3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
woensdag 1 september 2010 om 19:36
quote:rosanna08 schreef op 01 september 2010 @ 16:07:
denk dat dat ook wel een belangrijk iets is Appeltje, jij wilde echt contact houden met je werk. Ik zit inmiddels al zolang in de ziektewet, dat ik er echt afstand van heb genomen
Ik zit daar ongeveer tussenin. Ik voel me niet meer thuis op mijn werk (ben al bijna anderhalf jaar ziek). Voel me een buitenstaander en hoor nauwelijks iets van mijn oude naaste collega's. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ik niet kan werken. Probeer het wel (2x4 uur, waarvan 4 op locatie, 4 uur thuis), maar dat gaat - zelfs onder therapie - moeizaam. Vandaar dat ik tijdens de therapie liever niet werk.
@ Floor: wie/wat is Ihildehuit? Iedereen vraagt daarnaar. Ik kan geen touw aan vastknopen.
denk dat dat ook wel een belangrijk iets is Appeltje, jij wilde echt contact houden met je werk. Ik zit inmiddels al zolang in de ziektewet, dat ik er echt afstand van heb genomen
Ik zit daar ongeveer tussenin. Ik voel me niet meer thuis op mijn werk (ben al bijna anderhalf jaar ziek). Voel me een buitenstaander en hoor nauwelijks iets van mijn oude naaste collega's. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ik niet kan werken. Probeer het wel (2x4 uur, waarvan 4 op locatie, 4 uur thuis), maar dat gaat - zelfs onder therapie - moeizaam. Vandaar dat ik tijdens de therapie liever niet werk.
@ Floor: wie/wat is Ihildehuit? Iedereen vraagt daarnaar. Ik kan geen touw aan vastknopen.
woensdag 1 september 2010 om 19:54
quote:Christiane04 schreef op 01 september 2010 @ 19:44:
[...]
O, ok! Maar hoe spreek je dat dan uit? En - stomme vraag misschien - is dat haar/zijn roepnaam?
Wij hebben 13 uur in de auto naar Frankrijk gezeten waarvan de baby er 12 uur lang 'Ihildehuit' (= ik wil d'r uit!) heeft geroepen. Sindsdien heet ze geen baby meer, maar Ihildehuit.
[...]
O, ok! Maar hoe spreek je dat dan uit? En - stomme vraag misschien - is dat haar/zijn roepnaam?
Wij hebben 13 uur in de auto naar Frankrijk gezeten waarvan de baby er 12 uur lang 'Ihildehuit' (= ik wil d'r uit!) heeft geroepen. Sindsdien heet ze geen baby meer, maar Ihildehuit.
woensdag 1 september 2010 om 19:55
quote:Christiane04 schreef op 01 september 2010 @ 19:51:
[...]
Nee, de jouwe. Zou je toch moeten weten?
Maar aan welke klank moet ik nou denken? Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen.
Maar das toch maar een oefenwedstrijd??
Ja sorry... ben op het moment niet zo bij.. ik word altijd pas weer een fanatieke fan als het voor eggie gaat beginnen
Tegen wie moeten we??
[...]
Nee, de jouwe. Zou je toch moeten weten?
Maar aan welke klank moet ik nou denken? Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen.
Maar das toch maar een oefenwedstrijd??
Ja sorry... ben op het moment niet zo bij.. ik word altijd pas weer een fanatieke fan als het voor eggie gaat beginnen
Tegen wie moeten we??