3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
woensdag 1 september 2010 om 13:31
quote:apppel schreef op 01 september 2010 @ 12:38:
das balen chris!
denk je niet dat ze bijdraait als je eenmaal met therapie begonnen bent en het zwaar blijkt te zijn?Misschien. Ze zegt dat het zo'n vaart niet zal lopen, en dat we per maand bekijken wat goed is (en dat - als ik het er niet mee eens ben - bezwaar kan maken bij het UWV). Misschien zal het dus inderdaad niet zo'n vaart lopen, maar ik vind het gewoon een onrustig idee dat ik elke maand terug moet komen en dan voor mijn gevoel moet verdedigen waarom ik niet wil/kan werken. Wat mij rust geeft, is een soort 'vrijstelling' voor minimaal 3 maanden zodat ik in alle rust die therapie kan gaan doen, zonder over andere dingen te hoeven nadenken. Maar daar wil de bedrijfsarts dus niet aan beginnen.
das balen chris!
denk je niet dat ze bijdraait als je eenmaal met therapie begonnen bent en het zwaar blijkt te zijn?Misschien. Ze zegt dat het zo'n vaart niet zal lopen, en dat we per maand bekijken wat goed is (en dat - als ik het er niet mee eens ben - bezwaar kan maken bij het UWV). Misschien zal het dus inderdaad niet zo'n vaart lopen, maar ik vind het gewoon een onrustig idee dat ik elke maand terug moet komen en dan voor mijn gevoel moet verdedigen waarom ik niet wil/kan werken. Wat mij rust geeft, is een soort 'vrijstelling' voor minimaal 3 maanden zodat ik in alle rust die therapie kan gaan doen, zonder over andere dingen te hoeven nadenken. Maar daar wil de bedrijfsarts dus niet aan beginnen.
woensdag 1 september 2010 om 15:54
Christiane: het komt wel goed hoor, de soep wordt meestal niet zo heet gegeten als ie word opgediend.
Deze dame wil even haar terrritorium afbakenen lijkt het.
Prima dat mag, jij wilt en gaat in therapie om aan je zelf te werken.
Ze weet best hoe belangrijk dat is!
Roosje, wat een goed nieuws die rust heb je nu echt nodig én verdiend hoor!
Deze dame wil even haar terrritorium afbakenen lijkt het.
Prima dat mag, jij wilt en gaat in therapie om aan je zelf te werken.
Ze weet best hoe belangrijk dat is!
Roosje, wat een goed nieuws die rust heb je nu echt nodig én verdiend hoor!
woensdag 1 september 2010 om 16:01
Iedereen hier druk met werk en tijdsindeling geloof ik?
Ik hier vandaag ook gesprek met baas over gehad, omdat ik beetje vast loop en tijd nodig heb om alles plek te geven.
Ben een beetje moe zeg maar.
Baas snapt het en vind niet gek, ik moet nu een plan maken voor komende weken.
Wat en hoe ik het wil en welke ondersteuning ik nodig heb.
Is logisch en goed idee.
Maar ik zie er tegenop, ben moe, hoofd is vol.
Wil lege tijd voor mezelf en weekje slapen.
(zou huishoudelijke hulp onder ondersteuning vallen? )
Ik hier vandaag ook gesprek met baas over gehad, omdat ik beetje vast loop en tijd nodig heb om alles plek te geven.
Ben een beetje moe zeg maar.
Baas snapt het en vind niet gek, ik moet nu een plan maken voor komende weken.
Wat en hoe ik het wil en welke ondersteuning ik nodig heb.
Is logisch en goed idee.
Maar ik zie er tegenop, ben moe, hoofd is vol.
Wil lege tijd voor mezelf en weekje slapen.
(zou huishoudelijke hulp onder ondersteuning vallen? )
woensdag 1 september 2010 om 16:07
woensdag 1 september 2010 om 16:24