3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
woensdag 1 september 2010 om 22:37
quote:juliaana schreef op 01 september 2010 @ 22:35:
[...]
Waarom voel ik me nou aangesproken?
En ik twijfel bij alles of het echt is dus daar ga ik nks over zeggen, maar chynogwat doet dit niet voor het eerst...
Maar euh, kom op, doe een duit in het zakje, misschien komt het dan toch van de grond!
n.a.v. ZeZ d'r topic spiek ik weer es mee en dan voel ik me zo aangesproken, hahaha!
Ik zie jullie daar?!
Shit... betrapt
Neehoor, ik ga daar geen twijfel uitspreken, daar is het te heftig voor. Maar ik zat eigenlijk wel te wachten tot iemand ging twijfelen... en toch blijf ik zeggen: voordeel van de twijfel!
En ja.. ik weet hoe c*ch*ck is... daarom ging ik ook even kijken toen ik zag dat hij/zij/het daar een reactie had gezet
Nou en?? Ik heb gewoon zin in wat actie!!!
[...]
Waarom voel ik me nou aangesproken?
En ik twijfel bij alles of het echt is dus daar ga ik nks over zeggen, maar chynogwat doet dit niet voor het eerst...
Maar euh, kom op, doe een duit in het zakje, misschien komt het dan toch van de grond!
n.a.v. ZeZ d'r topic spiek ik weer es mee en dan voel ik me zo aangesproken, hahaha!
Ik zie jullie daar?!
Shit... betrapt
Neehoor, ik ga daar geen twijfel uitspreken, daar is het te heftig voor. Maar ik zat eigenlijk wel te wachten tot iemand ging twijfelen... en toch blijf ik zeggen: voordeel van de twijfel!
En ja.. ik weet hoe c*ch*ck is... daarom ging ik ook even kijken toen ik zag dat hij/zij/het daar een reactie had gezet
Nou en?? Ik heb gewoon zin in wat actie!!!
woensdag 1 september 2010 om 22:39
woensdag 1 september 2010 om 22:42
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:39:
Chris.. je hebt gelijk hoor met je toverstaf.... maar heel eerlijk heb ik er aan gedacht om de OP te toverstaffen om te laten checken.
Hoe/wat wil je laten checken, dan?
Ik snap je wantrouwen. Ik heb dat ook vaak bij dit soort berichten. Zeker als het een eerste bericht van iemand is.
Maar zelfs al is het fake, dan nog vind ik het niet een topic om over spelfouten te beginnen. Het wordt bovendien nog eens gedaan door een forummer die wel meer provoceert. De engeltjes moeten zelf maar weten wat ze er mee doen, maar ik vond wel dat ik het moest melden.
Chris.. je hebt gelijk hoor met je toverstaf.... maar heel eerlijk heb ik er aan gedacht om de OP te toverstaffen om te laten checken.
Hoe/wat wil je laten checken, dan?
Ik snap je wantrouwen. Ik heb dat ook vaak bij dit soort berichten. Zeker als het een eerste bericht van iemand is.
Maar zelfs al is het fake, dan nog vind ik het niet een topic om over spelfouten te beginnen. Het wordt bovendien nog eens gedaan door een forummer die wel meer provoceert. De engeltjes moeten zelf maar weten wat ze er mee doen, maar ik vond wel dat ik het moest melden.