3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 01 september 2010 @ 21:25:

en voor zus.................. heerlijke knalroze sloffen in onze winkel gescoord



Die zag ik! heb ze niet gekocht
*kijkt even om een hoekje*



Nog geen nieuws?? Shit!! Nee!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb click clack gezien. Klassieker natuurlijk, had ik moeten weten.



En duhuh, tuurlijk hou je van je ventje.....



Nu ga ik toch maar afsluiten. Verdikkeme, zit me niet lekker.
Truste Gravinnetje
Alle reacties Link kopieren
truste Graafje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste Gravin.

Ik denk dat we allemaal een beetje onder de indruk zijn van 'nog steeds geen nieuws.'



Zo stil is het hier nooit.
Alle reacties Link kopieren
truste Gravinnetje



Precies Floor!
Alle reacties Link kopieren
denk ik ook Floor



ben er ook de hele tijd mee bezig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik kan het ook niet zo goed loslaten.
Heb ik ook hoor
en even over dat andere topic.... ik vraag me af of ik de enige ben...



vreselijk verhaal, dat staat voorop! Echt de nachtmerrie van elke (groot)ouder....



maar ik ben een tikkie wantrouwig geworden denk ik.



Hebben jullie dat ook?
Goedenavond!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook hoor Bi, erg hé?!
Alle reacties Link kopieren
Ieb, we zaten al op je te wachten!



vertel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb het gelezen IBI.... gelukkig wel hoopvol... maar ook wetend dat jullie een heel zware tijd tegemoet gaan!



Hoe neemt HIH het op? Hij is toch degene die het grootste deel van het gevecht moet gaan leveren.



Nogmaals
Ach lieve meiden jullie mogen er gewoon op los posten hoor!



Zal ik ff kopiëren wat ik op mijn topic heb geschreven?
quote:egelviva schreef op 01 september 2010 @ 21:54:

Heb ik ook hoor Bi, erg hé?!

Gelukkig, ik durfde het bijna niet te zeggen.



Ik heb zelfs zitten googlen, maar niks gevonden!
Alle reacties Link kopieren
heb al op je eigen topic gelezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Even een korte samenvatting van gesprek want ben echt kapot.



We moeten er rekening mee houden dat hij echt enorm ziek gaat worden daarnaast de "gewone" zaken als extreme misselijkheid, haaruitval en de laatste 5% kans op vruchtbaarheid is weg. Dit komt mede door de zeer hoge dosis bestraling die hij zal krijgen een week voor de transplantatie. De transplantatie zelf staat gepland op 8 oct. Het is nog niet duidelijk of die tussentijds naar huis mag. Dat ligt aan zijn bloedwaardes en aan de hoofdpijn.



Er is 60% kans dat zijn lichaam tegen de nieuwe stamcellen gaat vechten wat diverse problemen op kan leveren (sommige mensen hebben wekenlang hele heftige diarree bv.)

Van deze mensen overlijd ongeveer 10% binnen een paar weken. Als je op de langere termijn kijkt overleeft 53% het in 5 jaar. Na deze 5 jaar heeft hij nog 30% kans dat het weer terug komt.



Er is ook nog gevraagd om deel te nemen aan een onderzoek maar daar vertel ik morgen meer over. Nu ff aan andere dingen denken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi IBI!

Gelukkig je bent er.Ik ga t ff lezen
Nou er was stom genoeg een onderzoek ingepland een uur voor gesprek waarbij hij in de rolstoel naar beneden moest. 20 min. rechtop zitten gaat gewoonweg niet dus tijdens het gesprek had hij enorme hoofdpijn en heeft hij niet veel in zich op genomen.
Alle reacties Link kopieren


Voor jou IBI
Alle reacties Link kopieren
hoe kijken jullie er zelf tegenaan? Het is iig duidelijk dat het een heel zwaar traject gaat worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Das handig geregeld IBI.. pffff.... maar gelukkig kan jij als steun en toeverlaat hem alles vertellen wat er gezegd is.







En 8 oktober is best snel he!! We blijven duimen voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Pff Ibi, weet niet wat ik moet zeggen!

Ik wens jullie in ieder geval weer heel veel kracht toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven