort topics moeilijk gedaan wordt..Jij hebt de OP begrepen
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:13
Het sarcasme, wat niet altijd te lezen is vanaf een scherm, kan er wel voor zorgen dat sommige op hun achterpoten gaan staan of dat dat voor anderen een startsein is om wel idioot te gaan reageren.
Anyway, volgens mij wil to ook niet dat iedereen gaat gokken wie ze is. Op de op maak ik alleen op dat ze haar terugkeer meldt en vraagt naar anderen die hetzelfde hebben gedaan. En ik heb nog niemand daar echt antwoord op zien geven. (muv fleurtje)
Anyway, volgens mij wil to ook niet dat iedereen gaat gokken wie ze is. Op de op maak ik alleen op dat ze haar terugkeer meldt en vraagt naar anderen die hetzelfde hebben gedaan. En ik heb nog niemand daar echt antwoord op zien geven. (muv fleurtje)