F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:tieger schreef op 01 september 2010 @ 12:11:

Lijk nu wel mijn slijmprop te verliezen, echt goor en ranzig zeg

Echt fijn dat je dat dan wel even met ons deelt

Maar vooralsnog ben je dus gewoon van een paar kinderloze dagen aan het genieten Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis.
Tieg, veel succes vanmiddag in het ziekenhuis. Hoop voor je dat het nu toch snel gaat doorzetten .

Zit een beetje te twijfelen wat te doen vanmiddag. Levi ligt nog te slapen (ga ik zo wakker maken), wil eigenlijk nog even weg. Maar het weer ziet er hier niet super uit. Ben een beetje inspiratieloos wat te doen thuis met die gasten. Tips???
Hier hetzelfde probleem Marlee, denk dat ik zo nog maar even naar winkelcentrum ga, wil wat ruilen bij de Hema en verder maar even rondje doen. Nina wil graag naar de speeltuin, dat kan daarna dan nog wel even, maar heb er zelf niet veel zin in. Maar geen geschikte speeltuin bij jullie in de buurt waar de jongens zich even kunnen vermaken? volgens mij blijft het droog hoor.

En als je binnen wilt blijven...ik heb afgelopen zondag met de kinderen koekjes gebakken, van pepernotendeeg notabene! (kon zo snel niets anders bedenken). Best lekker hoor
Ga zo ook even naar het dorp hier en daar zit ook een kleine speeltuin :-). Ga nu die kleine uit bed vissen. Zullen we binnenkort weer een keer afspreken voor de koffie?
Lau, is het winkelcentrum bij jullie al klaar dan, dat er al winkels zitten, of bedoel je alleen de Hema en AH? Ik dacht dat het nog even duurde met het grotere winkelcentrum voordat dat geopend zou worden. Oktober toch?

Net terug uit het ziekenhuis, mag me morgen om 7 uur melden. Eerst even bellen of er plek is. Op zich waren het hartfilmpje en de echo goed, maar er was wel wat minder vruchtwater en dat zou kunnen betekenen dat de placenta iets minder goed functioneert omdat ie gewoon op aan het raken is. Ben nu geloof ik ook gestript, dus het gaat er nu waarschijnlijk eindelijk van komen...
En vanavond eten we dan maar traditiegetrouw pasta spinazie
Tieg,spannend! Ik heb hetzelfde gehad met Levi, ook volgende dag ingeleid ivm minder vruchtwater. Hoop dat de pasta spinazie z'n werk doet. :-)
Bedoelde eigenlijk winkelcentrum in M. Tieg maar denk dat ik nu geen zin meer heb om daar heen te rijden, dus maar even hier bij de Hema kijken inderdaad. Winkelcentrum hier zou volgens mij inderdaad oktober worden. Kreeg toevallig van de week folder in de bus van Kruidvat, dat ze ook nieuwe medewerkers zochten voor nieuw filiaal in V. Denk dat die dus ook daar gaat komen.

Gaan ze dan inleiden morgen Tieg? Zal voor je duimen dat er plek is dan morgenochtend.

Koffie is altijd goed hoor Marlee, geef maar gil wanneer je kunt!
Klopt, verder weet ik niet welke winkels er komen. Zal straks wel eens even op internet zoeken, of er al wat bekend is.

Er is op tv zo'n reclame van specsavers, die zitten dan ook op zo'n pleintje met pandjes die heel erg op het nieuwe winkelcentrum lijken, daar moet ik dan telkens aan denken.

Morgen wordt inderdaad een inleiding, aan het infuus. Dus inderdaad hopen dat er plek is. Het is eerst om 6 uur bellen, dan om 7 uur melden als er plek is. Als er geen plek is, krijgen we te horen hoe laat we er dan moeten zijn. Maar morgen zal er (denk ik) sowieso gestart worden.
Ik lees net ergens dat de AH en de Hema per 1 oktober verhuizen naar het nieuwe winkelcentrum en ergens anders dat 16 oktober officiele opening is...zit er dus wel aan te komen. Moet de grootste AH van Nederland worden schijnt...Oh, wat zal ik gelukkig zijn
Nog niks hier dus.. aar morgen dan mss!!

Spannend morgen Vis, we hebben dus dubbel reden om morgen weer op de tribune te gaan zitten (of was het zo dat iemand een barretje had gevonden waar we kunnen toeschouwen?)

Hier hele dag druk geweest, vanochtend met de schoonmaakster (ik maak dus echt wel beter schoon dan zij.. ) en daarna gecastreerde kat opgehaald en mijn boodsch lijst afwerken. Ben nog niet klaar, maar wel heel eind! Zo nog ff naar de slager voor de rollades, hopelijk hebben ze die nog.. Kunnen die morgenochtend gelijk klaargemaakt worden. Ik heb er zowaar zin in om te gaan kokkerellen....

Nitro, hoe gaat t nu met meis en haar plas ophouden? En school bevalt nog, net als KDV? Komt er al wat rust daar bij jullie?

Tieg en Vis succes morgen!!
Oh geweldig... Als alle vervelende mensen bij de AH in M. maar daar blijven kopen, daar is het echt vervelend boodschappen doen.

Hmmm, blijf nu echt gewoon krampen houden, had iets voor half 5 de derde sinds 4 uur... Het zal nu toch niet ineens door gaan zetten he? Raar kind
Cees, als jij beter schoonmaakt, zou ik je schoonmaakster wegsturen hoor, dan maar een ander! Kom op zeg, zij wordt er voor betaald!
Cees, druk bezig!! Goed zeg! We hebben hier net een canvas schilderij(tje) voor papa gemaakt. Kids vonden dat geweldig en nu al weer bijna 5 uur. Echt respect,Cees dat je al die kinderen entertaint!!!

Zou hèt dan toch, tieg??? Ik werd om 10.45 uur aangesloten aan infuus, eerste wee om 11.15 en nog 3 uur later was hij er. Maar misschien is het allemaal niet nodig en beval je gewoon straks.

Ga toch alvast maar aan de bar zitten :-)
Hè tieg, spannend!!! Hopelijk toch nog een spontane bevalling. Lachen van die buren, heb je ze in de waan gelaten?

Marlee, ik kom naast je aan de bar hangen. Straks dan. Eerst kids ophalen, voeden en in bed gooien. Ben alleenstaand vandaag dus druk.

Casey, lekker dan zo'n schoonmaakster, snel andere zoeken. Of goed aangeven wat jij anders/beter wil, misschien kan ze zichzelf nog wat leren.

Vis, heel veel succes morgen. Al een goede outfit gevonden?

Nieuwe school bevalt erg goed, meis vind t heel leuk en heeft daar nog geen ongelukjes gehad, thuis wel. Maar t gaat de goede kant op.

En kdv gaat goed, oude was iets leuker maar dit is ook prima en veeel handiger.

Nu hard bezig met de zolder zodat mini ook eens naar haar eigen kamer kan.
Tieg, succes met puffen enzo en als het niet doorzet dan heel veel succes morgen.
Tieg, veel sterkte voor morgen (of nog voor vanavond).
Thanks girrrrls! Moeten we toch tegelijk aan de bak morgenochtend Tieg! Alvast heul veul succes!!!

Ja wat moet ik aan wat moet ik aan ik heb niks om aan te trekken.

Was wel leuk, jongen van uzb belde me nog even om me succes te wensen.

Had nog mooie kringloopscore vandaag, deels om op mp te zetten, deels zelf dragen en deels voor zwangere vriendin. Voor weinig tuulk

Ik ga mijn tomtom alvast even zoeken en klaarleggen want geen idee waar dat gehucht ligt. Ik vertelde tegen iemand van hier waar ik gesprek had en die vroeg; op de Hutsieflutsieweg? Ik zeg naaahhh hoe weet jij dat dan?

Er is daar maar 1 weg
Travis, succes morgen!!
Fijn zeg Nitro, dat het zo goed gaat met Meis op haar nieuwe school! Is dat dus toch wel een goede keuze geweest voor haar.

Travis, succes morgen! Ik ga helaas morgen niet aan je denken, denk dat ik iets te druk ben met wat anders

Maar ervoor en erna zal ik wel aan je denken.

Nu eerst nog even adresstickers maken voor de geboortekaartjes, kunnen die geprint worden. Eens kijken of dat zo lukt... Dan maar vroeg naar bed, ben toch wel moe van alles...
Even copypaste hoor...

Hmmm, ik ga het nu al wat minder leuk vinden... Volgens mij zijn het inmiddels wel weeën geworden, ik moet er echt even m'n aandacht bij houden. Komen inmiddels zo rond de 7 a 8 minuten, niet leuk meer. Zit alleen een beetje te twijfelen wanneer we het ziekenhuis moeten bellen. Liever dat ik er de halve nacht zit (en man daar even wat kan dutten), dan dat hij hier nog wat dut/slaapt. Maar dat zullen ze in het ziekenhuis vast niet vinden...

Man wordt ook al zenuwachtig van mij, ik hang nu namelijk ook een beetje over een stoel heen dit te tikken Tja, dat staat nog het lekkerst
Tieg, ik zou bellen en het een beetje aandikken. Liever eerder in het zh dan te laat! Zet hem op!!! We dien een bevallingsdans en nemen er nog 1 :-))
Whooeehooeeeeeee het is echt begonnen!!!! Gewoon ff bellen en vragen Tieg!
Go Tieger Go!!!

Ik ga nog wat weeën dansjes voor je doen:

En bij een derde kan het best wel snel gaan, dus liever wat aan de vroege kant dan te laat in het zkh.

Succes en ik wacht in spanning op baby-nieuws!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven