F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nou, laat de sinaasappels maar aanrukken hoor, heb ik tenminste wat te doen...

Vliezen blijken niet gebroken te zijn volgens gyn Dat verzin je toch niet?

Anyway, nu gewoon afwachten, als er wat gaat gebeuren en we willen naar het ziekenhuis dan kunnen we het ziekenhuis bellen, en anders moeten we ons morgen om 13.00 uur melden, dan gaan ze nog een keer een echo maken om te kijken hoeveel vruchtwater er is. En dan wordt er dan een plan gemaakt over hoe verder, omdat ik in principe nog niet zo heel veel overtijd ben, wordt dat waarschijnlijk dus gewoon afwachten.

Kinderen blijven voorlopig bij opa en oma, die hebben vanmiddag lekker gespeeld, en het is voor hun ook wel het meest duidelijk dat ze thuiskomen bij een nieuw broertje of zusje. En die vermaken zich wel, hadden vanavond nog naar de trekker van de boer gekeken, druk gefietst en met de skelters gespeeld, dus ik hoop voor ze dat het weer mooi blijft en het niet meer zo gaat regenen. Hebben ze toch nog een kleine vakantie zo

Man is nu lekker eten halen, zou grieks eten helpen?

Eigen vermogen weet ik ook niks van, andere pijler al geprobeerd? Wil mijn vader wel eens vragen, die weet dat soort dingen ook nog wel eens...
Tieg, wat balen. Had zo gehoopt voor je dat je al bevallen was:-(. Nou ja, het is wel aan het rommelen dus. Ik werd ook ingeleid toen bleek dat vruchtwater wat minder was ( wel pas een dag later dus je weet maar nooit). En wie weet doet dat Griekse eten ook wel wat :-)
Ja hoor Tieg, grieks eten, seks op zijn grieks, werkt allemaal prima

Gaat Daan dan ook niet naar school of brengen je ouders hem heen en weer?
Je moest toch pasta eten volgens Nico??
Nee, Daan blijft voorlopig even bij mijn ouders, gaat ook niet naar school. We bedachten dat hij het waarschijnlijk niet leuk zal vinden als hij wel weggebracht wordt en dus niet op de camping is, en Tessel gaat ook niet naar de creche. Is voor mijn ouders ook wel zo rustig, dat ze verder nergens rekening mee hoeven te houden. Zorg voor morgen is afgebeld, en morgen bekijken we wel weer voor donderdag. Man gaat morgen wel weer werken geloof ik...

Nu richting bed, eens kijken of het door gaat zetten... Er rommelt wel weer van alles, dus ik ben benieuwd. Het wordt in ieder geval een septemberkindje.
Lekker voor de kids, hebben ze nog even vakantie!

Rommel jij ff lekker door en anders mooi nachtje slapen! Ach september is ook leuk toch? Het wordt iig een klein maagdje en die zijn leuk joh!!
Lekker gaan slapen, tieg!!! Je weet niet wat je morgen te wachten staat (of wel:-)). Fijn dat Daan en tessel bij je ouders zijn, wel zo ontspannen. En het weer schijnt ook goed te worden! Weltrusten!!
Bummer Tieg... Be benieuwd wat je dan gelekt hebt....

Hier mijn lijsten (boodsch en to-do) zo goed als af, ga 2 drukke daagjes tegemoet..

Morgen wordt de kat gecastreerd, en die loopt meestal buiten dus die heb ik vanaf vanmiddag al opgesloten in de badkamer met om 18:00 zijn laatste maal als kater. Hopelijk breekt ie de boel niet af vannacht en krijg ik m morgen in het kooitje..

Ik had ooit een kat die zelf deuren open kreeg, dus voor de zekerheid t slot er maar op!

Tieg, hoop dat je een goeie nacht kunt pakken, want nog even e het is gedaan met de nachtrust!
Weltrusten Tieg! Met een beetje mazzel is de rust van geen kinderen om je heen genoeg om er een beetje vaart achter te zetten
Scan jij je comp ook even Cees want jij hebt dat mailtje geopend.
Scan jij je comp ook even Cees want jij hebt dat mailtje geopend.
Ik heb een virusscanner, dus neem aan dat die m wel pakt, als het wat is...
Ik heb een virusscanner, dus neem aan dat die m wel pakt, als het wat is...
Hmmm, misschien valt het mee dan. Heb wel mijn hele contactlijst gedelete dus helemaal geen adressen meer. Lekker rustig
Tss, arme Tieg dat je geduld zo op proef gesteld wordt!

Goed nieuws Vis, nou je beste beentje voorzetten en al je charmes in de strijd gooien donderdag!
Tieg, hoe is het met je? Alles rustig?
Tieg, hoop voor je dat het aan het doorzetten is.

Vish, leuk hoor op gesprek. las deze week dat een diep decollete niet goed is bij een sollicitatie dus misschien het bloesje toch maar wat verder dichtknopen. Succes in ieder geval.
Nog geen meld van Tieg dus...

Van voor of van achter Nico? Ik dacht zelf aan dit pakje:

Tieg, nog lekker kunnen slapen vannacht, of is t nu echt aan het doorzetten?
Vis :-) geweldige outfit, dan krijg je de baan zeker!

Casy, succes met je drukke programma. In elk geval blijft t wel droog dus dat scheelt een stuk!
Nog niets van Tieg gehoord? Hoop echt dat het nu zover is. Of liever nog, al achter de rug is en alles goed is gegaan.

Mooi pakje Vis, kat in het bakkie die baan lijkt me
Jullie nog tips voor warme jongensschoenen? Wat zijn die krengen toch lomp en kleurloos.
Ik up hem maar even dan hoeft Tieg met haar net bevallen hoofd niet zo te zoeken
Hij staat inmiddels bij m'n favorieten Travis, dat scheelt zoeken Ga jij nou maar op zoek naar een bloesje waarin je decollete op de juiste manier uitkomt zodat je die baan krijgt

Het blijft hier rustig, af en toe wat flinke krampen/weeën, maar dat zullen wel voorweeën zijn want ik blijf er bij in slaap vallen. Ben inmiddels dus wel bijna uitgeslapen zo, dat scheelt. Lijk nu wel mijn slijmprop te verliezen, echt goor en ranzig zeg

Straks naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat er dan uiteindelijk uitkomt. Voorlopig nog niks spannends dus...
Buren zijn ook al druk aan het speculeren, hoorde vanmorgen twee buurvrouwen al gezellig kleppen om 9 uur... "nou, de gordijnen zitten nog dicht, zou het dan?""ja, we hebben ze gisteravond nog wel gezien, en er was de avond ervoor wel een hoop bezoek""nou, afwachten maar dan he?""ja"

En wij sliepen gewoon uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven