Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
woensdag 1 september 2010 om 19:16
Moon ik heb gezorgd dat ie automatisch oplaadt als het saldo onder een bepaald bedrag komt. Dan hoef ik niet steeds naar zo'n apparaat. Nu zag ik dus dat ie op was geladen aan mijn banksaldo.
Buikje ik snap je beredenatie wel. Kun je niet een klein bedragje met jezelf afspreken dat je gewoon aan jezelf besteed? Mag ook een groot bedrag, maar ik dacht: klein 'mag' je misschien eerder van jezelf. Kun je het ook nog opsparen.
Ik ben eigenlijk te uitgeput om te forummen. Maar ik kom niet weg...
Buikje ik snap je beredenatie wel. Kun je niet een klein bedragje met jezelf afspreken dat je gewoon aan jezelf besteed? Mag ook een groot bedrag, maar ik dacht: klein 'mag' je misschien eerder van jezelf. Kun je het ook nog opsparen.
Ik ben eigenlijk te uitgeput om te forummen. Maar ik kom niet weg...
woensdag 1 september 2010 om 19:21
Ok Frizz, dan snap ik het. Die mogelijkheid kende ik nog niet. (wel handig op zich, ik stond laatst met een lege chipkaart in de bus... kon ik alsnog strippen kopen)
Een vriendin van mij had ook een tijd lang geen werk (niet door ziekte) Ze zei: Vriend ziet het geld dat hij verdient als 'ons geld'. Dat vond ik wel grappig. Ze gingen ook samen winkelen en dan leuke kleren voor haar kopen.
(Overigens waren ze voor zijn baan naar het buitenland verhuisd en daardoor had zij geen werk meer. Ze had dus best wat opgegeven om met hem mee te gaan, misschien dat ze daarom het geld makkelijker aannam)
19.21
Een vriendin van mij had ook een tijd lang geen werk (niet door ziekte) Ze zei: Vriend ziet het geld dat hij verdient als 'ons geld'. Dat vond ik wel grappig. Ze gingen ook samen winkelen en dan leuke kleren voor haar kopen.
(Overigens waren ze voor zijn baan naar het buitenland verhuisd en daardoor had zij geen werk meer. Ze had dus best wat opgegeven om met hem mee te gaan, misschien dat ze daarom het geld makkelijker aannam)
19.21
woensdag 1 september 2010 om 19:51
Yeaaaaaaah, vanavond IJS (of niet dan Annemeike???). Fijn dat je er weer bent en gesetteld bent.
Buikje: ik kan het me ook wel voorstellen ja dat je moeite hebt om (dure) dingen voor jezelf te kopen.
Frizzy: je hoeft in ieder geval niet meer te zoeken naar die OV kaart. Wel balen dat er nu weer geld van je rekening af is.
Ik heb net arretjescake gemaakt (moet natuurlijk wel voorproeven, stel je voor dat ik er zondag achterkom dat 'ie niet lekker is....)
17.52
Buikje: ik kan het me ook wel voorstellen ja dat je moeite hebt om (dure) dingen voor jezelf te kopen.
Frizzy: je hoeft in ieder geval niet meer te zoeken naar die OV kaart. Wel balen dat er nu weer geld van je rekening af is.
Ik heb net arretjescake gemaakt (moet natuurlijk wel voorproeven, stel je voor dat ik er zondag achterkom dat 'ie niet lekker is....)
17.52
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 1 september 2010 om 20:06
ja maar je likt toch wel de 'beslagkom' leeg???!!!
Even iets duidelijk maken,
Berb, wat mij betreft zou ik het geweldig vinden om je te zien zondag maar ik heb er alle begrip voor als je het niet ziet zitten om welke reden dan ook!! Laat je hierdoor absoluut niet weerhouden om hier te posten. Zou erg jammer zijn!
20.06
Even iets duidelijk maken,
Berb, wat mij betreft zou ik het geweldig vinden om je te zien zondag maar ik heb er alle begrip voor als je het niet ziet zitten om welke reden dan ook!! Laat je hierdoor absoluut niet weerhouden om hier te posten. Zou erg jammer zijn!
20.06
woensdag 1 september 2010 om 20:11
woensdag 1 september 2010 om 20:13
Annemeike! Hai.. Hoe is het meid?
Buikje: Ik heb niets toe te voegen aan de andere dames . Je verdient het zeker om eens iets leuks voor jezelf te doen en kopen. We maken er binnenkort gewoon een verwendag van.
Met mij gaat het goed hoor .
Frizz: Wat balen van die kaart zeg. Heb je veel schade?
Hai snjo!
20.13
Buikje: Ik heb niets toe te voegen aan de andere dames . Je verdient het zeker om eens iets leuks voor jezelf te doen en kopen. We maken er binnenkort gewoon een verwendag van.
Met mij gaat het goed hoor .
Frizz: Wat balen van die kaart zeg. Heb je veel schade?
Hai snjo!
20.13
woensdag 1 september 2010 om 20:39
quote:Annemeike schreef op 01 september 2010 @ 20:34:
Dank je!
Wat voor ijs heb jij????
20.34
Nog steeds zelfgemaakt yoghurtijs met bosvruchten.
Ik wilde zondag onderweg naar huis B&J ijs kopen maar had een uur vertraging en moest toen kiezen of ik de wekelijkse boodschappen zou doen of een bak ijs zou gaan halen....... erg lastige keuze.
18.39
Dank je!
Wat voor ijs heb jij????
20.34
Nog steeds zelfgemaakt yoghurtijs met bosvruchten.
Ik wilde zondag onderweg naar huis B&J ijs kopen maar had een uur vertraging en moest toen kiezen of ik de wekelijkse boodschappen zou doen of een bak ijs zou gaan halen....... erg lastige keuze.
18.39
Snjókorn falla, á allt og alla