Terug van weg geweest

31-08-2010 13:40 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.

Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.

Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.

Ik hoor het graag.



Groetjes,

Isay
Tskkk, ik ga er gewoon van stotteren.



Maar goed, over alles teruglezen: geen zin in, ik ben wel klaar met dit topic.



Nogmaals, ik wens je echt gewoon plezier hoor! Heb ik hier ook per slot van rekening.
Alle reacties Link kopieren
Ghe BF-er



Krijgen we ook dingen als: BF-ers in de Bush?



Of expeditie Robinson met BF-ers?



Wanneer bén je eigenlijk een BF-er? En is dat net zoiets als vroeger: dat je een populair "groepje (jaja ) had waar je dan bij wilde horen? onee, dan was je natuurlijk niet bekend, dan was je populair .



Heb je eigenlijk ook PF-ers? Of komen we dan weer op hét groepje?
Ik kijk nog eens goed naar de nick en zie nu pas wat er echt staat; I say.



Ik wilde niet bij het populaire groepje horen dus wil ook geen BF er worden, die smaak is er ook nog
Alle reacties Link kopieren
Was zeker erg off-topic he? En een hele oude term enzo? En helemaal n iet grappig? ach ja, ben dan ook geen BF-er...



En nu lees ik ook nog de hele tijd BeFfer...
Whaha dat had ik ook..:) van dat beffer.



Ach wat is offtopic, dit hele topic?
Alle reacties Link kopieren
Nee, nou, ik bedoel het ook meer in de trant van...ehm... Wie zei hier iets over BF-ers?



En ik kom jou wel overal tegen now-a-days
Alle reacties Link kopieren
nouja, meer offtopic als de dertigste keer "waarom wil je je hier niet kenbaar maken maar wel zeggen dat je er bent"
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 20:12:

[...]





Als je alles even leest dan hoef ik niet in herhalingen te vallen.

Als jij nou ook alles even leest, hoeven wij ook niet in herhaling te vallen.

Yep, teveel naar je smaak zeker?



Morgen nog vrij en dan is het uit met de pret. Hier tenminste,

Dan heb ik oh zoveel pret met je weet wel (werk).
Floor..voor iemand met de nick I say...kan ze best in herhaling vallen
Alle reacties Link kopieren
neehee muts. Gezellig. Maar vind het grappig, omdat we elkaar ook maanden niet tegen gekomen zijn ofzo.



O mijn god, hoe lul ik me hier nou weer uit...



't was Nouschi trouwens. Die de BF-er ter sprake bracht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag weer de hele dag gewerkt. Nog een week of zes en dan mag ik met mijn luie reet in de zon (en achter m'n dochter aanrennen, vrees ik...)
Valt me tegen van een bijstandsconsulent..tsssk.

Die zijn doorgaans best goed in lullen



Ja heb je goed gezien. Heb maandenlang amper op forum gezeten, totdat ik weer begon te lezen en later te posten.

Nu mijn vakantie er bijna op zit ga ik weer terug naar vnl lezen.
OOhw jij hebt nog een fijn vooruitzicht, straks is het hier echt leeg want iedereen gaat op vakantie.

Binnen of buiten Europa?
Mijn nieuwe nick wordt mutsefluts, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet nog een nickchange! zet 'm dan in je motto ofzo



Ik ben ook maandenlang amper op het forum geweest. man zit in verweggistan en ik leef me nu dus uit 'savonds. Is maandag ook wel weer over . Hoewel ik het WWB-topic dan wel weer erg leuk vindt.



En lullen..... hm..... dat heb ik vandaag al genoeg gedaan
Dus dan mogen wij er hier niet meer van profiteren, das lekker dan.



Man in Verweggistan is ook weleens even fijn, vind ik.

Ongegeneerd hele avonden forummen..en anderszins.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens!



En nu ga ik slapen. om 7.00 uur gaat de wekker weer en moet ik zoon naar school zien te krijgen.



welterusten!



(En tot morgen he )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven