F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Net gebeld, nog een uurtje aankijken. Of ik het idee had dat ik aan het ontsluiten was. Duh, weet ik veel De vorige keer was 2,5 jaar geleden, en de natuur heeft er heel mooi voor gezorgd dat je dat dus vergeet...
lekker aan het timen nu dan? Niet onder de douche timen met je mobiel. Dat heb ik bij mannetje gedaan en toen ontplofte mn telefoon :-)
Oh, spannend! Ik zou het ook lekker wat aandikken hoor, als je in het ziekenhuis dan nog om de 7 minuten hebt zeg je gewoon dat het weer is afgezakt, geen probleem. En voor dat ontsluiten heb je toch een vk, hoe kan jij dat nou precies weten? Het doet gewoon pijn!
Even gluren

Gewoon zeggen dat je constante weeen hebt om de 3 min en dat je denkt dat je al 5 cm ontsluiting hebt of zo!! Heb mijn nitrophone mee naar bed, kan ik morgen meteen checken op babynieuws!!

Dames, nog snel een polletje wat het gaat worden?? Ik denk een meisje :-)
2 september is een feestdag in Vietnam, het zal dus wel een Vietnameesje worden Beetje lullige naam alleen voor een Vietnamees...Trinidad.
Ach joh,,, dat is hartstikke hip. Je kind aparte namen geven. :-))
Chin Jang Li. een jongen dus!
Ik neem mijn Nitrophone ook mee naar bedje, mocht ik ineens wakker schrikken van gegil, kan ik gelijk checken of dat de uitdrijvingswee was of dat het hoofdje staat....

Tieg , dit s je 3e, je weet nu toch onderhand wel wanneer je ontsluit????

Laat anders je man ff voelen.....

Jajajaja ik zie wat!!!!!
O nee, koe van de buren ligt voor mijn zicht...

Lekker Cees , ga ik met dat beeld slapen...;-(
Roare wieven.
Oh, ieuw Cees!

En waarom heeft iedereen nu ineens een nitrophone? Worden ze ergens uitgedeeld ofzo?
Shit, moet echt naar bed zo, het is alweer veels te laat voor mij. Maar man zit nog aan zijn computer te prutsen en ik moet de vaatwasser nog inruimen.
Tja Lau, je hoort er niet bij zonder Nitrophone! Echt retehandig :-)). En ga eens slapen.... Ik lig al uren in bed . Zou tieg al op weg zijn naar het zh?
Joepie, er is iets naar mij vernoemd, ben helemaal heppiedepeppie!!!

(tikt ze vanuit bed op de nitrophone)
tietiedietietie

We zijn een uur verder.

Und jetzt????
Hier ook vanonder mijn nog heerlijk warme dekbed het laatste nieuws checken. Ideaal!

Maar niks......

Of mss wel wat, maar geen meld. Spannund!

als tieg nou ook zo'n nitro phone had, kon ze ons up-to-date houden....
Nog geen nieuws.... Spannend
It is commonly believed that the original name for the island in the Arawak language was "Iëre" which meant "Land of the Humming Bird". Christopher Columbus renamed it "La Isla de la Trinidad" ("The Island of the Trinity"), fulfilling a vow he had made before setting out on his third voyage of exploration.
trinity is ook mooi!
En we noemen haar Rini

Ik ben weg, tjuuhuuuu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven