3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:06:

[...]



Daar krijg ik een JM deja-vu van!! neeeeeee, ikke ben Roos, niet JM
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Christiane, was jij gisteren niet begonnen met therapie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Voor Chris





En Happy New Topic Chris
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:11:

Christiane, was jij gisteren niet begonnen met therapie?



Nee, komende maandag pas. Deze week ben ik nog - zoals ik dat zelf noem - vrij. Ga leuke dingen doen. Vandaag gewinkeld. Donderdag winkelen in Duitsland, vrijdag uit eten en zaterdag (bij mooi weer) naar de Efteling.



Even een vraag aan jou over therapie overigens. Is het 'done' om een schriftje mee te nemen om aantekeningen te maken van dingen die worden gezegd. Wil zelf graag dingen opschrijven omdat ik een heel slecht concentratievermogen heb en ik anders kwijt ben wat er gezegd wordt.
Alle reacties Link kopieren
ah ok, dan loop ik een week voor



bij ons heeft bijna iedereen wel een schriftje bij zich om dingen op te schrijven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
O, nou dan denk ik dat het wel kan.

Ik zie er trouwens wel tegenop. Is dat terecht?
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond allemaal
Alle reacties Link kopieren
wie bepaalt of iets terecht is? Het is spannend en er zal veel voor je veranderen waarschijnlijk, maar als het goed is, kom je er beter uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Weer thuis van het werk, nu mijn belrondje gehad. Mijn moeder, mijn vriendin en m'n vriend.
Alle reacties Link kopieren
hey Josje, ben je de dag een beetje door kunnen komen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja, op zich wel Roos. Afleiding is wel goed
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:04:

BOE! SCHRIK!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even eten
Alle reacties Link kopieren
smakelijk Jos
Alle reacties Link kopieren
BOE trug Roos



En ik heb me over je beklaagd
Alle reacties Link kopieren
allemaal



Josje, gecondoleerd



Moos, ik hoop dat je veilig geland bent waar je naar toe onderweg bent.



Rest, hoop dat jullie dag zover ok was.
Alle reacties Link kopieren
Hai Spuuk,

Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
ik zal nog even een stuk watermeloen pakken.

En nee, ik heb niet nog meer
Ik zit nog op Bianco te wachten... nog niet gegeten... ook nog geen eten op staan. Ik ben verrot en hij had zoveel te vertellen dat ie het eten nog niet had opgezet voordat ie weg moest.



Hij neemt zo vet van de snackbar mee... en die dart-gasten staan over 20 minuten voor de deur!!



Ik word hier zo appelig van... vanaf morgen wil ik Rust, Reinheid, Regelmaat!!
Alle reacties Link kopieren
Geen Karbo's dus, Bi.



1, 2, 3, 4

komt er nog wat van

5, 6, 7,

waar is Bianco gebleven?

8, 9, 10

We willen karbonaadjes zien!
Fijn, daar komt de visite al!!
Alle reacties Link kopieren
heb ik gedaan dan Spukie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




mijn forum tijd gaat nu in
Alle reacties Link kopieren
En hoelang is die forum tijd??

4 uur?
Alle reacties Link kopieren
Fries een uurtje:) ik probeer wat zinnige dingen te doen (lees geld te verdienen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven