Meelezers meldt u hier!

01-09-2010 15:12 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meelezers meldt u hier!

1)Waar leest u graag mee, welke topics?

2)Wat weerhoudt u te reageren?

3)Meelezer ben je tevreden met je status op het forum?

4)Heb je een RL?
Als we hier gaan biechten ik ben een stille genieter bij de reltopics
Hier nog een meelezer! Heel heel soms reageer ik ook, maar meestal houdt het topic dan op.... Hoe komt dat toch??

Ik lees vooral de topics die onder 'nu op het forum' staan (op de iPhone).
quote:zusenzoo schreef op 01 september 2010 @ 15:12:

Meelezers meldt u hier!

Joehoe!

Meestal top 10, weinig vaste topics.

Meestal kom ik te laat binnenvallen en heb ik niets meer toe te voegen.

Nee! Het liefste wil ik natuurlijk een BF worden, zo één die ook IRL dikke vriendinnen wordt met andere BF's en dat zich dan allerlei SATC-achtige taferelen afspelen. En dat er naar me gezwaaid word als ik reageer in topics. En dat ik de meest spitsvondige, geestige opmerkingen weet te maken Maar ja, ik weet van mezelf dat ik slecht ben in contacten onderhouden, dus sja...maar misschien krijg ik het heilige vuur nog wel een keer.

4)Heb je een RL?O ja, ook nog ergens.
Leuk topic. Leuk om nieuwe namen te zien en waar de interesses liggen.

Ben zelf van alles wat, meer meelezer dan poster. Post af en toe uit verveling, of als ik echt niet langer op m'n handen kan blijven zitten. Maar meestal is alles al gezegd en soms worden er topics gedomineerd door een aantal 'prominenten' waarbij topics een totaal andere richting aannemen als dat de topic starter voor ogen had.

Lees voornamelijk de nieuwe binnenkomers, waarbij reltopics favoriet zijn.

Vind dat Duffie_1 het om 16.06 mooie verwoordde; het is alsof je een heleboel forummers kent en dat het af en toe inbreuk lijkt te maken op de privacy, omdat je een stille meelezer bent. Maar oké, de meeste forummers zijn zich ervan bewust dat wat ze op het forum posten ook volledig openbaar is.

Een RL heb ik ook, en soms, heel soms, als er een hilarisch topic is, vind ik het jammer dat ik me los moet rukken van het forum omdat RL voorrang heeft.

Meelezers meldt u hier!

4)Heb je een RL?

Meld.....

1) interesante topics uit de top 10 en Mode & Beauty

Ook kijk ik nog wel eens bij de laatste topics van forummers die ik leuk vindt schrijven.

2) Ik zou dan erg vaak "mosterd" zijn. Heeeeel soms reageer ik.

3) Ja!

4) Ik heb kinderen, dus nee
Follow your heart, but take your brain with you....

Meelezers meldt u hier!

Ik was eerder een meelezer/schrijver, maar sinds mijn nieuwe Nick eigenlijk alleen nog maar meelezer.

Top 10, kinderen, ik ben gek op andijvie topics, daar wil ik zelf ook nog wel eens reageren

Ik ben altijd mosterd, en probeer mijn posts zo goed te formuleren, dat ik aan het eind altijd mijn post wis, omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten....

Jawel, zou wel meer willen schrijven, maar mijn tablet pc leest wel lekker, maar typt wat minder prettig.

4)Heb je een RL?
1. Ik lees wel es mee op het topic van Robo, over haar ziekte. Of op een ander topic, over iemand anders zijn ziekte of een kind dat er slecht aan toe is.

2. Daar heb ik dan niks zinnigs of behulpzaams op te zeggen, dus dat doe ik dan ook niet.

3. Het meelezen bevalt me maar matig. Het liefst zou ik iets zinnigs zeggen, maar zoals gezegd: dat heb ik niet.

4. Ik heb een bruizend RL.

Meelezers meldt u hier!

Robo, 1 kinderen topic waar ik ook eens zat, véél op overig, en de top 10.

Geen flamboyante manier van verwoorden, en mosterd. Iedereen heeft altijd al gezegd wat ik wil zeggen.

Ach, ja hoor. als ik wil reageer ik wel. Bij prangende persoonlijke vragen (een enkele keer onzin) open ik een topic.

4)Heb je een RL?

Dat is misschien het probleem. Te weinig tijd om meteen te reageren zonder mosterd te zijn!

Rellen (nog dank voor de rel-vind-handleiding hierboven!), relaties, entertainment, eten...

Hou van lezen. Als ik me verveel en geen zin heb in een boek valt er hier genoeg te lezen. Leuk dat sommige verhalen zich voor je ogen ontvouwen van begin ('zal ik hem bellen') tot het eind ('jeuh, we hebben een relatie').

De reacties van de anderen (soms heel zinvol, of grappig, of totaal de plank mis slaand, of boos tegen elkaar gaan doen) dragen bij aan het leesplezier

Reageer heel af en toe wel. En ooit een ingewikkeld probleem bij relaties willen zetten, maar tijdens het schrijven kwam ik eigenlijk al achter de oplossing. Verder schrijven de vaste mensen hier zo snel, vaak en vlug dat je nogal snel mosterd bent.

Helemaal.

4)Heb je een RL?

Ja helaas wel, anders kon ik hier wat vaker zijn

Op de top-tien topics, en overig.

Er zijn forummers die heel mooi kunnen schrijven, en tips geven. Ik heb het idee dat ik dat niet kan, ik reageer soms op vragen waar ik "gewoon"antwoord op kan geven

Jazeker

4)Heb je een RL?

Ja, dat toch ook wel

Ik vind dit bijv een leuk optic, ik merk dat er meer mensen zijn zoals ik.

Meelezers meldt u hier!

Top 10 lijst, entertainment, thuis, overige

kom vaak binnenvallen als alles al is gezegd, vind t niet nodig me er mee te bemoeien en zit meestal op iPhone te lezen en dan is reageren lastiger.

ja hoor

4)Heb je een RL?

ja, en een erg druk RL ook nog. Forum lezen is voor mij ontspanning. Als ik druk zou meeschrijven zou dat voor mij minder ontspannend zijn want dan moet ik gaan nadenken enzo...
Meld!!
1) Beo's,tetterettes,eetpijler,t&s,topic van Ibi,Break,actueel,euhm...

2) Mijn gat, ik zit meestal op mijn handen.

3)Status? Hoort daar een mercedes bij?

4)Uiteraard.
I don\'t need an excuse for being what I am.
1. Vanalles, dit forum is mijn digitale boekenkast. Het ligt aan mijn humeur welke pijler ik aanklik. De topics die ik 'volg' zijn Slimme meiden, fototopics (thema, fotografisch talent), Robo en napraat.

2. Meestal is alles al gezegd of heb ik te weinig verstand van een onderwerp om een nuttige bijdrage te leveren. En ik hou meer van lezen dan van schrijven.

3. Ja.

4. Ja ik leef echt.
x.
.
Wat leuk dat zoveel meelezerts zich melden!
Ik ben voornamelijk een bezoeker van de horrorpijler, verder lees ik her en der mee.

Heb (nog) geen RL, want nog anderhalve week zwangerschapsverlof. Dan mag ik de echte wereld weer betreden!
Meelezer eerste klas! Zelfs in dit topic wilde ik eigenlijk niet reageren, omdat er al 3 pagina's reacties zjin, dus wat maakt mijn reactietje dan nog uit? Maar goed, er wordt expliciet om gevraagd, dus:quote:zusenzoo schreef op 01 september 2010 @ 15:12:

Meelezers meldt u hier!

-Slimmies

-Flatteuse/onflatteuse foto's van sterren

-Zwanger in showbizz-land

-Fashionista's topic

Ik gebruik het forum als tijdverdrijf, als een soort tijdschrift, niet voor de sociale interactie. Een enkele keer antwoord ik als er nog niet veel reacties zijn, of als ik écht iets toe te voegen heb naar mijn mening. Daarnaast hoef ik niet per sé herkend te worden door bekenden die hier eventueel rondhangen. Van 1 vriendin weet ik dat ze hier schrijft, maar die zwerft niet over het hele forum. Verder heb ik via via eens iemand herkend aan een herkenbaar verhaal. Dat lijkt me niet leuk als het mij zou overkomen.

Ja, maar het lijkt me stiekum gewéldig om eens naar een algemene forummeet te gaan, en dat mensen dan verrast reageren: ohhhhh ben jíj nou _airecolette_! No way dat ik dus ooit naar een forummeet ga, haha!

4)Heb je een RL?

Jazeker, maar in mijn RL zit ik niet in pyjama te kleppen met mensen, en nu volg ik een soort gesprekken zonder dat ik er gezellig uit hoef te zien of eerst mijn tanden hoef te poetsen. Ik lees niet zo belachelijk veel mee dat mijn eigen RL er aan onderdoor gaat gelukkig

Wat leuk zeg al die antwoorden!
Vind ik ook.

Leuk ook dat meelezers zich echt melden, had ik niet verwacht, jij wel Z&Z?
Toch stiekem wel een beetje maar niet zoveel idd, erg leuk, hopelijk volgen er meer.

Geen vaste topics maar ik ga wel alle pijlers langs, behalve psyche

Dan voel ik me verplicht om nog vaker op het forum te kijken, of er iemand gereageerd heeft op mn post!

Ja hoor, ik vind het heerlijk om mee te lezen!

4)Heb je een RL?

Mwah, gister zou ik naar een vriendin gaan maar ben blijven hangen op het forum ......
Meelezers meldt u hier!

Op de Kinderen Pijler en soms Thuis. Soms 'slimme meiden', eind 2006-2007, december 2006 en nog een paar

Daar heb ik geen tijd voor. Zie vraag 4.

Ja zeker. Als ik weleens reageer vergeet ik om later nog eens terug te kijken.

4)Heb je een RL?

Ja en nog een druk real life ook. Daarom alleen tijd om te lezen en heel soms om te reageren.
quote:eleonora schreef op 02 september 2010 @ 10:14:

Vind ik ook.

Leuk ook dat meelezers zich echt melden, had ik niet verwacht, jij wel Z&Z?Tja, het blijven toch stiekemerts he?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven