Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
woensdag 1 september 2010 om 18:32
Weet iemand hoe het gaat met het bezichtigen van een woning? Neem aan dat je niet meteen hoeft te beslissen, maar hoe spreek je dat af?
En kun je nog een keer extra langs komen als je twijfelt?
(misschien open ik er nog een topic over maar als jullie het me kunnen vertellen is het genoeg)
Het wordt dus bemiddeld door een makelaar en ik begreep dat het huis eigendom is van een particulier. Ga morgen volgens mij samen met de makelaar daar naartoe.
18.32
En kun je nog een keer extra langs komen als je twijfelt?
(misschien open ik er nog een topic over maar als jullie het me kunnen vertellen is het genoeg)
Het wordt dus bemiddeld door een makelaar en ik begreep dat het huis eigendom is van een particulier. Ga morgen volgens mij samen met de makelaar daar naartoe.
18.32
woensdag 1 september 2010 om 18:34
Goed te horen dat er meer mensen zijn die op schoenen van 20 euro lopen soms
Ik heb de laatste jaren echt op koopjes gejaagd. Soms teveel want winkelen kan erg veel tijd kosten in de uitverkoop als van alle maten nog maar 1 hangt en er bijna geen combinaties meer te maken zijn.
Maar t is wel een goede manier om geld te besparen.
18.34
Ik heb de laatste jaren echt op koopjes gejaagd. Soms teveel want winkelen kan erg veel tijd kosten in de uitverkoop als van alle maten nog maar 1 hangt en er bijna geen combinaties meer te maken zijn.
Maar t is wel een goede manier om geld te besparen.
18.34
woensdag 1 september 2010 om 18:37
Moonlight, de huidige bewoners van mijn oude huis zijn ook twee keer komen kijken voordat ze de beslissing namen. Ze hadden zelfs nog wat extra bedenktijd gevraagd aan de woningbouwvereniging, die ze ook kregen.
Nu ging het hier wel om een woning in de sociale woningbouw sector, dus ik weet niet of dit anders gaat dan als het via een makelaar is.
18.36
Nu ging het hier wel om een woning in de sociale woningbouw sector, dus ik weet niet of dit anders gaat dan als het via een makelaar is.
18.36
woensdag 1 september 2010 om 18:44
Ik ben ook bezig met orienteren op nieuwe laarsjes/schoenen. Maar ik denk dat ik wijs ben en eerst de adviezen van mijn PA afwacht
Ik heb trouwens ook een erg beperkt budget
Breng niet echt iets binnen dus vind ook niet dat ik het verdien. Aan mijn dochter uitgeven geen probleem, ze is ook van mijn man.
Mijn man heeft al zoooooovaak gezegd "koop eens iets voor jezelf"maar dat kost me moeite....
18.44
Ik heb trouwens ook een erg beperkt budget
Breng niet echt iets binnen dus vind ook niet dat ik het verdien. Aan mijn dochter uitgeven geen probleem, ze is ook van mijn man.
Mijn man heeft al zoooooovaak gezegd "koop eens iets voor jezelf"maar dat kost me moeite....
18.44
woensdag 1 september 2010 om 18:47
Ik heb altijd duur en goedkoop door elkaar. Net waar ik zin in heb eigenlijk.
Moontje ik heb geen ervaring met makelaars enzo, sorry...
Veraan ik hoop dat de computerman het snel kan oplossen!
Ik zie net dus dat wél iemand mijn OV chipkaart heeft! Gisteravond is ie automatisch opgeladen dus iemand reist ermee! Dus heb ik em gauw laten blokkeren. Nou had ik hier nóg een kaart liggen, omdat ik die als gestolen had opgegeven (mijn portemonnee was gestolen destijds, ik was alleen vergeten dat ik de nieuwe kaart nog helemaal niet in mijn portemonnee had gedaan dus wel laten blokkeren en nieuwe gevraagd), zegt die jongen dat die nooit geblokkeerd is!
Maar goed, als dat echt zo is kan ik daar nu dus gewoon mee reizen. Sjonge...
Moontje ik heb geen ervaring met makelaars enzo, sorry...
Veraan ik hoop dat de computerman het snel kan oplossen!
Ik zie net dus dat wél iemand mijn OV chipkaart heeft! Gisteravond is ie automatisch opgeladen dus iemand reist ermee! Dus heb ik em gauw laten blokkeren. Nou had ik hier nóg een kaart liggen, omdat ik die als gestolen had opgegeven (mijn portemonnee was gestolen destijds, ik was alleen vergeten dat ik de nieuwe kaart nog helemaal niet in mijn portemonnee had gedaan dus wel laten blokkeren en nieuwe gevraagd), zegt die jongen dat die nooit geblokkeerd is!
Maar goed, als dat echt zo is kan ik daar nu dus gewoon mee reizen. Sjonge...
woensdag 1 september 2010 om 18:57
quote:schuddebuikje schreef op 01 september 2010 @ 18:44:
18.44
Ik snap het gevoel. Heb soms ook het idee dat ik dingen niet verdiend heb. Op vakantie terwijl ik niet gewerkt heb... bijvoorbeeld.
Maar ik hoop dat je toch af en toe wat leuks gaat kopen want dat verdien je namelijk wel. Je bent zo'n mooi mensch.
18.57
18.44
Ik snap het gevoel. Heb soms ook het idee dat ik dingen niet verdiend heb. Op vakantie terwijl ik niet gewerkt heb... bijvoorbeeld.
Maar ik hoop dat je toch af en toe wat leuks gaat kopen want dat verdien je namelijk wel. Je bent zo'n mooi mensch.
18.57
woensdag 1 september 2010 om 18:59