Terug van weg geweest

31-08-2010 13:40 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.

Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.

Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.

Ik hoor het graag.



Groetjes,

Isay
En inhoudelijk:



Ik ben vier jaar weg geweest ( of drie, ik weet het niet meer, een flinke poos iig) en ehm het voelt alsof ik nooit weg ben geweest



Kun je uiteraard op twee manieren invullen

Heb een hoop mensen van een voetstuk zien lazeren, en een hoop mensen op een voetstuk zien klimmen



Same old same old, en things will never change.
Wat een gifje, die onderste is leuk DGS!
Ja godkolere ik heb hem net weggehaald, schrok me de huwekluwe!
never mind, het is te ranzig, ik had het eh wormvormige detail niet eens gezien ieuwwwwwwwwwwwwwwww
Men.... ik dacht een onschuldige alu-hoed te plakken......
Best raar dat laatste plaatje dan in combinatie met wat we moeten doen als het Festen is ....
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 31 augustus 2010 @ 16:25:

Ik word echt zoooo moe van al die mensen die weggaan, dat met veel tromgeroffel melden en dan vervolgens met nog meer tromgeroffel terugkomen.



Get a life.Eensch
Jankerd
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 15:33:

[...]



Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.





Gut, bang om te kakken gezet te worden dus?



Sorry, maar ik begrijp hier echt helemaal niks van. Jij wil het populairste meisje van de klas zijn zonder dat je de zak van je kop trekt? Of je wil ongezouten je mening kunnen ventileren? Het is een openbaar forum dus je doet maar.



Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het "vroeger"geen BF'er was en nu wil ze dat wel zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:

[...]





Gut, bang om te kakken gezet te worden dus?



Sorry, maar ik begrijp hier echt helemaal niks van. Jij wil het populairste meisje van de klas zijn zonder dat je de zak van je kop trekt? Of je wil ongezouten je mening kunnen ventileren? Het is een openbaar forum dus je doet maar zou ik zeggen



Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... Ik heb met mijn vorige nick gewoon teveel dingen gezegd waardoor ik te herkenbaar was voor mijn omgeving. En daar was ik niet altijd blij mee. Vandaar dat ik nu met een andere nick kom en echt anoniem wil blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 31 augustus 2010 @ 17:00:

En inhoudelijk:



Ik ben vier jaar weg geweest ( of drie, ik weet het niet meer, een flinke poos iig) en ehm het voelt alsof ik nooit weg ben geweest



Kun je uiteraard op twee manieren invullen

Heb een hoop mensen van een voetstuk zien lazeren, en een hoop mensen op een voetstuk zien klimmen



Same old same old, en things will never change.Daar ben ik inmiddels alweer achter. Boze mensen, aardige mensen, neutrale mensen, inderdaad: same old same old, en things will never change
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:00:

[...]





Ik heb met mijn vorige nick gewoon teveel dingen gezegd waardoor ik te herkenbaar was voor mijn omgeving. En daar was ik niet altijd blij mee. Vandaar dat ik nu met een andere nick kom en echt anoniem wil blijven.



Dat snap ik echt wel. Maar waarom moeten wij weten dat jij hier "vroeger" ook rondhing? Je kan toch gewoon als newbee reageren? Of vind je dan dat je niet serieus genoeg genomen wordt?



Het is simpel: als jij in je reacties wil beroepen op je vorige forumleven dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene waarmee je op dat moment in gesprek bent ook weet waar je het over hebt.
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:05:

[...]





Daar ben ik inmiddels alweer achter. Boze mensen, aardige mensen, neutrale mensen, inderdaad: same old same old, en things will never change Doei dan maar weer
Alle reacties Link kopieren
[quote]Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:

[...]





Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... 8-P[/quote]

Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft





Een beetje tegenstrijdig dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:06:

[...]





Dat snap ik echt wel. Maar waarom moeten wij weten dat jij hier "vroeger" ook rondhing? Je kan toch gewoon als newbee reageren? Of vind je dan dat je niet serieus genoeg genomen wordt?



Het is simpel: als jij in je reacties wil beroepen op je vorige forumleven dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene waarmee je op dat moment in gesprek bent ook weet waar je het over hebt.Als je alles even leest dan hoef ik niet in herhalingen te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, met zóveel tromgeroffel komt ze toch ook weer niet terug?

Ik vind het nog wel meevallen..



Hoi in ieder geval, Isay, en veel plezier maar weer.

Als je besluit te blijven
Alle reacties Link kopieren
*Roffelt op haar trommeltje*



Hoi Vie!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond Elynnn!



It's been a while hè?

Gaat alles goed?



Koffie?

Alle reacties Link kopieren
Ja, alles goed hier. Bij jou dan?



Dank voor de mooie koffie. Lekker, zo after dinner.



Misschien moeten we GM, GM, GA even uppen. Zal zo even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Meid, welkom terug, schrijf gewoon mee, degenen van wie jij vindt dat ze moeten weten dat je niet nieuw bent maar oud, die vertel je dat gewoon, en verder zou ik hier ook geen topic over openen.

En die vraag in je OP, over wie er ook wel eens weg zijn geweest, denken over weg gaan, weer terugkomen, en waarom? Die ga ik beantwoorden met wat ik jou hier steeds zie zeggen; Een bijlezen. Want ook wij zijn op een gegeven moment klaar met in herhaling vallen.

Have fun hier, verder
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat ook alles prima!



Ja, lijkt me leuk als we dat topic weer even afstoffen.

Kunnen we weer gezellige, kneuterige plaatjes plakken
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:11:

[quote]Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:

[...]





Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... 8-P[/quote]

Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft





Een beetje tegenstrijdig dit.Nee hoor. Je kan best plezier hebben zonder mij. Echt, het is mogelijk!
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:11:

[quote]Suze02 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:27:

[...]





Na ja, veel forum plezier dan maar zullen we zeggen... 8-P[/quote]

Ook best Nous, zolang ze maar uit mijn buurt blijft





Een beetje tegenstrijdig dit.Nee hoor. Je kan best plezier hebben zonder mij. Echt, het is mogelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven