3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Volgens mij lezen ze stiekem mee!! Ze gaan weg!
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is iedereen hier ineens weg Bi.

Zijn we samen over?
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 31 augustus 2010 @ 22:49:

[...]



glazen opruimen, lampen uitdoen, bier wegzetten, overdreven gapen, muziek uitzetten.En die sfeerloze 100watt lamp aandoen:)
quote:egelviva schreef op 31 augustus 2010 @ 22:49:

[...]



glazen opruimen, lampen uitdoen, bier wegzetten, overdreven gapen, muziek uitzetten.Ben jij WerBer?
Alle reacties Link kopieren
Hola!
Hola Choco!!



Pfff ze zijn weg!
Alle reacties Link kopieren
Yee Haw, ik hoef nu nog maar 1 rood paard en dan heb ik van alles 2 stuks. Morgen maar weer verder krassen.



Ik ga nu de boel maar afsluiten hier. Wekker loopt om 7 uur af en wil nog even paar bladzijdes lezen. En slapen voordat Graaf thuis komt anders gaan we kletsen en is het zo 7 uur.



Trusten meiden! Bedankt voor het luisterend oor, heeft me goed gedaan.
Truste Graaf. Maak je niet te druk mop! Alles komt goed.
Choco.
Alle reacties Link kopieren
Hoi chooc!



truste Graaf!
Alle reacties Link kopieren
Truste graaf, probeer er niet wakker van te liggen, lees alle adviezen morgen nog ff na



Hola Bi!
Truste lieve Buuf!! Hou je haaks!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:56:

[...]



Ben jij WerBer?

nee joh, maar kan wel de visite errug zat zijn soms.

vooral als ze gaan darten zoals bij BI
Alle reacties Link kopieren
Hoi floor, hoi egel-die nooit-meer-uit-dit-huis-gaat-ben-je-besodemieterd!
Ik ga nog ff klein stukkie film kijken en dan lekker plat!



Vandaag super-hectische dag op mn werk gehad en mn hoofd wilde er niet zo bij... heb echt heel erg moeite moeten doen om alles bij te benen!



Tot morgen!!!
Alle reacties Link kopieren
Dag Bi! Slaap lekker!
Truste Bi. Tot morgen.

Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Bi!
Alle reacties Link kopieren
ik beloof het hoor choco!
Alle reacties Link kopieren
Mooi egel
Oke.. nog ff mn ei kwijt:



Mn werk bestaat uit lijstjes, tabelletjes, lijstjes en lijstjes....

en als ik volgende week weer een lijstje maak dan moet ik weer dezelfde andere lijsten er bij pakken om te zien waarom iets wel of niet gebeurd is. Pffff dat moet toch in 1 systeem kunnen??? Ik kan geen lijstje meer zien



En als ik mn lijstje af heb, en mensen wil gaan bellen die nog niet gereageerd hebben op uitnodigingen, dan zegt mn collega: Onee.. ik heb bouwnr die en die en die gesproken... daar is dat en dat en dat mee... zet jij dat even op het lijstje????
Alle reacties Link kopieren
Chocolaaaaaaatjeeeeee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ihildehuit moet heel hard huilen. Echt zielig.
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen zin om naar bed te gaan, maar ga heel verstandig toch maar vast naar boven.

Dat helpt vast wel.

Ben wel erg moe namelijk.



Truste meiden!
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 23:07:

Ihildehuit moet heel hard huilen. Echt zielig.Achhhh das zielig en daar gaat dr neusje alleen maar meer van dichtzitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven