3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:58
Yee Haw, ik hoef nu nog maar 1 rood paard en dan heb ik van alles 2 stuks. Morgen maar weer verder krassen.
Ik ga nu de boel maar afsluiten hier. Wekker loopt om 7 uur af en wil nog even paar bladzijdes lezen. En slapen voordat Graaf thuis komt anders gaan we kletsen en is het zo 7 uur.
Trusten meiden! Bedankt voor het luisterend oor, heeft me goed gedaan.
Ik ga nu de boel maar afsluiten hier. Wekker loopt om 7 uur af en wil nog even paar bladzijdes lezen. En slapen voordat Graaf thuis komt anders gaan we kletsen en is het zo 7 uur.
Trusten meiden! Bedankt voor het luisterend oor, heeft me goed gedaan.
dinsdag 31 augustus 2010 om 23:06
Oke.. nog ff mn ei kwijt:
Mn werk bestaat uit lijstjes, tabelletjes, lijstjes en lijstjes....
en als ik volgende week weer een lijstje maak dan moet ik weer dezelfde andere lijsten er bij pakken om te zien waarom iets wel of niet gebeurd is. Pffff dat moet toch in 1 systeem kunnen??? Ik kan geen lijstje meer zien
En als ik mn lijstje af heb, en mensen wil gaan bellen die nog niet gereageerd hebben op uitnodigingen, dan zegt mn collega: Onee.. ik heb bouwnr die en die en die gesproken... daar is dat en dat en dat mee... zet jij dat even op het lijstje????
Mn werk bestaat uit lijstjes, tabelletjes, lijstjes en lijstjes....
en als ik volgende week weer een lijstje maak dan moet ik weer dezelfde andere lijsten er bij pakken om te zien waarom iets wel of niet gebeurd is. Pffff dat moet toch in 1 systeem kunnen??? Ik kan geen lijstje meer zien
En als ik mn lijstje af heb, en mensen wil gaan bellen die nog niet gereageerd hebben op uitnodigingen, dan zegt mn collega: Onee.. ik heb bouwnr die en die en die gesproken... daar is dat en dat en dat mee... zet jij dat even op het lijstje????