Terug van weg geweest
dinsdag 31 augustus 2010 om 13:40
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:32
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2010 @ 14:30:
Fleurtje,
Misschien is het Viva Forum Break Topic een idee voor je. Nah, ik heb het bekeken, maar dan krijg ik het gevoel dat ik over een half jaar of wat met iets enorm spectaculairs terug moet komen en ik geloof niet dat dat gaat gebeuren Ik weet ook van mezelf dat ik na een half jaar hier ook niet meer wil zijn. Dat heb ik al na twee weken vakantie.
Fleurtje,
Misschien is het Viva Forum Break Topic een idee voor je. Nah, ik heb het bekeken, maar dan krijg ik het gevoel dat ik over een half jaar of wat met iets enorm spectaculairs terug moet komen en ik geloof niet dat dat gaat gebeuren Ik weet ook van mezelf dat ik na een half jaar hier ook niet meer wil zijn. Dat heb ik al na twee weken vakantie.
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:41
quote:Aubrey schreef op 31 augustus 2010 @ 14:25:
[...]
Nou, welkom terug.
Ik heb dat gevoel af en toe ook wel eens, dat ik er helemaal klaar mee ben, maar ben te nieuwsgierig om helemaal weg te blijven. Ja, maar jij bent dan ook echt een verloren junk zaak!
WB, isay! Wat heb je het meest gemist aan het VF?
[...]
Nou, welkom terug.
Ik heb dat gevoel af en toe ook wel eens, dat ik er helemaal klaar mee ben, maar ben te nieuwsgierig om helemaal weg te blijven. Ja, maar jij bent dan ook echt een verloren junk zaak!
WB, isay! Wat heb je het meest gemist aan het VF?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:43
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:43
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2010 @ 14:06:
Hoi Isay,
Heb jij nog iets meegekregen van de laatste twee grote rellen die, voor mij tenminste, het forum op haar grondvesten heeft doen laten schudden?
*Diepe zucht*
Kunnen we dat alsjeblieft achter ons laten?
Hoi Isay,
Heb jij nog iets meegekregen van de laatste twee grote rellen die, voor mij tenminste, het forum op haar grondvesten heeft doen laten schudden?
*Diepe zucht*
Kunnen we dat alsjeblieft achter ons laten?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:45
quote:amarettocola schreef op 31 augustus 2010 @ 14:29:
[quote]isay schreef op 31 augustus 2010 @ 13:40:
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.
Ik hoor het graag.
Welke zieke mensen bedoel je eigenlijk?Robo bijvoorbeeld. Maar er waren bij "gezondheid" meerdere vrouwen die erg ziek waren. Of ze schreven over hun partner die ziek was.(Mimsey)
[quote]isay schreef op 31 augustus 2010 @ 13:40:
Ik hoor het graag.
Welke zieke mensen bedoel je eigenlijk?Robo bijvoorbeeld. Maar er waren bij "gezondheid" meerdere vrouwen die erg ziek waren. Of ze schreven over hun partner die ziek was.(Mimsey)
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:46
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 14:43:
[...]
Ik had het gevoel dat ik te herkenbaar was en dat wil ik met een nieuwe nick voorkomen.
Kook je nog altijd zo lekker Ik hoop het, kom maar weer snel op de etenpijler .
[...]
Ik had het gevoel dat ik te herkenbaar was en dat wil ik met een nieuwe nick voorkomen.
Kook je nog altijd zo lekker Ik hoop het, kom maar weer snel op de etenpijler .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:47
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:47
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:48
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 14:45:
[...]
Robo bijvoorbeeld. Maar er waren bij "gezondheid" meerdere vrouwen die erg ziek waren. Of ze schreven over hun partner die zie was.(Mimsey)Van de week zag ik bij Kaarsje branden dat het al weer 3 jaar geleden was het overlijden van haar Hero.
[...]
Robo bijvoorbeeld. Maar er waren bij "gezondheid" meerdere vrouwen die erg ziek waren. Of ze schreven over hun partner die zie was.(Mimsey)Van de week zag ik bij Kaarsje branden dat het al weer 3 jaar geleden was het overlijden van haar Hero.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:49
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:52
dinsdag 31 augustus 2010 om 14:55